Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 9.1k weergaven
Beste lezer, Het was mij opgevallen dat er veel gevraagd werd, hoe je nou precies een Xbox(360) of Playstation2 spel moest branden. Vandaar heb ik deze tutorial voor jullie gemaakt, ik hoop dat het hier door duidelijk wordt . Ten eerste moet natuurlijk je Xbox(360) of Playstation2 omgebouwd zijn. Als dit nog niet gebeurd is, leest je console geen gekopieerde/gebrande games. Als je console nog niet omgebouwd is en je wilt het laten doen, zoek dan even op Google of marktplaats. Tegenwoordig zit bij iedereen in de omgeving wel iemand die hem voor rond de 30,- euro om kan laten bouwen. Genoeg gepraat, we gaan beginnen: Je hebt net met jou download programma een ga…
Laatste reactie door Robin, -
Twee nieuwe regisseurs in beeld voor ’Hunger Games’ sequel Catching Fire – Download / Torrent / NZB
door Nieuws- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Twee nieuwe regisseurs in beeld voor ’Hunger Games’ sequel Catching Fire Na het besluit van The Hunger Games regisseur Gary Ross om niet terug te keren voor sequel Catching Fire, kwam al snel het nieuws binnen over een shortlist met nieuwe mogelijke regisseurs. Hierop stonden onder meer de namen van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Twilight 1 & 2
door Deeeemy- 8 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, Ik zoek Twilight 1 & 2, Graag met Nederlandse ondertiteling en in goede kwaliteit. Thx O0
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
Deze release is nieuw van Twilight Broken Hearts Robert Pattinson en Kristen Stewart zijn twee van de meest begeerde Hollywood-sterren! Door hun rollen in de grote populaire Twilight Saga zijn ze beiden super-sterren! Het is echter niet alleen hun ‘screen passion’, maar ook hun ‘off screen’ romantiek welke de hele [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De download is nieuw van Twilight Saga – Robert Pattinson & Lautner De Twilight Saga is een van de meest succesvolle ?lmseries van onze tijd geworden. De Multi-miljard-franchise komt met een nieuwe release ‘Twilight Breaking Dawn deel 2′. Vanaf de eerste Twilight hebben Robert Pattinson en Taylor Lautner meer dan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
Gevonden Two Mothers De moeders Lil en Roz worden verliefd op elkaars zonen. Om negatieve reacties van hun omgeving te voorkomen houden ze de relaties jarenlang geheim. Als de geheimen dan toch uitkomen moeten ze beslissen of ze kiezen voor sociale conventies of de liefde. Regie: Anne Fontaine Met: Naomi [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Unieke download van U2: A Rock Crusade 1976…. 4 tieners beginnen te spelen in de keuken: de band U2 is ontstaan! 2012…. 36 jaar en 170 miljoen verkochte albums later, U2 is een van ‘s werelds grootste bands met de meeste Grammy Awards! U2 staat vooral voor filantropie, liefdadigheid en [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Ubisoft biedt crack als legale patch aan De Franse uitgever Ubisoft heeft voor schietspel Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 een officiële patch uitgegeven, waarin een illegale crack is verwerkt die de kopieerbeveiliging van het spel omzeilt. Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2Uitgever Ubisoft biedt schietspel Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 aan via downloaddienst Direct2drive. De uitgever gaf onlangs een patch voor het spel vrij die het opwaardeert naar versie 1.03, die prima werkt voor de dvd-versie, maar de versie van de downloaddienst had er meer problemen mee. Spelers ontdekten dat het installeren van een illegale no-cd-crack de problemen met die versie verhielp. Ubis…
Laatste reactie door Wesley, -
UFC Personal Trainer PAL
door Gast khrachara- 0 reacties
- 377 weergaven
UFC Personal Trainer PAL WII-iMARS | 4.38GB 14/07/11 | Genre: Sports | Publisher: THQ | Developer: Heavy Iron Studios Platform: WII | Region: PAL | Type Games/Wii Set personal goals and achieve real results with an unparalleled mixed martial arts (MMA) fitness program designed by leading MMA training experts and certified by UFC and the National Academy of Sports Medicine (NASM). UFC Personal Trainer provides players with an extensive assortment of effective and challenging MMA-inspired exercises, in both pre-set and customizable routines, to build strength, increase endurance, burn calories and get results. Personalized instruction and tips from the MMA trainer…
-
uitnodigen www.thctorrents.nl
door Gast sebasjuh2- 4 reacties
- 12.3k weergaven
