Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:Fifa 06 Branden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Gewoon de iso branden op dvd. Het zal wel een dvd-rip zijn dus alle standaard bestanden zullen erop staan. Je kan het nog even controleren als er een autorun bestandje bijstaat start hij automatisch op als je de dvd in je dvd-speler zet.
-
Aw:welk bestand is dit?
- 1.1k weergaven
Je kan proberen met DivX-player. Maar ik dacht zo uit me hoofd dat je zo\'n rmvb bestand met real player kon bekijken.
-
Aw:kan geen films meer kijken
- 1.2k weergaven
Even de plugin van WMP opnieuw installeren voor Firefox.
-
Aw:Download versneller
- 1.3k weergaven
Zoals tijn aangeeft denk ik ook dat hij zo te werk gaat. Maar weet het niet zeker. Maar je moet ook hier niet verwachten dat je altijd de snelheid van jou bandbreedte haalt het is puur afhankelijk van de server waar jij het bestand vanaf haalt.
-
Aw:Een soort avatar voor alleen muziek?
- 1.1k weergaven
Maar voor wat wil je dat toontje dan voor gebruiken? Hier inplaats dat plaatje van jou van een vliegtuig? Dat zal niet gaan! En die iso file gewoon inladen en op setup drukken en als je meerdere cd iso\'s hebt vraagt hij vanzelf om cd2 en dan laad je de cd2 iso in je virtuele cdrom speler en dan gaat hij gewoon verder
-
Aw:te weinig schijfruimte
- 1.3k weergaven
Heb je meerdere partities?? een c-schijf en een d-schijf? Zoja hoeveel nog vrij op de c-schijf? Zo nee vergeet deze vraag Als je die img inlaad met Alcohol120% of Deamon Tools en je gaat daar een cd kopie van maken lukt dat wel?
-
Aw:Vraagje over poort
- 1.4k weergaven
Waarbij krijg je deze melding??
-
Aw:CoD2 WinRar
- 1.4k weergaven
Als je achter het password gekomen bent gewoon dubbelklikken op die .rar file en hij komt dan met het wachtwoord schermpje waar je dat wachtwoord in kan vullen. Niet zo heel moeilijk lijkt mij.....
-
Aw:Een soort avatar voor alleen muziek?
- 1.4k weergaven
Een avatar is een plaatje. Dus een liedje knippen of bewerken om het te gebruiken als avatar is niet mogelijk.
-
Aw:vob bestand gebrand en geen beeld
- 1.3k weergaven
Heb je een dvd-speler die regiovrij is? Heb je een dvd-speler in je pc waar je hem op kan testen? Werkt ie daarin wel....
-
Aw:virussen!!!!!
- 1.1k weergaven
Start de computer op in veilige modus en laat Norton dan nog een keer een full scan doen kijken of je ze dan wel kan verwijderen.
-
Aw:ondertitels in film zetten
- 1.5k weergaven
Ok soms heb je wel geluk
-
Aw:code voor nfsMw
door Gast itchy- 0 reacties
- 972 weergaven
Need for Speed Most Wanted Handleiding Dit lijkt me de simpelste manier om het te installeren. Om NFSMW aan de praat te krijgen doe het volgende: Stop cd 1 je CD-rom – DVD speler: Of mount \'m in je virtule drive. En Installeer het spel zoals u gewend bent, mount de cd\'s tijdens de installatie in je virtuele drive. (alcohol 120% of deamon tools dus) Dit zijn een aantal serials voor NFSMW; 75QQ-GB3M-L1EJ-GM30-4DEV 3T99-NL74-3CB1-QJ16-3DEV 43NE-REGR-1047-M39F-ODEV FXHR-SRNZ-AFK9-V1H5-1DEV KK8Q-EN9Y-945N-WD2K-GDEV Download een van de bovenste twee van deze \'cracks\', met handleiding op deze site; http://m1009.gamecopyworld.com/games/pc_nfs_most_wante…
-
Aw:Druk....
- 1.6k weergaven
Mag ik dan van teaserz.net hier ook een banner op zetten?
