Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Goede tutorial ! Dit zal me zeker helpen als ik nog is een no-cd crack moet plaatsen
Laatste reactie door Razor, -
Re: voorstellen
door Yoji- 0 reacties
- 661 weergaven
Hey Michiel, Helemaal goed hoor Zojuist de handleiding voor DVD Shrink bekeken. Echt superhelder, betere uitleg kan niet. Als ik vragen heb, dan hoor je 't wel en als jij vragen voor mij hebt, dan hoor ik 't ook graag van je.Groet!
Laatste reactie door Yoji, -
Re: voorstellen
door Yoji- 0 reacties
- 650 weergaven
Hey hallo allmaal! Ik ben Yoji en ik heb al veel geleerd van Duken.nl, maar nu ben ik dan eindelijk ook lid. Mijn nickname verwijst naar mijn achternaam, die begint namelijk met een 'G'. Ik ga met mensen om die ipv hallo, Yo zeggen, gevolgd door een engelse G (ji), oftewel Yoji. Alle duken.nl'ers wil ik hierbij de groeten doen. Groet! Yoji O0
Laatste reactie door Yoji, -
Re: SABnzb
door pchulp alkmaar- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Neem een payserver. bv. eweka www.eweka.nl Op volle snelheid downloaden. Tja, je moet dan wel breedband hebben. Dus 8Mb-20Mb. Dat schiet lekker op tenminste.
-
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
ik ben op zoek naar een goed programma om van cd's over naar mp3 te gaan. hoor het wel groetjes renz
Laatste reactie door Michiel, -
VERPLAATST: DVD
door Michiel- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17362.0[/iurl]
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo, Ik heb net RB6 Vegas gekocht, hartstikke vet game alleen heb één probleem: Ik heb op Xboxlive een eigen personage gemaakt, alleen ik ben niet tevreden over z'n uiterlijk en wil dit veranderen. Ik kan alleen nergens iets vinden hoe ik z'n uiterlijk (gezicht e.d) verander (ook niet in de handleiding). Weet iemand dat? Groetjes, Robin
Laatste reactie door gamefreaks, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17280.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17353.0[/iurl]
Nickchange
door Razor- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, DukeN Zou je me nickname van Razor naar Mirror kunnen veranderen ? Alvast Bedankt
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17337.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Sorry, verkeerde topic! :-[ ;D
Laatste reactie door manzikal, -
pc sneller
door speaker- 8 reacties
- 4.5k weergaven
wie helpt mij door uit te leggen hoe ik een pc opvoer dat hij sneller word en wat ik daar voor nodig heb O0
Laatste reactie door yihaa, -
euy iedereen ik wou graag een halo 2 server beginnen als jullie willen komen dan moeten jullie XBC hebben en TS.... en natuurlijk halo 2 en een xbox... SlAHSER
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Ik heb via een forum op een internet links gekopieerd en gedownload via rapidshare. En er stond bij de titel + nederlandse ondertiteling. Maar ik heb de film via media player 11 afgespeeld. Maar ik zie geen menu of ondertiteling. De film gaat meteen spelen en de sound is engels. Is er een mogelijkheid om de ondertiteling te vinden in het film bestand wat ik heb gedownload of moet ik het afspelen via een andere player?
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17308.0[/iurl]
- 4 reacties
- 2.2k weergaven
Hoi, Ik heb een omgebouwde xbox. Op de harde schijf staan een aantal spellen die ik niet meer leuk vind of heb uitgespeeld. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze games verwijder, zodat ik weer meer ruimte op de harde schijf van de xbox heb? Heb ik hier een speciaal programma voor nodig of een kabel o.i.d.?
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Ik zie op sites ook psp downloads....hoe gaat dit proces dan in zijn werk om ze uiteindelijk op je psp te kunnen spelen? gr Tim
fout melding
door speaker- 1 reactie
- 2.5k weergaven
:redface: eerst nog de beste wensen ik wilhet spel Silkroad graag spelen op mijn pc maar als ik hem installeer geeft hij deze fout aan microsoft visual c++ Runtime this application has requested the runtime wat houd dit in en hoe los ik dit op ben niet zo,n techneut maar ook een ouder iemand wil dit graag oplossen en spelen mijn dank alvast voor de hulp O0
Laatste reactie door bart, -
Msn hacken
door keutie- 2 reacties
- 7.8k weergaven
Hey weet iemand hoe ik msn kan hacken, bij voorbaat dank
Laatste reactie door Martijn, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Nieuwe leden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17251.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Utorrent????
door keutie- 18 reacties
- 5k weergaven
Ik heb utorrent gedownload en ik heb mijn firewall uitgezet en de juiste poort opengezet, maar toch haalt die niet meer dan 2.5 kb/s. Er staat dat het in totaal wel 900kb/s kan maar toch lukt het niet. Wie kan me helpen?? Hij is verbonden naar 10 seeds en 63 peers
Laatste reactie door yvon, -
WIE HEEFT ER NOG EEN UITNODIGING VOOR DUTCHREVENGE
door Gast daantjedegekste- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Heeft iemand nog een uitnodiging voor Dutchrevenge.org
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Je zal wel geknepen worden door je provider. Neem anders een payserver. bv. www.eweka.nl Dan heb je altijd de maximum download snelheid. (die van je provider)
Laatste reactie door pchulp alkmaar, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Misschien moet je newsleecher eerst opnieuw installeren. Na het installeren moet je het e.e.a. nog instellen. installatie instructie: Het aanpassen van de hostfile. 1. Deze aanpassing zorgt ervoor dat je pc geen verbinding meer kan maken met www.newsleecher.com waardoor er niet gecontroleerd kan worden of je wel echt een geldige (betaalde) key gebruikt. De hostfile vind je in: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc Hier open je in kladblok het bestandje "hosts" en onderaan voeg je het volgende toe: 127.0.0.1 www.newsleecher.com 127.0.0.1 newsleecher.com Na dit toegevoegd te hebben sluit je "hosts" weer. Je krijgt de melding of je de veranderingen wilt opslaan en daarbij…
Laatste reactie door pchulp alkmaar,