Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
hallo als ik bestand wil downloaden verschijnd er secureserv deze test mijn computer op virusen maar dit duurd uuuuuren na 6 uur verbonden met server stuurt deze nog geen bestand heb reeds bij verschillende servers geprobeerd maar geen enkel stuur iets aleen maar ping pong daar ik verbinding heb hoe kan ik dit oplossen? groeten
Laatste reactie door vanhalst geert, -
Hey,ik ben maxke en ik heb laatst Sims 2 afgehaald met bittornado. Daarna moest ik dat met nero op 4 cd branden (image). De cd's werken bij de intstallatie, maar als ik Sims opstart komt er te staan dat ik de cd er uit moet nemen en terug in moeten steken, op ok moet drukken en daarna de applicatie herstarten. Waarom werkt het niet de cd werkt toch bij de installatie? Help me A.U.B :'( Er zat geen crack bij. Groetjes, maxke
Laatste reactie door Eagles, -
Re: fifa
door Frank1324117107- 0 reacties
- 1.2k weergaven
oops laat maar verkeerde forum :redface:
Laatste reactie door Frank1324117107, -
fifa
door Frank1324117107- 0 reacties
- 1.5k weergaven
heeft iemand de crack van fifa 2007
Laatste reactie door Frank1324117107, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
heey ik heb net destroy all humans 2 gedownload en als ik hem wil unzippen dan blijft hij haken op 00:00:02 Kan iemand mij helpen want ik wordt er gek van
Laatste reactie door emaster070, -
hallo ik ben nieuw hier en ik hoop dat u mij kan helpen. ik heb een game gedownload en het is een game van 3 cd"s als ik op iedere cd klik is het het bin image en wordt geopent met isobuster. als isobuster geopend is wat moet ik dan doen? dank je wel
Laatste reactie door Pietje8501, -
Re: isobuster
door predator- 0 reacties
- 1.4k weergaven
snap niet wat je bedoel mijn fout :redface:
Laatste reactie door predator, -
VERPLAATST: Paint Shop Pro X
door Gast Dusszz- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=16565.0[/iurl]
-
Re: isobuster
door predator- 0 reacties
- 2k weergaven
sorry snap wat je bedoel
Laatste reactie door predator, -
- 6 reacties
- 4k weergaven
Hallo, ik heb gisteren prey gedownload en kreeg een .rar bestand. Dat was geen enkel probleem want ik heb winrar. Maar daarna kreeg ik Prey.c00 ,Prey.c01, Prey.c02 t/m .c71. Dat was al een onbekend bestand voor mij dus ging ik kijken op duken en dan na het downloaden. Het type bestand stond er gelukkig bij en stond dat ik dat met winrar gewoon moest uitpaken. Oke ook geen probleem, ik had Prey.c00 uitgepakt, iedereen weet dan dat hij de rest ook uitpakt. Maar toen kreeg ik een raar bestand genaamt .uha :'(. Heb 2 van die bestanden gekregen, alletwee 500 mb, ik denk dat ik die 2 moet branden.. Dat Prey dan uit 2 cd`s bestaat. Maar hoe kan ik het branden? Of wat m…
Laatste reactie door yvon, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Ik heb The da Vinci Code gedownload en uitgepakt en dit zijn twee (cd1, cd2) "windows film" bestanden. Hoe voeg ik deze samen en kan ik ze op een DVD branden? En hoe krijg ik een erbij gedownloade ondertiteling erbij?
Laatste reactie door jwfrancke, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Laatste reactie door Frigga, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
http://img163.imageshack.us/img163/7861/runtimeerrorkm7.jpg' alt='runtimeerrorkm7.jpg'>
Laatste reactie door Frigga, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Goedenavond, Mijn vraag is de volgende ik heb de swap magic voor mijn PS 2 besteld. Nu heb ik al twee spellen gedouwnload op ISO formaat. Deze kan men men gewoon met alcohol 120% op dvd zetten, maar wanneer kan en moet je dan de DVD Decrypter gebruiken. mvgr. Loewefan
Laatste reactie door Erwin., -
Laatste reactie door Henry,
-
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
als je gratis wil spelen met WoW moet je het volgende doen... 1) je installeerd het spel 2) je zoekt op internet naar US patch 1.2.3 3) US patch 1.2.3. installeren dan start WoW op 4) connect naar de server met iets bv. Username: Gratis Password: Gratis je kunt elke naam gebruiken. 5) nadat je zogenaamd hebt ingelogd download WoW vanzelf de patch 1.2.4 (je moet eerst patch 1.2.3. downloaden anders doet patch 1.2.4 et niet dus niet denken ik sla stap 2 en 3 over 6) als dat allemaal gebeurd is gaat 1.2.4 zich installen 7) dan ga je naar de root map van WoW in mijn geval E:\World of Warcraft in de rootmap zoek je het bestandje realmlist.wtf met kl…
Laatste reactie door Duken, -
help
door Gast popl- 2 reacties
- 1.9k weergaven
http://www.duken.nl/popl_wint_geen_IPOD.html help mij en klik hier op aub
-
Re: pc
door bjorn1324117101- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik zat zelf ook al aan amd te denken maar met van welke socket ik moet hebben weet ik niet het moderbord moet tussen de € 50 en de € 120 zijn en een athlon 64 leek me wel goed of kan ik voor zo,n €100 ook een x2 of zo iets kopen ik dach dat dat weer 1 van de nieuwste is of zo het gaat mij erom dat ik farcry, call of dutty 2 , gta san andreas enz super snel kan spellen de snelhed moet dus snel genoeg zijn voor de nieuwe games van nu en de grafiche kaart betreft denk ik dat ik een ati of een geforce moet nemen met 256 mb die lkkr snel is dus als iemand voor mij een paar goeie moederbordem weet met de juiste prosesor erbij dan heb ik al iets waar ik …
Laatste reactie door Tom, -
- 1.8k weergaven
dus als ik die moederbord met die prosesor koop kan ik die games die ik aangegeven heb en de games van nu zonder prbleem alspellen dus de snelheid is goed voor die zware games waar je veel pc snelheid voor nodig heb als dat zo is denk dat ik m of zo,n gelijkwaardige koop en in iedergeval bedankt
- 1.8k weergaven
deze procesor neem ik :Athlonâ„¢ 64 3800+ Boxed, OPGA, "Orleans" 2400 MHz 1x512KB 2000MHz Orleans€ 125,- nu alleen voor honder euro een goeie AM2 MOEDERBORD WAAR DEZE PROBLEEM LOOS OP KAN IK HOOP WEL DAT DIE L2 CASH : 512KB GOED GENOEG IS DUS ALS IEMAND EEN GOED BIJPASENDE MOEDERBORD MET VEEL EXTRA,S EROP WEET VAN ROND DE €100 HARTELIJK BEDANKT ALVAST EN DAN MOET IK NOG EEN GOED FENTILEERENDE BEHUIZING ( PC KAST ) WANT DE MEEST KOOLEN NIET ZO GOED ( KREEG IK TE ZIEN TOEN IK OP PC BUILDER ZAT TOEN GAF IE BIJ VEEL KASTEN AAN DAT DAT NIET KAN OMDAT DE MOEDERBORD EN PROCESSOR TE HEET WORDEN WAT MOET IK WEET IEMAND EEN MOOIE EN GOED FENT…
- 1.8k weergaven
is de AMD Athlon 64 X2 3800 better dan de amd athlon 64 3800 is x2 goed voor games zoja dan ook dan athlon 64 zou deze: AMD Athlon 64 X2 3800 op dat moederbord kunnen als deze prosesor nog better is hij is dan wel €150 maar als ie better is waarom niet € 160 is m,n maximun bedrag voor eeen proocesor
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
heel vreemd.. Ik heb windows opnieuw geinstalleerd en toen nbpro maar als ik news.hetnet.nl gebruik als server krijg ik maar 4 of 5 headers.. helllllppp.....ik wordt hier gek van.... :-[
Laatste reactie door Melvin1324117098, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Heej bedankt man! Gaat idd een stuk sneller! O0 Kan ik die trackers voor alle downloads gebruiken?
Laatste reactie door eyelash, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
O0
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 2.7k weergaven
hallo als ik op bepaalde servers bestand wil afhalen krijg ik volgend bericht :your irc client is beign checked for trojans ik laat dan het kanaal open staan en krijg kontakt (ping pong) maar mijn bestand word niet vertuurd hoe los ik dit op? groeten
Laatste reactie door Wesley,