Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:Torrent
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
deadninja0 schreef: Zijn volgens mij allebei online mmorpg\'s. Dus ik denk dat je daar wel voor zou moeten betalen om te kunnen spelen....
-
Aw:Vragen: Nieuw bij DC++!
- 1.1k weergaven
eagles schreef: De grootte aan mb\'s/gig\'s die je shared heeft niet te maken met hoe snel je download! Het enigste waarvoor je dingen moet sharen omdat de meeste hubs een limiet hebben van je moet minimaal 5gig sharen om erin te komen. Natuurlijk is dat aan de eigenaar van de hub om te bepalen hoe hoog het minimum is. De snelheid waarmee je van iemand kan downloaden hangt af van diegene zijn internet verbinding en of hij niet tooltjes gebruikt waarmee ze hun upload afknijpen bv. een programma als NetLimiter is nogal populair. Maar dat is erg irritant want dan download je nog maar met 1tot5kb van iemand.
-
Aw:Antivirus gebruik
- 1.3k weergaven
Ik gebruik Kaspersky antivirus werkt perfect nooit virussen. En vertraagt je pc niet zo heel erg zoals bv. Norton wel heel erg doet!
-
Aw:autorun
- 1.4k weergaven
Verander in het register deze sleutel: HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\CdRom Daar staat “Autorun†met de value: 0 Dit moet je veranderen naar een 1 (0 betekent dat automatische opstarten van cd is uitgeschakeld) Het register kan je benaderen via: Start -> Uitvoeren -> regedit Succes!
-
Aw:film maken op computer
- 1.4k weergaven
Als jullie een filmpje hebben gemaakt laat hier maar even een linkje achter zodat we hem kunnen bekijken. Ben wel benieuwd naar jullie filmpjes
-
Aw:flashFXP
- 1.4k weergaven
Je zal wel nog een gebruikersnaam en wachtwoord moeten gebruiken. Ik denk dat alle ftp-servers de gebruiker anonymous wel blokken.
-
Aw:mdf files
- 1.6k weergaven
christine schreef: Hahah deze zin vindt ik echt megastoer
-
Aw:film maken op computer
- 1.6k weergaven
www.fraps.com Dit tooltje wordt het meest gebruikt onder de gamers en vooral onder de WoW gamers! Weet nog niet hoe het werkt maar zodra mijn nieuwe pc binnen is ga ik er ook een movie mee maken van mijn WoW!
-
Aw:.IMG-bestand
- 1.6k weergaven
Als je in D-tools een image bestand wilt mounten kan je ook aangeven welke extensie het bestand is. Als je dat gewoon zet op All Files/Alle Bestanden dan zie je die img bestand en kan je die gewoon inladen.
-
Aw:Bitspirit Melding
- 1.2k weergaven
Jou partitie is FAT32. En een FAT32 partitie kan niet omgaan met een bestand wat groter is als 4gb. Dus je zou je partitie om moeten zetten naar een NTFS partitie die kan wel omgaan met groter bestanden als 4gb. En hoe je het kan omzetten werkt als volgt: 1. Klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma\'s en Bureau-accessoires aan en klik op Opdrachtprompt. 2. Typ het volgende bij de opdrachtprompt, waarbij stationsletter het station is dat u wilt converteren: convert stationsletter: /fs:ntfs Typ de volgende opdracht als u bijvoorbeeld station E wilt converteren naar NTFS: convert e: /fs:ntfs Opmerking Als het besturingssysteem zich op het station bevindt…
-
Aw:draadloos internet
- 1.3k weergaven
Ligt eraan met hoeveel pc\'s je draadloos op die router gaan zitten. Hoe meer er zijn hoe slomer het gaat! Maar met een kabel gaat sowieso sneller als draadloos. En in je voorbeeld zie ik dat je alleen jou comp erop wilt doen zou ik gewoon aanraden een kabel gebruiken dat werkt echt 10x beter als draadloos
-
Aw:vraagjuh
- 1.4k weergaven
Misschien iets meer geduld hebben en niet meteen vragen voor antwoorden...... als iemand je vraagt leest en het antwoord weet zal hij heus wel antwoorden! Maar om toch te antwoorden op je vraag. Ik heb eerlijk gezegt geen idee. Heb je al gegoogle\'d??? daar vindt je ook wel 9 van de 10 iets nuttigs. En voor zo\'n gratis converter ik denk niet dat er zoiets bestaat zonder tekst door je beeld dan zal je al gauw aan een gecrackte versie moeten gaan denken of zo\'n serial generator om de full version te krijgen! Hoop dat je er wat aan hebt!
