Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
het probleem is opgelost :cool2:
Laatste reactie door PCer, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
als je gestemd hebt ty
Laatste reactie door scill, -
- 8 reacties
- 3.1k weergaven
Ik had dat spel (sie titel) gedownload uitgepakt en gebrand met imgburn..!! en nu speelt hij niet af.. pro evo 6 speelde hij wel af.. en Bully ook maar waarom deze niet.. als ik op kruisje heb gedrukt op mijn playstation 2.. (met dat magic swap gedoe enzo) dan komt er een zwart scherm verder niks.. hij doet verder niks.. Vaaaaaag... Leon
Laatste reactie door Robin, -
Auto GK mislukt
door ullie- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Bij het gebruik van Auto Gordian Knot met de film Borat krijg ik op het einde een foutmelding. Ik heb het ganse schermpje ("Log Window") op Auto GK gecopieerd. Helemaal onderaan staat de foutmelding. Weet er iemand hierover meer? Bedankt [12/02/2007 11:27:59] AutoGK 2.40 [12/02/2007 11:27:59] OS: WinXP (5.1.2600).2 [12/02/2007 11:27:59] Job started. [12/02/2007 11:27:59] Source resolution: 640x352 [12/02/2007 11:27:59] Source fps: 25 [12/02/2007 11:27:59] Output will contain 120494 frames [12/02/2007 11:27:59] Preparing subtitles for preview. [12/02/2007 11:27:59] Job finished. Total time: 0 seconds ==================================================== [12/02/…
Laatste reactie door ullie, -
- 6 reacties
- 4.6k weergaven
Als ik hier op deze site search, wat ik ook intik er word niks gevonden Wie weet hoe dit komt? Doe ik iets verkeerd of zo? Alvast bedankt voor reacties! Vriendelijke Groeten
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
ik heb dit nu, maar er werkt nog niks :S Uttorent 39658 39658 TCP 39658 39658 192.168.1.136
Laatste reactie door 5pyroman5, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik denk that xp is noch beeter
Laatste reactie door deli_dumrul, -
hacken
door totalyduzz- 3 reacties
- 1.8k weergaven
ik zit in 4e havo en heb toegang tot de c schijf van de hoofdcomputer(via een paar leuke programmaatjes) maar nu weet ik niet hoe het verder moet ze hebben hier youtube geblockt en dat wil ik ongedaan maken... eenmaal in de c schijf kan je w8 woorden opzoeken maar ik weet niet waar hoop dat jullie konden helpen - novel - verder geen beveiliging in het netwerk
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Er is hier een sequel van en om een heel nieuw topic te openen heb ik deze even opgemaakt http://<embed src='http://www.atomfilms.com:80/a/autoplayer/shareEmbed.swf?keyword=animator_vs_animation_2' width='426' height='350'></embed>
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit krijg ik te zien als ik dc++ opstart.Zou dit misschien een reden kunnen zijn dat ik niks kan dowloaden,zelfs geen filelist.En zo ja weet iemand ook wat hier tegen te doen is?
Laatste reactie door Mad max, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Nieuwe leden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17778.0[/iurl]
Laatste reactie door ma.blok, -
Re: light scribe
door martin2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Bedankt voor deze heldere uilteg.
Laatste reactie door martin2, -
- 4 reacties
- 2.6k weergaven
Ik heb het spel ape excape3 gedownload via torrent. Nu heb ik op de schijf 1 iso bestand staan van 3,8 gb, dat moet dus op een DVD gezet worden. Hoe ga ik nu tewerk als ik die ISO file op dvd brand gebeurd er niks. (ja de playstation is omgebouwd) ik heb het op DVD-RW en DVD+R geprobeerd maar nada nop niks zero. Ik heb al veel programma's zoals alcohol 120% gedownload en Nero en noem maar op maar niets werkt er. Wie kan er mij nu eens goed uitleggen wat ik moet doen, mn vader is nu zo onderhand wel overspannen geraakt ( ) en ik wil nu wel eens spelen. Hoop graag iets te horen voordat mijn vader achter die dikke deuren zit. Hij denkt alles te weten, blijkbaa…
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
KAMEEL L
Laatste reactie door ullie, -
- 3 reacties
- 2.7k weergaven
ik vind het echt kij en kij duidelijk wat je daar hebt ingetypt en daar bedank ik je er voor maar wat moet je doen als je spel geen iso bestand is want dat probleem heb ik
Nav bericht kwijt
door josnixs- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Ik ben geloof ik een beetje in de war ik zette mijn laatste bericht in de huiskamer zoals de meeste ja ja en het gaat nog steeds om de navigati cd`s voor mercedes navagation cd audio 50 aps mercedes benz B navagation cd audio 50 aps mercedes benz b maar zo zet je natuurlijk de tekst niet neer. Het belangrijkste hoe vindt ik een reactie terug op dit ber. ik doe dit via Toon nieuwe reacties op je ber. maar daar vindt ik niets ook vindt ik niet mijn oude bericht terug,niet bij ongelezen ber sinds je laatste bezoek kon ik mijn laatste oproep niet vinden uit het meeste kom ik zelf wel maar deze dl nekt me ik ben maar gewoon aan het zoeken voor een taxi chauffeur anders had ik…
Laatste reactie door Eagles, -
- 6 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb Tony hawk's project 8 gedownload en er stond bij 4 talen maar als ik het opstart is het frans weet iemand hoe ik dit naar een andere taal kan omzetten?
Lokaal station f
door sep- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo Ik heb een probleem met mijn lokaal station f, Daar staat een rode vraagteken door heen ! En als ik er op klik dan kan ik er niet in ofzoow Kan iemand mij helpen? Ik weet niet of het erg is hoor maar ik vraag het gewoon ff Later:W:W
Laatste reactie door Erwin., -
VERPLAATST: Game
door Michiel- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17687.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17677.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
Re: Downloadsnelheid erg laag!
door Gast Kars- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem: De downloads komen maar niet boven de 20 kb/s, waar ligt dit aan en wat kan ik eraan doen?
-
- 0 reacties
- 9.1k weergaven
Beste lezer, Het was mij opgevallen dat er veel gevraagd werd, hoe je nou precies een Xbox(360) of Playstation2 spel moest branden. Vandaar heb ik deze tutorial voor jullie gemaakt, ik hoop dat het hier door duidelijk wordt . Ten eerste moet natuurlijk je Xbox(360) of Playstation2 omgebouwd zijn. Als dit nog niet gebeurd is, leest je console geen gekopieerde/gebrande games. Als je console nog niet omgebouwd is en je wilt het laten doen, zoek dan even op Google of marktplaats. Tegenwoordig zit bij iedereen in de omgeving wel iemand die hem voor rond de 30,- euro om kan laten bouwen. Genoeg gepraat, we gaan beginnen: Je hebt net met jou download programma een ga…
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Ik had (nog) een vraagje. Ik heb namelijk een omgebouwde Xbox alleen kan ik er geen spelletjes op zetten. Ik download een spel. Daarna zet ik het op DVD. Volgens mij hoort het daarna te lukken alleen bij mij lukt het niet. Weet iemand wat en hoe ik het moet doen. PS: bij films lukt het wel.
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Bij Azureus stond er dat ik mogelijk een NAT probleem heb, ik weet niet wat dat is, ik vroeg het aan de eigenaar van een computerwinkel hij zei dat ik het moest uitschakelen, hoe doe ik dat?
Laatste reactie door Joan17, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
nee ik heb geen router gekocht en bij windows firewall is het toegestaan begrijp er nix van :-[ :-[
Laatste reactie door Joan17,