Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Ik heb een probleem met het uitpakken. Als ik het programma, een .rar bestand open dan krijg ik een hele lijst. De bovenste daarvan heet rld-fi07.rar deze pak ik uit met winrar en dan krijg ik nog maar 1 bestand. Deze heet rld-fi07 heeft een icoontje van winrar en als omschrijving staat er winrar-archief 48.829 kb, ik neem aan dat ik deze nogmaals moet uitpakken. Als ik dit doe dan krijg ik de melding :volgende volume is benodigd. Dan vraagt ie naar rld-fi07.r00 plaats de schijf met dit volume. Betekend dit dat ik ergens de verkeerde heb uitgepakt ?? :-[ Alvast bedankt
Laatste reactie door Rikkie22, -
Downloaden met Ftp
door WuLLe- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Als ik een ftp code heb is het meestal geen probleem om een bestand te downen, maar hoe moet ik het doen als er HTTP codes staan?
Laatste reactie door WuLLe, -
- 14 reacties
- 3.6k weergaven
Piraterijbestrijder Stichting Brein heeft het kort geding dat het aanspande tegen UPC gewonnen. UPC moet de naw-gegevens van een uploader verstrekken. Volgens Okke Delfos Visser van Stichting Brein vond de rechter de argumenten van UPC 'te theoretisch'. Volgens de kabelaar bestond er 'gerede twijfel' die het doorspelen van de identiteit van de uploader aan Brein niet rechtvaardigde. De rechter heeft het bezwaar van UPC van de hand gewezen, waardoor de kabelmaatschappij verplicht is om de gegevens aan Brein te verstrekken. De voorzieningenrechter heeft UPC veroordeeld tot het binnen twee dagen verstrekken van de naw-gegevens van de uploader aan Brein. De kabelaar ontvang…
Laatste reactie door leonpwner, -
call of juarez
door bart- 0 reacties
- 1.8k weergaven
hi nu zit ik toch met een probleem die ik niet kan oplossen. ik krijg het spel in unl-coj wanneer ik het wil extracten stopt het plots en krijg ik dit bericht zou dat een protection zijn? of zou ik het kunnen fixen met hj split? dank
Laatste reactie door bart, -
Re: Movie Trivia
door Gast sebasjuh- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Ok nieuwe!!
-
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
sorry dat ik weer aan het zagen ben,maar ik hoop dat dit het laatste probleem is dat ik heb: ik heb een ondertiteling in 2 delen gedownload en weet niet hoe ik die in 1 deel samen kan maken. kan iemand mij voor de laatste keer hopelijk helpen?(waarschijnlijk yvon) groetjes stef
Laatste reactie door yvon, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
hllo iedrn na enige keren op mijn eentje geprobrd te hebbn om dit problm op te lossen toch tot het (al dan niet wijze) besluit gekomen het hier eens te proberen. Dus: Als ik nfsmw speel dan werkt alles naar behoren, behalve: mijn wegen zijn altijd rood en de lucht flikkert van zwarte achtergrond naar de gewone. ik heb de game al verschillende keren herinstalleerd maar het probleem blijft gewn. hope you can help me dza pietje
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
heeeeeeeey, ik heb weer eens een probleem ik heb een film gedownload die uit 2 delen bestaat. weet iemand hoe je die 2 delen aan elkaar moet plakken of er 1 deel van kunt maken? groetjes stef
Laatste reactie door stefke, -
Re: cd plaatsen
door bart- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Neen geen vaag verhaal slaag er gewoon niet in om het te plaatsen.. heb reeds meermaals geprobeerd geef mail via PB en ik laat je wat horen. Er is geen enkel probleem anders zou ik dat niet zomaar op forum plaatsen. Ik ben de eigenaar van de schijf.. ik vind internet gewoon het ideale medium de ganse wereld te bereiken met een klik. Trouwens alles is toch te vinden op internet muziek films en noem maar op... de naam bart is trouwens ook niet mijn artiesten naam dus ... thx
Laatste reactie door bart, -
PS CS2
door Melvin1324117098- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Kan iemand me helpen aan een crack/serial oid voor Photoshop CS2? ???