-
Aw:2 vragen
- 1.6k weergaven
bertje123 schreef: Het is wel 10x sneller want anders moet je eerst een username aanklikken en dan de filelist opvragen. Als je gewoon de search gebruikt zoekt hij bij alle gebruikers die in de hubs zitten waar jij bij geconnect bent. Dus 10x makkelijker
-
Aw:Draadloos netwerk
- 1.3k weergaven
Ik zal wel gaan voor een draadloze accespoint Omdat je toch al een router hebt van je internet provider.
-
Aw:Lekker bezig!
- 1.2k weergaven
Veldyx schreef: Bij mij staat er ook nog steeds geen Administrator :kiss:
-
Aw:no cd
- 1.2k weergaven
Een no-cd crack voor een audio cd? :S
-
Aw:crc fout file corrupt
- 1.2k weergaven
www.google.nl -> typ in dan Quickpar download. En je kan het downloaden :pinch:
-
Aw:.CDR Bestand openen
- 4.8k weergaven
Dusszz schreef: Dit staat er op die site die Dusszz heeft gegeven: CDR files are ISO images and, if moved to a PC, can be renamed and burned as ISO files.
-
Aw:Afspelen van VOB + ondertitels
- 1.5k weergaven
Installeer een tooltje om dvd\'s mee af te spelen. Bv. PowerDVD of WinDVD. Hier laad je dan die video_ts map in (de map waar als je .vob, .dub en .ifo files inzitten) En hij begint de film af te spelen. Als je dan in het beeld rechtermuisknop klikt zie je Ondertiteling daar kan je dan zien welke ondertitelingen er bij de film zitten. Succes,
-
Aw:2 vragen
- 1.4k weergaven
Het makkelijkste is gewoon de search gebruiken. Daar heb je een vinkje die je kan aanvinken van: Only users with free slots. Dan gaat hij op zoek naar mensen die dat bestand hebben wat jij zoekt met een vrije slot. Dus dat je meteen kan downloaden. En als je anders een willekeurig iemand aanklikt heb je idd vaak de kans dat er geen slots vrij zijn. En kan je soms heel lang wachten.
-
Aw:fileserver
- 1.2k weergaven
haha wat een pech je hebt voor een sempron gekozen? en wat voor eentje?
-
Aw:crc fout file corrupt
- 1.2k weergaven
Je kan met Quickpar proberen die rar files te controleren of Quickpar ze kan maken.
-
Aw:WoW gratis
- 1.3k weergaven
wasbeertjes schreef: Woensdag van 2AM to 11AM hebben ze altijd maintenance aan de servers! (aan de betaalde servers dan. Ik weet niet of je daar ook op kan met zo\'n gecrackte gratis account) @hazard: Gouden Tip: koop die game gewoon en betaal maandelijks! Dat is die game echt meer als waard en dan heb je nergens problemen en kan je tenminste op goede servers spelen.
-
Aw:Bolletjes Blues
- 1.5k weergaven
Zoek op wat andere download programma\'s. Ik heb nog nooit van die film gehoord
-
Aw:Gevaar openen poorten???
- 1.6k weergaven
Brainly schreef: Ga naar Start -> Uitvoeren. Typ in dat vensterstje cmd (of command bij win98) en dan opent er een zwart dos venstertje. In dat venstertje typ je: ipconfig en dan druk je op Enter. Dan krijg je een lijstje met ipadressen te zien daartussen staat ook, Standaardgateway. Dat ip adres wat daarachter staat in je router. Als je dat ipadres intikt in bv. Internet Explorer kan je je router benaderen.