Tijdje geleden kon ik gewoon op thctorrents.nl inloggen en downloaden nu werken ze alleen nog maar op uitnodigingen En dus kan ik niet meer downloaden daaro en ze hadden zulke leuke downloads Dus bij deze is er iemand die toegang tot die site heeft? En zoja wil/kan je mij misschien uitnodigen??? Als je email adres van mij daarvoor nodig hebt mag je me registreren op sebastiaanderks(at)gmail(dot)com. Alvast bedankt als iemand me kan helpen! [modbreak=Fredpascal]E-mail aangepast tegen spambots[/modbreak]
Laatste reactie door piraten, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
Ik heb veel uitnodigingen voor myanonamouse.net & Trackeracces.org. Hier wat informatie over de trackers: Een engelstalige site met veel, heel veel audioboeken. Er zijn geen nederlandstalige audioboeken. Statistieken: Registered users ~35.000 Torrents ~ 48.000 Seeders ~ 150.000 Seeder/leecher ratio (%) 3725 Trackeracces.org, een engelstalige site met allerlei soorten content Algemene tracker. » Stats Torrents: 3,691 Seeders: 4,039 Stuur een privebericht met in welke je geinteresseerd bent (mag ook alle 2 zijn) + je emailadres zodat ik een uitnodiging kan sturen. :friends:
Laatste reactie door riczz2, -
- 1 reactie
- 762 weergaven
Ik heb gister drie downloads gestart. Twee daarvan zijn compleet, de derde loopt nog. Die derde heeft echter connectie-problemen, dus ik wil die eerste twee alvast uitpakken. Maar dit schijnt niet te lukken met de Extract now-functie in Grabit. Hij laat wel zien dat ie aan het repairen en extracten is maar de uitgepakte film komt op een of ander manier niet terecht in de Extracted-map? Het blijft een rij .rar en .par-files in de downloadmap. Doe ik iets nie goed?
-
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo, Ik had ulead photo express 6.0 gekocht. toen mijn Pc gecrasht is door een of ander virus is mijn pc opnieuw geinstaleerd. maar toen ik ulead weer opnieuw wilde instaleren was ik dus mijn activatie code kwijt. Kan ik ergens die code vandaan halen ofzo? of moet ik het programma weer opnieuw gaan kopen.
Laatste reactie door gioor, -
- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Heej hallo, even een vraagje van een verse nieuwsgroepen gebruiker... Ik heb gisteravond vanalles geïnstalleerd maar downloaden lukt niet > Ik zit bij hetnet dus heb binaries.news.hetnet.nl ingesteld als nieuwsgroepserver. Verder de veel gequote grabit handleiding gevolgd, keurig diverse instellingen overgenomen, in binsearch.info een bestand gevonden en nzb op mn bureaublad gezet, importeren lukt, maar downloaden lukt niet?! Melding in batch: unable to connect to binaries.news.etc en; your host connection limit reached. Dus... ??? Geen idee of ik nog ergens een account bij de nieuwsgroep aan moet maken en of daar een limiet op zit; maar die kan toch n…
-
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Underworld Awakening Kate Beckinsale is terug als de vampierkrijgster Selene in Underworld Awakening, de spectaculaire vierde film uit deze saga. Na een jarenlange gevangenschap, ontdekt Selene dat de wereld is veranderd. De mensen weten dat Vampiers en Lycans bestaan en proberen beide onsterfelijke [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Une Pure Affaire Het leven van de familie Pelame wordt gekenmerkt door gebrek aan geld, frustraties en tal van ruzies. Alles verandert wanneer de vader de lokale dealer wordt.. Download / Torrent / NZB – NL Subs de film is te downloaden als torrent en nzb De handleiding om te [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 713 weergaven
Gevonden Une vie meilleure Chefkok Yann Laurent krijgt een nieuwe vriendin: Nadia, die een zoontje van 9 heeft. Als ze een oud huis bij een meer te koop zien staan kopen ze het in een opwelling om er een restaurant van te maken. Maar door allerlei tegenslagen staat het nieuwe [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ey, ik heb een probleempje, ik heb Blazing Angels geinstalleerd, maar deze deed het vervolgens niet. Dit was geen probleem, maar toen ik vervolgens dit spel wou verwijderen gaf hij het onderstaande aan. Iemand enig idee wat ik moet doen om het spel te kunnen verwijderen? alvst bedankt [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Miguelb, -
- 0 reacties
- 6.4k weergaven
Unsere Mütter, Unsere Väter 01 Berlijn 1941: vijf vrienden nemen afscheid. Ze beloven elkaar eeuwige vriendschap. Maar geen van hen kon vermoeden hoe de oorlog hen zou veranderen. In het eerste deel van Unsere Mütter, Unsere Väter boekt het Duitse leger aan het oostfront enorme successen en rukt op in [...] Het volledige artikel bekijken
Update fout?
