Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Kan Iemand Mij Helpen?
door Gast IceCube- 9 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb een paar vragen. ik heb net een nieuwe dvd +/- brander gekocht met lightscribe 1.welke moet ik hebben voor games en welke voor films (dvd - of +) 2.Wat houd lightscribe in 3.Wat voor brand progamma bevelen jullie aan (ik gebruik nu nero smart smart) 4.hoe zet ik spellen op een dvdtje (dus welk formaat) zelf gebruik ik geen swap magic ik heb hem omgebouwg het enige wat ik er van weet is dat als er een game op start er infinity 0.38 ofzow staat <als je het precies moet weten moet je het ff zeggen< Alvast bedankt m.v.g. IceCube
-
Re: Sims 2 Pets
door koen2- 0 reacties
- 5.6k weergaven
---
Laatste reactie door koen2, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik zou graag willen weten of je met Swap magic 3.8 ook in staat bent om je spellen online te spelen die je hebt geback-upt...??
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Zitten er quickpar bestanden bij, en gebruik je die wel? GreetZ, Captain Buttface :-[
Laatste reactie door Captain Buttface, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Als ik een spel wil branden voor de ps2, maakt het dan ook uit of dit een + of - dvd is? Maakt verder het merk nog iets uit? Ik wil ze gaan spelen met de swapmagic..
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
eventjes dit. de poll was een foutje dus hoeft niet te worden ingevuld ik zoek deze films: Borat The Fast and The Furious 2 Fast 2 Furious alvasdt bedankt voor degenen die ze willen uppen voor me p.s. bij The Fast And The Furious bedoel ik deel 1 niet deel 3
Laatste reactie door Stranger, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Laatste reactie door yihaa, -
Deel van een fiets
door Gast daantjedegekste- 4 reacties
- 1.8k weergaven
Wie weet er een deel van een fiets met 3 letters ? .. N .. ?? alvast bdankt
-
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo wie kan mij helpen aan een oplossing heb office 2007gedownload maar is engels hoe krijg ik die in het nederlands ben niet zo handig met de pc maar wil het toch proberen ben 57 jaar maar nooit te oud om het te proberen dank bij voorbaat
-
duurt dat lang voor dat het helemaal gedownload is??
Laatste reactie door yvon, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
ik ben nu al een tijdje aan het downloaden met bittorent, maar ik vraag me af welke de meeste mensen het best vinden ^-^
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 6.2k weergaven
Hint; Een lid van de Wayans family speelt erin mee. GreetZ, Captain Buttface :-[
- 0 reacties
- 7.2k weergaven
Hint; Het is een drama, en het gaat met name over de gevolgen van drugsmisbuik. GreetZ, Captain Buttface :-[
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hij staat hier 2keer maar is het wat je zoekt? http://www.nlondertitels.com/search/D/1
Laatste reactie door yihaa, -
spel branden
door NL_Terreur- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik heb the godfather voor de ps2 gedownload. het is een iso-file en ik heb hem met 7-zip uitgepakt, maar als ik hem wil branden met alcohol 120% geeft hij aan: unrecognised image file format. wat nu???
Laatste reactie door yvon, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
15:32:22] AVI2DVD Started ! [15:32:24] Type mode : Avi Input [15:32:24] Output : Dvd [15:32:24] Encoder Selected : QuEnc [15:32:24] Start demuxing the AudioStream No.1 ... [15:32:40] Demuxing of the selected audio finished successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\Extracted_Audio.mp3 72621197 Bytes] [15:32:40] Starts Audio correction ... [15:32:45] Audio Fixed successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\Fixed_Audio01.mp3 72621325 Bytes] [15:32:45] Starts Mp3->Ac3 convertion ... [15:56:41] Audio converted in Ac3 successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\AudioStream 1 MP3 2CH.ac3 2255370…
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 3.5k weergaven
Nee, ze zat zekers in the Sentinel. Hit; het is een drama. GreetZ, Captain Buttface :-[
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=16792.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 21 reacties
- 6.4k weergaven
HOi luitje's Vraagje ik download meestal torrent bestandje's met uttorent maar mijn router geeft problemen met mijn poorten open te zetten. NU heb ik dus de downloads gelezen in duken nu is mijn vraagje is mirc wel betrouwbaar want ik moet toch naar een alternatief kijken om te kunne downloaden. Dus mijn vraag is mirc betrouwbaar om films te downloaden om geen virussen binnen te krijgen bedoel ik. Ik weet anders even geen optie om dan wel films te kunne krijgen en natuurlijk spelletje's Zo neee wat raden jullie me dan aan om dan wel te nemen waarvan je er op aan kan dat je geen nep bestanden binnen krijgt en zelfs geen virussen. yvon
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 3.1k weergaven
Nero cover designer; http://www.torrentz.com/torrent_1104303.html Als je de laatste versie van Nero (met alle plugins) hebt zit cover designer er bij. GreetZ, Captain Buttface :-[
- 0 reacties
- 5.7k weergaven
OOOYA!!!!!!! Eindelijk ben ik aan de beurt.
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb hier zelf enkele maanden geleden naar gekeken, ik wou CAM films verbeteren. Het is de moeite niet waard. Geluid kan je wel redelijk recht trekken, maar video niet. Er zijn natuurlijk wel manieren om het te doen, maar dan heb je zeer professionele, peperdure, apparatuur nodig. GreetZ, Captain Buttface :-[
lodmixer pes 5
door Gast mirsad- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Wat ik mij afvraag,kan ik "lodmixer en kitserver" gebruiken op een gedownloade pes 5.Ik heb al geprobeert maar het wil niet lukken
-
start probleem
door NL_Terreur- 4 reacties
- 2k weergaven
als ik need for speed carbon wil spelen vraagt hij om de goede disc. wat moet ik nu doen???
Laatste reactie door NL_Terreur, -
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Heb nu sinds een week mijn swapmagic set binnen. En al flink wat spellen ervoor maar sommige doen het wel. Maar heel veel ook niet zoals Bully , Destroy all humans 2 , god of war en andere. Maar spellen zoals da vinci code , spyro en need for speed doen het wel. Ze zijn allemaal op dezelfde manier gebrand met dvd decrypter op 2x en met dvd-r arita dvd's. Kan dit aan de fixes liggen die op sommige websites staan of heeft dit een andere reden. En hebben jullie deze problemen ook? Groetjes.
Laatste reactie door Erwin.,