Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Heb het al 3 keer eraf gehaald en weer erop gezet en hij blijft hetzelfde, en er komt in het midden helemaal onderaan een gele driehoek met een uitroepteken erin als ik met mijn muis erop ga staat er dit: Geen Inkomende Verbiendingen Tenzij de Icoon groen wordt, zou er een probleem met je netwerkconfiguratie kunnen zijn. en de downloads gaan 5Kb/s, ik heb 2
Laatste reactie door Joan17, -
ps2
door Gast cfkees- 0 reacties
- 1.4k weergaven
vraagje. waarmee en hoe kan ik een org ps2 spel naar een dvd- branden ??? m.v.g cfkees
-
- 7 reacties
- 2.5k weergaven
Heeft iemand hier een activatie code voor ? Degene op serials.ws werken namelijk niet Alvast Bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 11 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo, Een jaar geleden had ik een ombouwde Xbox (normale). Dit was hartstikke handig, want ik hoefde geen spellen meer te kopen, ik kon alles downloaden. : Nu heb ik me Xbox verkocht, en er een Xbox360 voor terug gekocht. Is het slim om deze om te bouwen, zoja waar? :-\ Ik hoor namelijk van veel mensen dat als je hem ombouwt hij meer vastlopers krijgt, slomer word, ect.. Groetjes, Robin..
Laatste reactie door Robin, -
SABnzb
door Gast nummer1dj- 2 reacties
- 2.8k weergaven
heeft er iemand ervaring met SABnzb?ik krijg het niet voor elkaar om het normaal te downloaden en te activeren. ik heb het gedownload maar het .exe bestand kan ik niet openen. wie kan mij hier meer over vertellen of helpen. mischien een andere link? :
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17630.0[/iurl]
:redface: wie o wie kan mij helpen hoe zet ik een avi bestand om zodat ik hem op mijn dvdspelr kan kijken op tv en wat voor prog heb ik daar voor nodig ik heb nero brandprog wel even niet te moelijk ben al wat op leeftijd snap niet alles maar wil het proberen mijn dank hier voor alvast :-[ :-[ O0 O0
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hey! ik wil ondertiteling onder mijn films zetten, maar dat kan het best met Virtualdub. Ik krijg helaas steeds de volgende melding: Couldn't locate decompressor for format 'DX50' (unknown). Virtual Dub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video. Direct Show codecs , such as those used by Windows Media Player, are not suitable. Only 'Direct stream copy' is available for this video. Weet iemand hoe ik toch deze films kan toevoegen in Virtualdub, zodat ik er ondertiteling onder kan zetten? Of: Weet iemand een ander programma waarin het wel lukt met deze films? Ik hoop dat iemand het weet! Greetz Arjen
Laatste reactie door staybamboocha, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
Software Information Product: 3ds max 7 Serial number: 711-80399071 Request code: KF3E SEZ6 52WN JG63 XGT8 SVLG GV72 U51E Kun jij dan een activatie code maken ? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Razor, -
- 0 reacties
- 748 weergaven
Serial Creative Suite II NL 1131-0201-5621-6381-7682-3918
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's Rippen/Kopieeren . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17575.0[/iurl]
Laatste reactie door Martijn, -
- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Isohunt.com, een populaire zoekmachine voor torrent-files, is sinds dinsdag offline. De internetprovider trok de stekker eruit, waarschijnlijk onder druk van de MPAA. De Motion Picture Association of America, de Amerikaanse belangenorganisatie van de filmindustrie, richt al langere tijd zijn pijlen op Bittorrent-sites. Via die sites worden voornamelijk grote bestanden gedownload, zoals films en software, zonder dat hiervoor betaald wordt. Isohunt.com was dinsdag urenlang onbereikbaar, totdat de sitebeheerders een mededeling plaatsten, zo meldt Dailytech. In de tekst op de site valt te lezen dat de internetprovider van de zoekmachine de site dinsdag offline heeft gehaa…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ja oké torrent dus;) maar ik bedoel welke link want op google kom ik geen .iso tegen
Laatste reactie door MiXo, -
- 9 reacties
- 2.6k weergaven
ik heb een omgebouwde ps2 maar kan niet online spelen ...geeft iets met DNAS aan,,,en verder loopt ie vast,,,komt dat door mijn gekopieerde spel of wat anders? :-\ heb ook gehoord dat je chip op stealth kan zetten weet iemand er wat meer over?
Oke, volgensmij is dit 'n hele domme vraag, maar 'k wou 't toch ff checken. :redface: Is er een of andere manier waardoor je aan gratis XboxLive kan komen?
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17493.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17484.0[/iurl]
Hallo iedereen, Ik hoopte dat iemand me kon helpen met het volgende probleem: Ik heb verschillende programma's gedownload met een crack. Je krijgt dan de "full version" als je het ene .exe door het gecrackte .exe bestand vervangen. Ik krijg dan zo'n read me text waarin wordt uitgelegd hoe ik het moet doen, maar ik snap er helemaal niets van. Kan iemand mij helpen?? Ik zal de readme tekst even toevoegen, want ik begrijp dat iemand mijn uitleg niet snapt! >>>>the crack that comes with this movies converter, u will need to rename the file then add it to the programm file. once this is done, all u need to do is run the renamed crack exe and not the original exe…
Laatste reactie door NaBiLo, -
- 8 reacties
- 3.2k weergaven
Lees net dit op nu.nl: Goeie actie O0
VERPLAATST: vraag
door Eagles- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17437.0[/iurl]
Re: football manager
door MiXo- 0 reacties
- 1.3k weergaven
mIRC ben aan het leren hoe die werkt, Azureus (torrent) als jij een ander snel programma'tje hebt mag ook:P want wil football manager het liefst zo snel mogelijk:P
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Laatste reactie door maxke006, -
Re: Download klaar met Azureus
door Gast daantjedegekste- 0 reacties
- 1.1k weergaven
http://dl.gamecopyworld.com/?d=2006&f=rld-pes6!rar
-
losse bestanden
door m_lou- 0 reacties
- 1.2k weergaven
;Dh0oi, Ik ben pas nieuw en ik heb mijn eerste film gedownload. Het is the Davinci code alleen nu is er een probleem. De map waar het instaat heet: The.Da.Vinci.Code.iNTERNAL.DVDRip.XviD-DoNE als ik die open staan er mappen in zoals cd 1, cd 2, sample, subs en een MSI-info document. Als je dan die map van cd 1 opend dan staan er allemaal losse documenten van R00, R01, R02 enz. bestanden. Ik snap niet hoe ik het moet afspelen op de computer want met VLC media player lukt het niet. alsjeblieft i need help!! :buck:
Laatste reactie door m_lou, -
Re: Kan je dat kraken?
door Gast daantjedegekste- 0 reacties
- 1.2k weergaven
dit is maybe something (wel int engels) http://rapidshare.com/users/SK5ZLH