Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Re: Hot or Not
door Duken- 0 reacties
- 2k weergaven
edit.
Laatste reactie door Duken, -
positiebepaling
door jazz- 2 reacties
- 3.5k weergaven
Hey, ik heb mirc geinstalleerd, filmpje gezocht, en bij mirc aangevraagd, positie 60.. Maar hoe weet je nou wanneer je van positie veranderd.. en hoe lang duurt dat ongeveer, als je in mijn positie staat, voordat je aan de 'beurt' komt? :buck: Alvast bedankt!
Laatste reactie door jazz, -
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
ik heb een play station 2 satin silver en ik heb een slidecard gekocht.ik weet niet hoe ik het moet installeren. kunnen jullie me helpen?
Laatste reactie door Erwin., -
play station 2
door karmin- 1 reactie
- 2.2k weergaven
hoi, ik ben karmin en ik ben nieuw op deze forum. mijn zoon heeft een play station 2 platin en wij hebben een slide card gekocht maar wij weten niet hoe wij de play station moeten openmaken om de card te installeren. wie kan ons helpen?
Re: avi2dvd
door yvon- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Hoi. Probe er het programma divxtodvd eens is veel makkelijker. yvon
Laatste reactie door yvon, -
crack voor convertx
door Gast john.b- 0 reacties
- 2.4k weergaven
weet iemand waar je een crack voor convertx kan fixxen want dit schijnt een goed progr te zijn
-
- 15 reacties
- 6.4k weergaven
Hoi wullie. Als je goed had gelezen had je dit al gezien er is nog zo'n vraag namelijk gesteld. HIERBIJ http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,15411.msg21735#msg21735 yvon
ps2 swapmagic 3.6
door koekie- 13 reacties
- 9k weergaven
hallo ik heb pas een ps2 gekocht met een origineel spel. maar ik wil graag spellen downloaden dus heb ik swapmagic 3.6 gekocht maar snap er niks van. als im er iets over lees hebben ze het aleen maar over de dvd maar ik heb er 2 ijzeren dingen bij gekregen (swapsleutel) daar snap ik niks van ? maar kan ik ook aleen de dvd gebruiken hoe doe ik dat graag advies ' ik heb een platte versie alvast bedankt of heeft iemand een goede beschrijving kwa tekst of tekening
Surfen met een snelheid van 40 Mbps via @Home
door Gast Dusszz- 5 reacties
- 3k weergaven
AMSTERDAM - Een breedbandabonnement met een gegarandeerde snelheid van maar liefst 40 Mbps. Consumenten betalen voor dit 'snelste pakket van Nederland' 69,95 euro per maand. @Home bood inwoners van Boxmeer al een verbinding van maximaal 10 Mbps via de zogenoemde EttH-techniek (Ethernet to the Home). Vanaf september wordt het dienstenpakket uitgebreid met een nog veel snellere variant: 40 Mbps. Ook de uploadsnelheid is met 8 Mbps aanzienlijk. Deze kan zelfs worden verhoogd naar 32Mbps. Hiervoor betaalt de klant vijf euro extra. Het pakket - Intensief 40.000 genaamd - gaat 69,95 euro per maand kosten en is beschikbaar voor alle inwoners in Boxmeer met een EttH-aansluiti…
-
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
Op het forum van PP International, een site voor piraterij-sympathisanten, ontwikkelen Nederlanders een initiatief voor een Piraterijpartij. De forumleden nemen de Zweedse Piraten partij als voorbeeld. De Zweedse politieke partij, die onder andere bekendheid verwierf door de commotie rondom de Bittorrentsite The Pirate Bay, verzet zich tegen auteursrechten en streeft naar een legale uitwisseling van bestanden. Op het forum worden de benodigde stappen besproken, zoals het aanvragen van een domeinnaam en het inzamelen van de benodigde handtekeningen en registratiekosten. Overigens is de registratiedeadline voor deelname aan de komende parlementsverkiezing afgelopen maanda…
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Softwarepiraat krijgt zes jaar cel en miljoenenboete maandag 28 augustus - Door: Xander Hoose Een inwoner van Florida is veroordeeld tot zes jaar gevangenisstraf en een boete van 4,1 miljoen dollar wegens het plegen van softwarefraude. Hij verkocht via zijn website kopieën van Adobe-, AutoDesk- en Macromedia-pakketten. De inkomsten uit de website waren hoog genoeg om een vliegtuig, jet simulator en meerdere auto's aan te kunnen schaffen. Om zijn boete af te lossen moet hij deze aankopen weer van de hand doen. De zware straf die door de rechter is opgelegd, is waarschijnlijk bedoeld als waarschuwing voor andere piraten. Volgens de veroordeelde begon hij aanvanke…
-
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15434.0[/iurl]
- 2 reacties
- 3.6k weergaven
Er zijn weer wat handeidingen bijgewerkt en verbeterd. We hebben 1 nieuwe film handleiding van LimeWire . O0 Er zijn 2 film handleidingen geupdate. Namenlijk de handleidingen van Bittornado en Ares Ook is er een gescheven handleiding geupdate. Dat is de handleiding die het meest is gelezen op de website. Namelijk de handleiding om te leren downloaden via Bittorrent met de Bittornado client. Heel veel plezier met de handleidingen. Limewire movie: http://www.duken.nl/content/view/368/2/ Bittornado movie: http://www.duken.nl/content/view/7/4/ Ares movie: http://www.duken.nl/content/view/4/4/ Bittornado: http://www.duken.nl/content/view/14/4/
- 3 reacties
- 3.6k weergaven
hallo, als ik via ircspy.com iets wil downloaden (op het nummertje klikken dan krijg ik een internetpagina waarop bovenaan staat ' fout: verkeerde syntaxis' is er iemand die weet wat dit wil zeggen, normaal zou mirc dan moeten openen, maar dit gebeurt niet. kan het iets te maken hebben met een router ? en hoe moet ik dit dan verhelpen ? ik de installatieinstructies gevolgd van deze site !!! sarah
Laatste reactie door Rick1324117102, -
Instellen router
door Rik148- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Ik heb een Eminent 3032 router. Ik wil poorten openzetten om te kunnen downloaden met bittorent, maar op portforward.com staat mijn router niet tussen, wie weet hoe ik mijn router moet instellen??