Laatste reactie door Erwin., -
- 6 reacties
- 3.3k weergaven
heeeey, ik heb een probleem.Ik heb The Fast And The Furious - Tokio Drift gedownload + de ondertiteling ervan.Dan heb ik geprobeerd de film op dvd te branden + een ondertiteling met de programma's avi2dvd en TMPGEnc enz.Als ik de film afspeel verschijnt er geen ondertiteling op het scherm maar als ik met het programma 'dvd decrypter' ''in de film kijk'' zie ik er audio,video en toch subtitles staan. Zou iemand mij hier kunnen mee helpen? O0 Ik weet dat het moeilijk is wat ik heb proberen uit te leggen groetjes stef
Laatste reactie door yvon, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Laatste reactie door Eagles, -
- 3 reacties
- 2.5k weergaven
Het Edonkey-netwerk, dat na de val van Napster tot een van de belangrijkste p2p-netwerken behoorde, is uit de lucht. Ons forum lid Smartass kwam er gisteren al achter dat het edonkey netwerk niet meer beschikbaar was. Vandaag heeft het Edonkey bedrijf de onderstaande boodschap op hun website geplaatst. Het New Yorkse bedrijf achter dit netwerk, Metamachine, is ermee opgehouden en heeft een laatste boodschap op de Edonkey-website gezet. Daarin schrijft het bedrijf dat er overal in de wereld rechtszaken aan de gang zijn wegens het illegaal uitwisselen van muziek- en filmbestanden. Het bericht sluit af met 'Goodbye Everyone'. Metamachine heeft voor 30 miljoen euro een …
- 0 reacties
- 8.7k weergaven
The Fast and the Furious! Nou is het mijn beurt. Captain Buttface :-[
Laatste reactie door Captain Buttface, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
hallo ik ben nieuw hier maare dat boeit wel/niet
Laatste reactie door Tjerkieee, -
online nfsmw
door Pietje8501- 6 reacties
- 2.2k weergaven
Hllo, k heb ltst nfsmw probleemloos gedownld en geinstllrd. nu heb ik ook een progje gedwnld vr nfsmw online te spelen dat blijkt nu n te werken weet er nu iemand nog zo' n progje en zo ja waar je het kan vinden? grazie
Laatste reactie door Pietje8501, -
Newsleecher
door Gast flexxer- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Jongens ik ben er weer, meneer de KNEUS, uhm ik had een vraagje, ik had newsleecher gedownd en toen een paar daagjes gebruikt, maar uiteindelijk gaf hij aan dat mijn trial version voorbij was, daarna nog veel gezocht naar een crack of gehackte newsleecher, heb vervolgens eentje gekregen van een vriend van mij, met key, en toen deed hij het, maar nadat ik het had afgesloten heb ik het weer opnieuw gestart, maar daarna kreeg ik de melding: KEY REQUIRED This program requires a security key. If you have one, select OK to enter it. After entering a valid key, you will not be prompted again. NA HET KLIKKEN VAN <OK> STAAT ER: Enter the registration name and key below, exac…
-
Newsleecher Damn It
door Gast flexxer- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Jongens ik ben er weer, meneer de KNEUS, uhm ik had een vraagje, ik had newsleecher gedownd en toen een paar daagjes gebruikt, maar uiteindelijk gaf hij aan dat mijn trial version voorbij was, daarna nog veel gezocht naar een crack of gehackte newsleecher, heb vervolgens eentje gekregen van een vriend van mij, met key, en toen deed hij het, maar nadat ik het had afgesloten heb ik het weer opnieuw gestart, maar daarna kreeg ik de melding: KEY REQUIRED This program requires a security key. If you have one, select OK to enter it. After entering a valid key, you will not be prompted again. NA HET KLIKKEN VAN <OK> STAAT ER: Enter the registration name and key below, exac…
-
- 3 reacties
- 2.8k weergaven
De Belgische auteursrechtenclub Sabam, collegaorganisatie van de Buma/Stemra, heeft samen met de IFPI een kort geding aangespannen tegen de website SeniorenNet. De organisaties kwamen eerder al met deze site in aanvaring toen leden van de website de mailgroepen gebruikten voor het naar elkaar doorsturen van muziekbestanden. Hoewel het daarbij vaak om eigen creaties ging waar Sabam en de IFPI de rechten niet van beheerden, werd de mogelijkheid tot het versturen van mp3- en dergelijke bestanden als bijlage geblokkeerd. De twee verdedigers van de auteursrechten stellen echter dat het probleem daarmee niet opgelost is, want de senioren zouden de wetgeving trachten te omzeilen…
-
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
. [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
http://www.crustydemons.co.uk/UK/tattoo_parlour/viewer.php?clip=w3&id=1&msg=DukeN%2ENL%20>www.crustydemons.co.uk
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hai, Ik heb even een vraagje, ik heb newsleecher en de payserver van eweka, maar ik heb het idee dat mijn downloadsnelheid echt super laag is 140 kbs, volgens mij is dit even veel als toen ik via planet downloade. Wie weet of dit erg laag is en hoe ik dit kan verhelpen ?? groetjes Cynthia
Customnl.com plat door brein.
door Gast Dusszz- 4 reacties
- 3.7k weergaven
Jaja daar heb je Brein weer, ze hebben Customnl.com een brief gestuurd om op te houden met hun acties :S Zo zie je maar weer dat Brein een laffe organisatie is, ze pakken zoals hier weer te zien een hele kleine torrenttracker :S Triest...Triest...Triest :'(
Laatste reactie door Martijn, -
Shrink ondersteboven (opgelost)
door Gast Den bompa- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Hoi, ik ben den bompa en zit met hetvolgende: In DVD Shrink 3.2 nadat ik een film van een DVD heb "geopend" en een onderdeel of een titytel wil bekijken in het venster links-onder, staat het beeld ondersteboven. Bij het openen en het branden is het beeld normaal. Hoe zet ik dat beeld weer recht? Ik vind in DVD Shrink geen mogelijkheid en herinstall haalt niks uit. Wie helpt ?