Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:fileserver
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Of als je een dikkere videokaart wilt inbouwen past het weer niet gewoon poep zo\'n shuttle past niets in :laugh:
-
Aw:processor temp
- 1.2k weergaven
DukeN schreef: hahahah jah idd misschien iets voor een handleiding! Hoe je pc dronken voeren in 10 stappen! :silly:
-
Aw:Vakantie
- 1.5k weergaven
DukeN schreef: Heb je niet eens gemist
-
Aw:foto's die niet worden weergegeven
- 1.5k weergaven
Ik denk verkeerd de bijlage toegevoegd. Is misschien een snellink naar die foto in de email toegevoegd??
-
Aw:connection refused
- 1.4k weergaven
rsvk44 schreef: Je moet wel in FlashXP een username opgeven! En niet standaard met anonymous inloggen dat is meestal geblokt! Wat wat hij al aangeeft is: [R] USER anonymous [R] 530 Anonymous FTP access denied. Dus dat betekent dat je inlogt als Anonymous alleen die username is geblokt!
-
- 1.5k weergaven
ImpY schreef: Jah is wel cool om te zien ik wil ook weer me bigtower gaan stylen! Heb hem al helemaal strak geplamuurd moet hem alleen nog in mooi kleurtje spuiten en mooie zijkant inmaken en dan alles overbouwen
-
- 1.4k weergaven
oe dat is wel minder Wat ging er dan lekken?? Zaten je slangen er niet goed op ofzo??
-
- 1.4k weergaven
Gewoon Windows server met Active Directory en SUS erop en gaan met die banaan is niet zo heel moeilijk
-
Aw:.ape en cue hééélp
- 1.4k weergaven
tom6309 schreef: Hoe kan je iets uitpakken met Nero?
-
Aw:Forum overzichtelijker?
- 1.2k weergaven
ImpY schreef: Webdesign dingen lijkt me niet iets voor bij duken. Daar heb je wel 100 andere communities voor die je helpen met webdesign.
-
Aw:beste merk lege dvd schijfjes
- 1.5k weergaven
thenr9 schreef: Dit is gewoon iets wat je zelf het beste kan testen. Gewoon wat merken uitproberen en kijken wat het beste werkt. Want uit al die tests komen elke week een andere winnaar. En ik gebruik zelf Platinum dvd\'s die werken perfect gebruik het al tig jaren en nog nooit problemen met dvd\'s. Heb ook Traxdata geprobeerd maar dat is gewoon echt een k*t merk bij mij :S En als je dan bij me oom bijvoorbeeld kijkt die vindt Platinum weer een k*t merk en die heeft helemaal geen problemen bij Traxdata schijfjes.
-
Aw:FM 2006 instaleert niet
- 1.3k weergaven
En wat doet het niet dan??? Of welke foutmelding krijg je..... We hebben wel iets meer info nodig dan alleen een kreet hij doet het niet
-
Aw:Film branden
- 1.5k weergaven
Dennis1972 schreef: Open je nero en kies voor svcd of als het bestand groter als 700mb is kies je voor vcd. Dan voeg je dit bestand toe en kies je voor Burn. Dan zet nero het automatisch om. Het is gewoon een Xvid bestand wat gebruik maakt van AC3 als audio codec.
-
Aw:Forum overzichtelijker?
- 975 weergaven
Helemaal voor die WoW topic :laugh:
-
Aw:cd branden
- 1.1k weergaven
www.gamecopyworld.com
-
- 1.4k weergaven
Wat voor een processor heb je?? Als je een AMD hebt worden die wat warmer. Dus 50 graden kan hij nog wel makkelijk hebben. Maar wat je wel zou kunnen doen is een andere processor koeler aanschaffen.
-
Is Platinum goed voor spellen PS2?
door Gast milan987987- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Geachte Helpers, Ik heb een vraag over Platinum DVD-R Kan ik deze DVD\'s goed gebruiken als spelletjes voor PS2. MVG, Jelmobelmo
-
Aw:Wel active mode, maar niet downloaden?
- 1.2k weergaven
Wat voor een melding staat er bij dat bestandje dan die je wilt downloaden???
-
Aw:Vragen: Nieuw bij DC++!
- 1.2k weergaven
1. Je kan alleen DC++ afsluiten als je de HUB waar de gebruiker inzit waar je het bestand van download wel in je favoriete hubs hebt staan. Zodat als je DC++ de volgende keer opstart ook automatisch connect naar die hub! En hij resumed alleen maar dan als die gebruiker (of iemand anders die dat bestandje met dezelfde bestandsnaam ook heeft) online is. En met passive kan je niet bestanden downloaden van de andere mensen die in passive werken. Dus bij sommige gebruikers kan jij niets doen. Je kan wel gewoon active gaan werken alleen dan moet je in de settings van DC ff het ip adres invullen die je van je provider hebt gekregen en je kan gewoon van iedereen downloaden. Dat…
-
Aw:dvd cover
- 1.9k weergaven
www.cdcovers.cc
-
Aw:Leukste Internet Game
- 1.4k weergaven
Marniboy schreef: Dit kan natuurlij ook jah Je loopt alleen een groot risico want zo nu en dan bannen ze genoeg cheaters of hackers en dan heb je al die moeite en tijd voor niets in die game gestopt.
-
Aw:traasje
- 1.1k weergaven
DukeN schreef: Ze pakken die hobbyisten omdat ze die voor de rechter kunnen slepen waardoor ze het kunnen winnen omdat ze een groter budget hebben om te rechtzaak te winnen. En de laatste tijd verliezen ze toch ook veel rechtzaken van de gewone gebruikers dus als het nog ff zo doorgaat zal brein vast wel is moeten stoppen omdat het de overheid dan toch alleen maar geld kost en het levert toch geen drol op.
-
- 1.3k weergaven
Of als je een domeinnaam hebt link je een subdomein aan jou ip adres dan krijg je iets van thuis.domeinnaam.nl is ook lekker makkelijk Maar wat wil je precies? Een ftp-server? Een web-server om je website zelf te beheren? Wil je een gameserver opzetten of wat ben je van plan ermee te doen? En waarom SUS? Als je thuis een server gaat gebruiken heb je hooguit 2/3 pc\'s erop lijkt me niet echt de moeite om SUS te gaan gebruiken je zet gewoon op al die pc\'s standaard Windows Update aan en dat werkt perfect en je bent altijd up-to-date!
-
Aw:tut
- 1.5k weergaven
antigua schreef: En als zou het mogen. Dan nog is het bijna niet te doen omdat elke crack haast anders werkt.
-
No such nick /channel
door Gast bartje- 1 reactie
- 2.8k weergaven
wat betekent dit ik krijg dit nogal vaak te zien op het scherm en wa kan ik daar aan doen ???
Laatste reactie door Duken,