Laatste reactie door Rik148, -
- 4 reacties
- 2.4k weergaven
Kabelaar UPC wacht met het aangekondigde kort geding tegen Brein, totdat er een uitspraak is in het andere kort geding tussen de twee partijen. UPC dreigde vorige week met een kort geding tegen Stichting Brein. De stichting wil in een ander kort geding de naw-gegevens van 'zware uploaders' van UPC achterhalen. In die zaak heeft Brein documenten ontvangen waarin de naw-gegevens staan van twee van deze vermeende zware uploaders. UPC heeft de naam- en adresgegevens van twee abonnees alleen ter beschikking gesteld aan de voorzieningenrechter om 'uitleg te geven over het technische procédé van het identificeren van abonnees'. De kabelaar stelde vervolgens een ultimatum…
Ik snap nog niet helemaal waar dit/deze topic voor bedoeld is? Duken? Me ik heb een zonnesteek!vandaag weer regen heb ik gehoord!
- 0 reacties
- 2.9k weergaven
Codecs (een afkorting van compressor-decompressor) zijn nodig om audo- en videobestanden te kunnen afspelen. De wildgroei aan formaten maakt het er niet makkelijker op om de juiste codec op het spoor te komen. In deze applicatie zijn gelukkig alle gangbare - en een hoop minder gangbare - code verzamelt. K-Lite Codec Pack neemt u zo een hoop werk uit handen. K-Lite bestaat in verschillende uitvoeringen: een lichte versie (Standard), Full (de versie die wij hier aanbieden) en een uitgebreide Mega Pack van 19 MB. De Full-uitvoering bevat alle gangbare codecs, zonder overbodige mediaspelers; de Mega-variant biedt ook Real en QuickTime Alternative aan. K-Lite vraagt u eerst…
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
UPC dreigt Stichting Brein met een kort geding als de piraterijbestrijder woensdagmiddag niet voor vijf uur verklaart de naw-gegevens van uploaders niet te gebruiken. UPC vindt dat Brein niet het recht heeft om de naw-gegevens van wat Brein twee 'zware uploaders' noemt, te gebruiken voor juridische vervolging. "UPC respecteert de privacy van haar abonnees", stelt Holtkamp. De zegsman zegt dat het bedrijf de naam- en adresgegevens van twee abonnees alleen ter beschikking heeft gesteld aan de voorzieningenrechter om 'uitleg te geven over het technische procédé van het identificeren van abonnees'. Holtkamp zegt dat UPC erop vertrouwde dat Brein zich aan de wettelijk…
dcc pending
door christine- 2 reacties
- 3k weergaven
hallo ik wil downloaden met mirc en ik krijg de melding je hebt dcc pending kan iemand me helpen wa ik daarmee aan moet vangen want de film download nie???? ook heb ik 6 keer dezelfde film willen downloaden maar keer op keer valt die weg als ik halfweg ben dan krijg ik melding transfer incompleet is da normaal???
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
beste, ik heb de film goodfellas gedownload nu wou ik die ondertittelen en op een dvd branden nu heb ik alle stappen gevolgt onder het kopje: "Film op DVD branden met ondertiteling" nu klopt er alleen iets niet met de plaatje wat jullie aangefen bij mij word er geen audio stream toegevoegd kan iemand mij helpen alvast bedankt groeten coen
Laatste reactie door Coen1324117117, -
wat nu?
door Gast IceCube- 5 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb via bitlord socom 3 gedownload het is .ISO wat nu? een omgebouwde psp heb ik ik heb ook die guide van folksygelezen aleeen ik twijfelde of die voor een omgebouwde ps2 was als dat wel zo is moet er een andere manier zijn want vroeger bestelde ik met spellen ook nog gwoon
-
- 10 reacties
- 3.2k weergaven
Ik heb nu al 2x Winning Eleven 10( Japanse versie van Pro Evolution Soccer 6) gedownload en 3 keer gebrand. 1 keer met patch, 1 keer zonder patch, een andere download met patch, en ze zijn allemaal zwart wit. Terwijl andere spellen het wel gewoon doen op mijn PS2 met Slide Card. Wie weet de oplossing?
- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15323.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15314.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken,