Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 19k weergaven
ik heb need for speed carbon gedownload maar als ik hem installeer dan moet ik een code invoeren. waar kan ik zo een code vinden?? en het is misschien een domme vraag maar als je het spel op je computer kan installeren is het geen ps2 spel??
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
even een nieuwe topic voor maken aub. Ontopic
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
heeft iemand nog een invite voor een private tracker met de torrent van de nfsc collectors edition razor 911 van 3.95 gb?
Laatste reactie door Pietje8501, -
pro evolution soccer clone dvd (Opgelost)
door Gast mirsad- 13 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb het spel gedownload,gebrand en geinstalleerd ,maar als ik het wil spelen zegt het"steek het juiste originele dvd in station e".Heb al verschillende cracks geprobeert maar het wil niet lukken.Wat zou ik moeten doen??
-
- 7 reacties
- 2.7k weergaven
goede dag allemaal.. ik heb net need for speed carbon gedownload voor de ps2 met BitTorrent. maar met welk programma moet ik hem branden want op de site staat dat alcohol 120% voor windows 98 of windows me is. Greetzz Renz
Laatste reactie door Wesley, -
- 6 reacties
- 3.6k weergaven
ik dowload torrents met bittornado en als ik een torrent wil downloaden dan krijg ik een error met: Ongeldige menu ingang. zou namelijk niet weten wat ik daaraan moet doen ???
Laatste reactie door NL_Terreur, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
he man ik heb adsl via de kabel ik weet alleen niet de snelheid ervan?? maar nu ik hem een tijdje aan heb staan is het naar 55 uur gegaan. alvast wat vooruit gang. hoe lang duurt het normaal?? thnx
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
het is me intussen al gelukt om BitTornado op te starten, maar als ik een torrent download krijg ik een error: Problem connecting to tracker - (10061 connection refused)? en kan ik gewoon van alle sites torrents downloaden of zijn het speciale sites? Alvast bedankt Renz
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hij start niet op. ik heb BitTornado van deze site afgehaald. ik heb ook nog morpheus op mijn computer staan geeft dat geen problemen? en heb je voor de rest geen download programma's nodig zoals bittorrent of bitlord?
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=16697.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Dowloaden met FTP. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=16694.0[/iurl]
Re: not connectable
door yihaa- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Laatste reactie door yihaa, -
- 5 reacties
- 3.7k weergaven
hallo,ik ben een spel van de playstation aan het kopieren met alcohol,nu vind ie best wel veel leesfouten.Is het spel nu nog wel goed als ik hem brand/kopier? gr.ria1961
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 2k weergaven
hey forumers ik heb onlangs the sism 2 gedownload maar is ktijg iedere keer de fout van haal de cd er uit en druk hem er weer op nieuw in en het scherm zal hem opnieuw opstarten crack en alles zit er op en hij doet het nog steets niet >
Re: not connectable
door yihaa- 1 reactie
- 1.9k weergaven
ok maar welk download programma gebruik je? :-[
Laatste reactie door bambi1515, -
Re: downloaden
door bambi1515- 0 reacties
- 1.6k weergaven
hoi, wat is de gemiddelde tijd om een bestand van 70 mb te downloaden?
Laatste reactie door bambi1515, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik ben erin geslaagd het spel welke jullie me als link gaven uit te pakken en te branden echter nu zie ik dat dit een UITBREIDINGSSET is... :'( wie heeft de sims2 ned versie met huisdieren???? ken hem nergens vinden...?? wie helpt me?
Laatste reactie door arie007, -
- 8 reacties
- 2.3k weergaven
Halloo,, Ik wil zo'n slide card pakket met die cd en dvd derbij kopen voor mijn dikke ps2 ik had een site daarvoor gevonden : http://www.ombouwnederland.nl/shop/catalog/product_info.php?products_id=197 Maar zijn er hier mensen die de slide card + toebehorene gebruiken? en wat vinden jullie ervan? en kun je gewoon met dat ding de spellen die nog uit moeten komen spelen? want ik wil heb bijvoorbeeld voor pro evolution soccer 6 gaan kope:) maar kan dat dan? (die is al uit inmiddels ) Mvg, Leon EDIT: In dit geval heet het btw swap magic 3.6 o.i.d. Maar heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe het werkt en óf het werkt?
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
oops
Laatste reactie door greekie, -
Hulp gevraagd aub
door tjeu- 4 reacties
- 2.9k weergaven
hallo iedereen, Ik ben nieuw op dit forum en wou graag weten hoe ik download met MIrc , ik heb alle handelingen gevolgt en alle instellingen en weet nu hoe ik moet downloaden. Maar ik probeerde het daarjhuist voor de eerste keer , ik plakte de link in het chatvenster en kreeg dit: DCC Get of (Scorpio) (oppr)Webroot.Spysweeper.v3.5.0.194.Multilanguage.Retail.Regged.cracked.WORKING.rar from (WX)-XDCC-998 incomplete (unable to connect) Het bestandje dat ik wou downl. is spysweeper... Alle hulp is welkom wat dit wil zeggen.
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
probeer deze doom 3 serial / key anders eens: VVXK-BB4L-FCUV-5J7E-8E or T5W9-GEAC-6A88-GSHY-E8 or L9A4-YJBA-CJTX-H4L3-16 or G4GE-JUMZ-BJYV-FEJU-02 or ZBEN-PYR7-2W9Q-98QE-8F or PVXB-L6U7-JPUZ-V3ND-B4 ECGJ-VU9Q-TTR5-EGGN-9C or 3HHWCWHGWHPA2LABCC
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb vandaag een playstation slide card gekregen met een frontje. Had van bittorrent al een MagicSwap pakket gedownload met dvd en cd. Vol goede moed aan de gang om mijn ps2 spellen te spelen. Maar krijg alleen maar een scherm met Plaats een Playstation of Playstation 2 disc. Helemaal niks anders. Ga dan met de swapcard volgens de beschrijving lang de lade en haal de cd eruit en dan wissel ik de cd weer met een backup. Druk daarna op X maar hij doet niks. Iemand een idee? Mvg
ps 3 welke???
door Gast john.b- 4 reacties
- 2.8k weergaven
hoi kan ik met de ps 3 de 20gig versie ook full online gaan met de spellen die er komen of moet je de 60gig versie kopen om online te gaan er zit niet zoveel verschil in maar toch iets weet iemand wat de verschillen zijn
Laatste reactie door leonpwner, -
bittornado
door A.S- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hey ik heb bittornado gedownload maar ik heb ook dat probleem met het gele balletje wat kan ik eraan doen of moeti k iets anders gebruiken, zoja wat dan.. ?
Laatste reactie door A.S,