door Robertoow- 0 reacties
- 701 weergaven
Hallo allemaal, Ik zit met een ernstig probleem en ik weet niet hoe ik het zelf moet oplossen dus mijn dank zal groot zijn Ik heb sinds 2 weken een nieuwe laptop. Vista alles erop en eraan maar nu het probleem hij wil updaten via Windows update... Omdat dat nog nooit gebeurd was waren het wel 40 updates wat best lang duurde... Na een lange tijd updaten en updates configureren stond er helemaal op het einde De updates zijn niet goed volbracht... Toen startte ik mijn laptop weer op en toen was ineens alles groter, pictogrammen, muis, bureaublad paste er niet meer normaal op (dat is de 1e vraag hoe kan je dat weer veranderen)? daarna open ik internet explorer die het …
Laatste reactie door Robertoow, -
- 3 reacties
- 5.8k weergaven
Hallo mensen ik ben even haastig maar goed dit is mijn vraag ik ben de groep boneless aan het updaten met grabit (FTD Gebruik ik ook) ik ben beginner maar dit gaat echt super langzaam klopt dit ? Gr EvilShadow O0 EDIT : VERBETEREN
Laatste reactie door EvilShadow, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb sinds een aantal jaar een DSTT kaart voor mijn NDS lite. Alles deed het prima. Tot ik de nieuw Proffesor Layton wilde downloaden. Dat lukte als maar niet, na een aantal minuten spelen werd het scherm zwart en liep het spel vat. Toen las ik op een forum hier dat ik dan mijn kaart moet updaten, Ook hier opgezocht hoe ik dat moest doen... Ik heb... * Mijn kaart geformateerd * toen een nieuwe frimware gedownload (nl die van 2010) * toen die via WinRar uitgepakt. * toen de TTMENU.DAT en TTMENU.SYS uit de map gehaald en los er bij gezet. *toen de kaart terug in mijn NDS Lite en dat zie ik een blauw schrem met verticale strepen met onderin een Load…
Laatste reactie door SHIDDING, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
hallo duken, ik zoek een upgrade set voor mijn pc, dus processor en moederbord en misschien voeding. de max prijs is 150 euro. ik heb nu een mad athlon 3800+ en als moederbord asus M2N-MX. met vriendelijke groet egry12
Laatste reactie door egry12, -
Uploaders opgelet!
door Gast Menno_M- 0 reacties
- 318 weergaven
Beste, Waarom uploadt men films, muziek of software? Ik ben op zoek naar het antwoord op deze vraag voor mijn scriptie sociologie. Downloaden is begrijpelijk: gratis content, snel, makkelijk, beschikbaar voor officiële release, er zijn veel 'logische' redenen te bedenken om te downloaden (ik doe het zelf ook). Maar uploaden? Wat drijft de uploader? Waarom zou je het doen? Het kost toch alleen maar tijd en er staat ogenschijnlijk niets tegenover? Als je een idee hebt waarom men uploadt kun je terecht op mijn survey van surveygizmo: http://edu.surveygizmo.com/s3/486816/uploaden Alvast hartelijk dank, Vriendelijke groeten
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Uprising44 The Silent Shadows-SKIDROW Uprising44 The Silent Shadows-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Uprising44.The.Silent.Shadows-SKIDROW Releasedatum: 14.09.2012 Retail Datum: 18-09-2012 Bestandsnaam: Uprising44.The.Silent.Shadows-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 2,6 GB Genre: Strategie Uitgever: DMD Enterprise Ontwikkelaar: DMD Enterprise Bescherming: N / A Op de markt Beschrijving Uprising44: The Silent Shadows combineert [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,