Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Re: harde schijf
door Botjeman- 0 reacties
- 1.3k weergaven
om verwarring te voorkomen had ik eventjes nieuw topic gemaakt (denk dat admintjes dat ook willen XD
Laatste reactie door Botjeman, -
- 5 reacties
- 3.6k weergaven
zijn er met Mirc veel films met NL SUBS ER IN GEBRAND??????????????????????
Laatste reactie door Rick1324117102, -
even ertussen uit
door Eagles- 0 reacties
- 1.9k weergaven
zo
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ej, ik verklein mijn avi film met XviD MPEG-4 Codec(via VirualDub) maar de kwaliteit is slecht. Ligt dat nu aan die codec( ik vind namelijk Divix MPEG-4 Low-Motion niet)of aan VirtuadDub? Moet ik misschien een andere codec gebruiken? Heeft er iemand Divix MPEG-4 Low-Motion? merci!!!
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
het spel heet cars raditor springs adventures. en weet dus ook niet hoe ik het moet plaatssen. :redface: :redface:
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb het even nagekeken en het spel het cars raditor springs adventures. en ik weet dus ook niet waar ik het moet gaan plaatsen.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
error avi2dvd
door bes125- 0 reacties
- 1.9k weergaven
ej, ik krijg steeds de error interface not supported. Enig idee?
Laatste reactie door ma.blok, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hey, ik krijg steeds de foutmelding:"Couldn't locate decompressor for format DX50(unknown) VirtualDub reguires a Video for Windows(VFW)compatible codes to decompress video. DirectShow codecs, such as those used by Windows Media Player, are not suitable." ,als ik op open file klik. Wat moet ik doen. Kan iemand helpen?
Laatste reactie door ma.blok, -
- 7 reacties
- 2.5k weergaven
hey, ik probeer een film om te zetten via divx2dvd en er komt bijna om de 3min video packet vervallen door fout in frame...Valt er dan een deel van de film weg?Kan iemand helpen? aub
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
ej ik zoek eigenlijk films met Vlaamse stemmen. Enig idee?
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
ik probeer een film om te zetten maar krijg steeds deze waarschuwing: WARNING!!Make sure that your path/file has not strange symbols like :,_;(¨)^*<>... Ik hernoem die dan maar het lukt steeds niet. Kan iemand helpen aub? ??? ???
the departed.AVI
door bes125- 12 reacties
- 2.5k weergaven
ej, ik deb de film the departed gedownload.ik probeer die nu via divx2dvd het bestand om te zetten naar vts. het lukt maar er komen steeds heel veel storingen in de film en de ondertitels zijn weg.kan iemand helpen AUB. grtz!
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Inderdaad, super gemotiveerd.. O0
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
:offtopic:
Laatste reactie door totalyduzz, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18141.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
eej ,. ik heb het probleem dat hij niet download,. hij blijft de hele tijd op rood staan ??? wat's the problem???
Laatste reactie door fariiz, -
THE QUEEN MET NL SUBS
door sep- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Wie heeft The Queen met nl subs,,die van stealttorrentz ofsoo is niet goed Maar WIE HEEFT DIE ?????????????????????????????????
Laatste reactie door laurens15, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
disweb
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Laatste reactie door PCer, -
- 7 reacties
- 2.2k weergaven
ik heb het spel knight of the temple 2 gedowload en nu heb ik een map met 22 bestandjes wat moet ik branden en hoe alle bestandjes hebben winrar icoontjes en heten all-kot 2 hoe ga ik nu verder :-[
wachtwoord voor versleuteld bestand?
door Gast nummer1dj- 3 reacties
- 5k weergaven
wie weet wat ik hier mee moet.ik wil na gebruik van quick par mn rar bestanden uit pakken word er aan mij gevraagd in beeld: wacht woord voor versleuteld bestand in beeld. wie weet wat ik daar mee kan? ik heb dit voor het eerst in de jaren dat ik hier mee actief ben. ??? :-\ :'( :redface:
Wie weet een goede torrent voor fifa 2007 met het liefst veel seders en peers. alvast bedankt
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
NOU NOU NOU???????????????????????????????????????????????????:PHHAAH,maar ik kan dus zoo niet verder
Laatste reactie door sep, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Wie heeft smokin aces met NL SUBS ER IN GEBRAND?????????????
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18064.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel,