Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
gameshark
door Gast chezter65- 4 reacties
- 3k weergaven
weet iemand hoe je gameshark moet gebruiken. en hoe kom je eraan kan je het ook downloaden voor psx?
-
- 1 reactie
- 4k weergaven
www.mydownloader.com is anders dan packetnews hoe vraag je hier een game aan
Laatste reactie door Duken, -
hulp gevraagd
door Pio- 4 reacties
- 2.4k weergaven
het is me gelukt om mirc te downloaden, en ik heb reeds een film kunnen volledig downloaden maar nu wil ik een tweede downloaden, en nadat ik daar ctrl + V typ, komt er een rode tekst, en er gebeurt niets meer mee, (dus niet downloaden, en ook geen cue..., aan wat zou dit kunnen liggen? als je iets aan het downloaden bent op MIRC, mag je dit zomaar afsluiten, of moet je daarvoor een code intypen, ik heb dit namelijk al meerdere malen gedaan, en sindsdien lukt het niet meer om iets af te halen help..
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
he ik heb al paar keer meegemaakt als ik films afhaal bij mirc dat mirc uitvalt ,als ik de films nog niet volledig heb herverbind me dan en haal dezelfde film (gebruik resume)binnen. maar als ik deze file dan uitpak geeft hij error(in winrar) gebeurt telkens bij een file dat ik niet volledig in een keer heb binnengehaald, maar met gebuik van resume file. anders geen probleem indien in 1x binnen heeft nog iemand dit probleem? groeten
andere sites
door Gast kirkhettfield- 2 reacties
- 3.1k weergaven
Weet er iemand nog andere sites voor met mirc te downloaden? Want met die 4 sites die staan bij de links vind je niet veel.
Als ik bijvoorbeeld 3 downloads aan heb en 1 daarvan is klaar gaan de anderen 2 uit hoe ken ik dit uit zetten vind het zwaar irritant want ik weet niet hoe je moet resume
speciaal berichtje van een mirc channel
door Gast schoenaers- 2 reacties
- 2.1k weergaven
No XDCC Catcher or Bottlers Allowed wat moet ik hier mee aanvangen De groene bots zijn altijd weg en toch werkt die channel wel
you need voice
door Gast schoenaers- 3 reacties
- 2.3k weergaven
wat moet je doen als je dit bericht krijgt bij #rapidshare you need voice
DS emulator
door Gast NewbieComp- 13 reacties
- 6.5k weergaven
Heeft iemand hier een DS emulator? Weet iemand hoe het werkt? Want ik weet bijv. niet hoe de touchscreen werkt op de PC, en welke graphic card etc je moet hebben...kortom geen games werkt, hoe kan ik ze wel laten werken? :-\ Alvast bedankt
-
PS2 Emulator
door Gast NewbieComp- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Ik weet dat ik vaak begin over emulator, eerst GBA, dan DS en nu PS 2, maar met mijn salaris kan ik die dure dingen niet veroorloven, eennne, als je het gratis kan krijgen, waarom niet toch? http://www.pcsx2.net/ in die site, kun je de emulator downloaden. Ik zou graag jullie mening over die PS2 emulator willen horen. In deze engelstalige forum: http://forums.ngemu.com/pcsx2-official-forum/74060-post-your-pcsx2-0-9-1-screenshots-here.html staan er vreemde dingen die ik niet helemaal begrijp, die dingen die men moet posten, GBU etc. ???Wat kan ik ermee? Alvast bedankt voor jullie adviezen
- 0 reacties
- 606 weergaven
probeer deze serial numbers eens: Serial number : 02a8-00006b-000a02ec Serial number : 02a8-00006b-0007b172
Laatste reactie door Erwin., -
Nog een vraag over dat GBA spelen op PC
door Gast NewbieComp- 3 reacties
- 2k weergaven
Ik las op de site dit: Als je een GBA Rom wilt downloaden klik download. Onthoudt wel dat wij je alleen de mogelijkheid geven om een back-up te maken van het spel. Dus heb je het spel niet in je bezit verwijder deze dan binnen 24 uur van je computer. anders ben je illegaal bezig!!! Ook het spel is ingepakt met WinZIP dus dat programma heb je nodig om ze uit te pakken. Vinden jullie dat ik hier aan gehoor moet geven, dat ik het spel binnen 24 uur moet verwijderen, of is het niet erg?
GBA afspelen op PC
door Gast NewbieComp- 6 reacties
- 7.1k weergaven
Ik weet niet waar ik dit moet vragen, dus zet ik deze maar hier. Mijn vraag is: Is het mogelijk om GBA spelletjes te downloaden en dan vervolgens op de PC te spelen. Ik hoorde van een kennis dat het mogelijk is. Hij heeft een speciale programma ervoor. Welke programma zou het zijn, en waar kan ik die GBA spelletjes downloaden? Alvast bedankt
-
slecht beeld
door Gast jaapy22- 3 reacties
- 2.3k weergaven
hallo ik heb american pie 1 gedownload. het klopt helemaal. maar het beeld is heel donker. kan ik dit verhelpen?
Laatste reactie door Erwin., -
soms wel soms niet
door Gast jaapy22- 4 reacties
- 2.3k weergaven
ik d8 ik zal eens proberen om met mirc te downloaden. maar ik kan wel een kaft van scary movie downloaden maar niet een film ofzo. want soms reageren ze en soms niet. egt raar. wat moet ik doen?
- 17 reacties
- 3.8k weergaven
Hej, Ik heb pas het spel Farcry Instincts gedownload (X-box only)... Het was een .rar bestand, die heb ik uitgepakt en toen kwam er een .iso bestand uit. Deze heb ik met CloneCD op een dvdtje gezet... Maar als ik hem in de X-box doe zegt hij dat hij de dvd niet kan lezen.. Hoe kan dit??
Newsbin pro
door mohammedb- 6 reacties
- 8.1k weergaven
Hallo helpers, Heeft iemand een registratie code voor mij voor newsbinpro 5?? MVG , Jelmer
-
download weg
door Gast jaapy22- 4 reacties
- 2.6k weergaven
als ik mirc afsluit is me download weg hoe komt dat? is dit altijd zo
-
tar bestand
door Wesley- 2 reacties
- 2.4k weergaven
hoe moet je een tar bestand installeren.
Laatste reactie door Kishan, -
krijg mijn swap set niet werkend
door Gast bjornster- 5 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb de swap magic 3 plus binnen,met die key's en ik heb de nieuwste zelveren slimline ps2,maar ik kom er niet uit, ik kom niet verder dan systeeminstellingen en browser? heb een mem card.....
-
Serial Fifa World Cup 06
door Gast daantjedegekste- 1 reactie
- 4.3k weergaven
Heeft iemand voor mij de serial van Fifa World Cup 2006. Kun je hem a.u.b rechtstreeks geven, want ik heb alle sites al doorgespit Alvast bedankt
-
sims crack
door lies- 1 reactie
- 2.8k weergaven
wie kan mij vertellen hoe ik de crack aan sims2 moet toevoegen, lukt me niet
- 3 reacties
- 2.5k weergaven
Is de gamecube te kraken? Ik hoorde ergens vaag geruchten dat het kan met een broadband adapter. Kan dit? zijn er eigenlijk spellen te vinden voor de gamecube op het internet?
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
als ik een film intik en search, komt er een volledige lijst te staan. maar er is nooit niemand online bij. ze staan allemaal in het rood. hoe verhelp je dit? grtz
-
- 4 reacties
- 2.6k weergaven
ik heb een probleem bij medal of honour op de ps2, hij loopt steeds vast bij een bepaald level. ik denk dat ik het probleem gevonden heb..... een kras op de cd!! :'( . is er iets om dit te repareren of te kopieeren waardoor hij het wel weer doet? het is een gekocht spel, en nu ongeveer een jaar oud dus trg gaan naar de winkel heeft ook geen zin! haha
Laatste reactie door Eagles,