Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:hulp nodig
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
leentje schreef: misschien domme vraag maar werkt je gewone internet wel al weer?
-
Aw:snelheid bittorrent + azereus
- 1.3k weergaven
itchy schreef: Da\'s niet helemaal waar sebasjuh2. Ik heb nu de snelste cabel van casema, downloaden via newsgroepen gaat iets sneller, en als ik binnenkort overstap op eweka, moet het mb\'s per sec gaan. Daarnaast is het bij p2p programma\'s zo, dat als je een download pakt van iemand met een 20 mb line, en je er zelf ook een hebt, het ook in mb/sec kan gaan. Gisteren had ik een download van 2,9 mb sec met dc++. Achteraf vind ik het ]toch nogal dom, van 20 euro naar 70euro per maand... itchy :laugh: Die snelheid is puur gehaald met iemand die een uber upload snelheid heeft! Ik heb ook 2x met dc++ een dvd met een snelheid varieërend tussen de 6 en 8mb binn…
-
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo, Ik had ulead photo express 6.0 gekocht. toen mijn Pc gecrasht is door een of ander virus is mijn pc opnieuw geinstaleerd. maar toen ik ulead weer opnieuw wilde instaleren was ik dus mijn activatie code kwijt. Kan ik ergens die code vandaan halen ofzo? of moet ik het programma weer opnieuw gaan kopen.
Laatste reactie door gioor, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
dutchnova.com is ook weer van start gegaan zag ik van de week na dat ik er een paar maanden niet meer was geweest.
Laatste reactie door Miele, -
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
hoi, ik heb een probleem bij het branden van een film op dvd9=double layer. ik heb geprobeerd op elke brandsnelheid, maar niets werkte wel. enig idee? om het te verduidelijken heb ik het logbestand toegevoegd. Windows XP 5.1 IA32 WinAspi: - ahead WinASPI: File 'C:\Program Files\Nero\Nero 7\Core\Wnaspi32.dll': Ver=2.0.1.74, size=164112 bytes, created 2-11-2004 12:54:32 NT-SPTI used Nero Version: 7.5.9.1 Internal Version: 7, 5, 9, 1 Recorder: <FREECOM_ DVD+/-RW16B9> Version: 2.46 - HA 1 TA 1 - 7.5.9.1 Adapter driver: <USB 2.0> HA 1 Drive buffer : 2048kB Bus Type : set to ATAPI (3) -> ATAPI, det…
Laatste reactie door bambi1515, -
- 0 reacties
- 967 weergaven
jah ik ook en met mij komt dat laaste bericht van jou ook
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 896 weergaven
ik heb ati 1024 ;D
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 775 weergaven
:offtopic:
Laatste reactie door wakker, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27709.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
Over deze foutmelding kan ik helemaal niks vinden... www.srtest.com geprobeerd ? hea bedankt ! ik zie het al mijn pc kan het niet aan :'( :'( maar toch bedankt
Laatste reactie door mmthebeal, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31687.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 917 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33006.0[/iurl]
- 0 reacties
- 603 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36901.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: The Venus Project
door Tom- 0 reacties
- 381 weergaven
Ik kom hier later even op terug: was bezig met een antwoord en moet nu weg. Ben het namelijk niet eens met het systeem zoals hier voorgesteld wordt. Er zitten goede, maar ook veel slechte kanten aan.
- 0 reacties
- 330 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41599.0[/iurl]
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Mario Winkelcentrum Tour ’12 Nintendo heeft weer wat te promoten, en we weten allemaal wat dat betekent…toeren door het land! Natuurlijk doet men dat bij winkelcentra, zo kun je kids met hun ouders gelijk de Intertoys wijzen om zulk kek apparaatje te kopen. Nintendo neemt Mario Kart 7, Super Mario [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
Dit is een nieuwe release van Parked Fred Daly (Colm Meaney) is op het eerste gezicht een gewone man van middelbare leeftijd. Fred woont echter noodgedwongen in zijn auto. Geparkeered aan de woeste Ierse kust, leidt hij een tamelijk troosteloos bestaan. Totdat de jonge, jointjes rokende Cathal (Colin Morgan) met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 966 weergaven
Unieke download van Laurence Anyways Laurence vertelt zijn vriendin Fred dat hij zich wil laten ombouwen tot een vrouw. Ondanks alle moeilijkheden en vooroordelen blijven ze bij elkaar. Gedurende tien jaar zien we hoe zit dit proces ondergaan. Zal hun liefde het overleven? Regie: Xavier Dolan Met: Nathalie Baye, Melvil [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.7k weergaven
The Croods De eerste familie uit de prehistorie woont samen in een grot. Als de grot wordt verwoest moeten ze noodgedwongen op ontdekkingsreis. De familie ontdekt het spectaculaire landschap en allerlei fantastische wezens. Regie: Kirk De Micco, Chris Sanders Met de stemmen van: Nicolas Cage, Catherine Keener, Ryan Reynolds, Emma [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Gevonden L’écume des jours Colin heeft een plezierig leven: hij is rijk en heeft aan Chick een goede vriend. Dan ontmoet Chick Alise die hem voorstelt aan Chloe. Chloe en Colin worden verliefd en trouwen uiteindelijk. Tijdens de huwelijksreis wordt Chloe echter ziek. Terwijl haar situatie verslechtert, gaat het ook [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – RKC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een uur na de wedstrijd tussen twee ploegen onder in de Eredivisie start de volgende wedstrijd tussen twee ploegen die in de onderste regionen te vinden zijn. ADO en RKC staan respectievelijk vijftiende en zeventiende. Voor beide teams zijn de drie punten broodnodig. ADO kan bij winst aansluiten onderin de grote middenmoot, terwijl RKC over ADO kan gaan en boven de nacompetitiestreep komt bij een overwinning. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
[table][th] Live: PSV – FC Utrecht Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste ontmoeting in de Eredivisie was een ommekeer voor beide teams zo is wel gebleken. PSV won in Utrecht met 1-5 en begon na een erg slechte periode eindelijk weer eens wedstrijden te winnen, terwijl FC Utrecht een goede periode had en na die wedstrijd bijna alleen maar wist te verliezen. Zodoende zijn de teams terug te vinden op een vijfde en dertiende positie. PSV heeft ondertussen het gat naar nummer vier Feyenoord verkleind naar één punt en heeft rechtstreekse plaatsing voor de Europ…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit is een nieuwe release van A Hard Day’s Night Een uitvergrote dag uit het leven van de Beatles tijdens de Beatlemania. Het viertal reist van hotel naar televisiestudio met hun crew, terwijl ‘grandfather’ voor de nodige chaos zorgt. Lukt het the Beatles om op tijd op het podium te [...] Het volledige artikel bekijken
wat betekent iwx mode
door Gast dick1324117156- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo ik heb net mirc geinstaleerd en aanhet proberen iets te downlomaar ik heb niet het idee dat er veel gebeurd hij geeft in het scherm deze boodschap nadataden ik vannuit ircspy een link heb gecopieerd \"jerone sets mode : +iwx \" wat betekent dit ik krijg niets te zien of ik in een wachtrij sta???? alvast bedankt
-
Aw:Vob, bup etc afspelen op computer
- 1.5k weergaven
Gewoon heel simpel download PowerDVD installeer dat op je pc en laad dan die video_ts map van de film die je wilt zien en je film begint op je pc!