-
Aw:IDEA
- 1.4k weergaven
Nieuwe releases zou wel kunnen op zich van alle paketten die we een beetje in handleidingen behandelen en waar op forum veel vraag naar is. Zal alleen heel veel bandbreedte kosten weet niet of Duken dat iets vindt
-
Aw:Animated movie's
- 1.6k weergaven
een handleiding hoe animated movie\'s maken denk ik
-
Aw:NFS Most Wanted Torrent
- 1.4k weergaven
die torrent moet je toch ook gewoon openen met bv. bitlord en dan download hij hem en dan zal je wel of een .rar bestand of een .img bestand krijgen...... .rar bestand gewoon uitpakken en je hebt je bestandjes om het te installeren .img bestand inladen met deamon tools of alcohol120% en je kan het dan installeren.
-
Aw:Battlefield 2 wil niet uitpakken!!!
- 1.6k weergaven
Is het niet gewoon een .iso file? Die hebben op mijn pc namelijk ook WinRAR icoontje! Laad hem is in me deamon tools of alcohol120%
-
Aw:ondertitels in film zetten
- 1.6k weergaven
Sowieso is het nooit dat de ondertiteling synchroon loopt dan moet je altijd zelf helemaal synchroon laten lopen met de film zelf
-
Aw:revconnect
- 1.4k weergaven
Omdat als je de eerste keer een nieuwe map shared gaat het pakket kijken wat er instaat en hoeveel gig het is. (hashing heet dat dacht ik uit mijn hoofd) Je ziet dat ook als het goed is linksonder lopen. En langzaam worden dus die gigabytes steeds meer in je share. Hij moet ze gewoon eerst alle 20 gig nalopen dus dat duurt wel eventjes!
-
Aw:virussen!!!!!
- 1.5k weergaven
Wat geeft hij met je Norton dan aan als hij een scan gedaan heeft? Hij zal wel zoveel bestanden gevonden hebben maar wat doet hij ermee zet hij ze in quarantaine of verwijdert hij er een paar/alle of krijg je een melding waarom hij ze niet kan verwijderen??
-
Aw:Site van het Jaar verkiezingen 2005!
- 1k weergaven
bpower schreef: Jah dat zal helemaal leuk zijn! de Duken.NL straat in belgië
-
itchy! vraagje aan jou?
door Gast sebasjuh2- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Itchy, ff een vraagje. Jij post onder elke reactie een plaatje zowat. Is dat gewoon een soort random scriptje die steeds iets anders plaatst of voeg jij zelf elke keer een ander plaatje vanaf jou c-schijf toe?? Want als dat laatste het geval is heb je veel plaatjes op je schijf staan En meestal kloppen ze ook nog wel vrij aardig met het onderwerp dus dat is dan wel grappig :laugh:
Laatste reactie door Duken, -
Aw:veel bestanden niet stabiel
- 1.1k weergaven
Wat voor film bestand is het? avi, xvid of mpeg of gewoon een geripte dvd? En met welk pakket brand je de films? en hoe vcd of svcd of dvd?
-
Aw:code voor nfsMw
door Gast itchy- 0 reacties
- 707 weergaven
Halloa.. De vraag is, welke versie je hebt, the black edition of de gewone. Je kan zelf het beste zoeken naar een serial op p2p programma\'s zoals dc++ of emule. Dit zijn een paar serials die ik vond; HG34-P09L-J76E-MNH2-0JZR 4ZS2-JPSD-LZUL-X4U9-QSQU PL33-NKML-S49X-DR7W-6MY9 YY4U-P4SD-TQHA-W3SY-XQWC J3N6-67ZK-WSU3-JUKS-JCCN 22E6-WR9D-WK8Y-3YT8-PRHX 4ZS2-JPSD-LZUL-X4U9-QSQU Y68Y-CENV-35KQ-8AZ5-KAKV WNSA-RC8E-NUDV-GHTY-PCKT U5QY-C62G-2NGQ-RDMQ-DZSX JMMV-XTXT-RSUQ-JD8Q-L9UW Hopelijk heb je er wat aan, Groetjes, itchy [img size=400]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/chickie.jpg