Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 845 weergaven
Tien foto’s en tv-spotje The Avengers Walt Disney blijft met afbeeldingen strooien uit The Avengers van Marvel Studios. Hieronder zie je wederom tien nieuwe afbeeldingen uit de superheldenfilm van regisseur Joss Whedon. De veelbesproken film gaat in Nederland een week (26 april) eerder in première dan in de States, waar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Time Mysteries The Ancient Specters v0.1 20120309-TE – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 597 weergaven
Time Mysteries The Ancient Specters v0.1 20120309-TE Tijd Mysteries De oude spoken v0.1 20120309-TE Release Info Release Group: TE (SCENE) Release Name: Time.Mysteries.The.Ancient.Specters.v0.1.20120309-TE Release Date: 03-04-2012 Retail Datum: 01-04-2012 Bestandsnaam: Time.Mysteries.The.Ancient.Specters.v0.1.20120309-TE Bron: WEB Maat: 233 MB Genre: Puzzel Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.9k weergaven
Titanic Aan boord van de Titanic wordt de welgestelde Rose hartstochtelijk verliefd op de arme Jack. Hun geheime relatie zal door de buitenwereld nooit worden geaccepteerd. Pas wanneer schatzoeker Bill in 1997 op zoek gaat naar de Titanic, komt de waarhied van hun liefdesdrama boven water. Regie: James Cameron Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 618 weergaven
Titanics Keys to the Past v1.0-TE Titanics Keys to the Past v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Releasedatum: 28-08-2012 Retail Datum: 25-08-2012 Bestandsnaam: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Bron: WEB Grootte: 136,88 MB Genre: Hidden Object Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 751 weergaven
Titanics Keys to the Past v1.0-TE Titanics Keys to the Past v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Releasedatum: 28-08-2012 Retail Datum: 25-08-2012 Bestandsnaam: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Bron: WEB Grootte: 136,88 MB Genre: Hidden Object Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit krijg ik te zien als ik dc++ opstart.Zou dit misschien een reden kunnen zijn dat ik niks kan dowloaden,zelfs geen filelist.En zo ja weet iemand ook wat hier tegen te doen is?
Laatste reactie door Mad max, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit is een nieuwe release van TOEGETAKELD DOOR DE LIEFDE Ari Deelder met: Raymond Thiry (Arie), Anna Hermanns (Sonja), Hans Dagelet (huisbaas), Raymonde de Kuyper (Loes), Juda Goslinga (Jan), Stefaan Degand (De Dikke), John Buijsman (zwerver), Aat Ceelen (gravende man), Leny Breederveld (Esther), Dewi Reijs (verkoopster), Dionisio Matias (bewaker 2), [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 982 weergaven
Dit is een nieuwe release van Toegetakeld door de liefde Arie leidt aan een writersblock en hoopt dat hij hulp kan vinden bij trambestuurster Sonja. Al stalkend komt hij er echter achter dat er al een man is in Sonja’s leven. Fantasieën over een leven met Sonja krijgen de overhand [...] Het volledige artikel bekijken
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 801 weergaven
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD Tom Clancys HAWX 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 en Crack-SHIELD Release Info Release Group: SHIELD (P2P) Release Name: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6.Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Releasedatum: 17 februari 2013 Retail Datum: 17 februari 2013 Bestandsnaam: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6 . Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Bron: DVD Grootte: 6,4 GB Regio: N / A Genre: [...] Het volledige artikel bekijken
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 832 weergaven
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD Tom Clancys HAWX 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 en Crack-SHIELD Release Info Release Group: SHIELD (P2P) Release Name: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6.Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Releasedatum: 17 februari 2013 Retail Datum: 17 februari 2013 Bestandsnaam: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6 . Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Bron: DVD Grootte: 6,4 GB Regio: N / A Genre: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 783 weergaven
Tom Hanks speelt Walt Disney Acteur Tom Hanks kruipt binnenkort in de huid van de legendarische Walt Disney, oprichter van Walt Disney Studios. Dat doet Hanks voor de film Saving Mr. Banks. De film gaat over de strijd die Walt Disney heeft moeten voeren om de rechten van het personage [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 700 weergaven
Tom Hardy over het verschil tussen Bane en The Joker Acteur Tom Hardy heeft in een interview met Entertainment Weekly een vergelijking getrokken tussen The Joker uit The Dark Knight en zijn eigen personage Bane uit The Dark Knight Rises, die aankomende zomer in de bioscoop draait. Hardy verklaart onder [...] Het volledige artikel bekijken
- 6 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb Tony hawk's project 8 gedownload en er stond bij 4 talen maar als ik het opstart is het frans weet iemand hoe ik dit naar een andere taal kan omzetten?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 865 weergaven
Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Releasedatum: 09/19/2012 Bestandsnaam: Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 1,4 GB Genre: Extreme Sports Critici: 6,0 Uitgegeven door: Activision Ontwikkeld door: Robomodo Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
Too Much Gay in World of Warcraft?
door Gast sw0431- 0 reacties
- 919 weergaven
Are you sick of all the XXX is gay, you are gay, that talent spec is gay... etc chat? It's bound to happen whenever a group of young kids get together, but is enough enough? I HATE THIS TREND. My respect for people who say "That's a gay item", "That quest is so gay" and "XXX is gay, don't group with him" is so low as to be nonexistent. No matter how old you are, calling stuff gay makes you sound immature and ignorant. To me, you will forever be 15 years old and snickering about "buttsecks" at your lunch table. Yes, you may claim that the word doesn't mean "homosexual" in that context, but if I started calling everything I didn't like "black" and said that it had absolute…
-
Topic verwijderen
door nitro- 1 reactie
- 804 weergaven
Hallo, Ik wil een topic verwijderd hebben. Zelf kan ik dit niet meer doen want mij account heb ik perongeluk verwijderd. Zou iemand die dit kan doen mij even een PB kunnen sturen. Dan kan ik even uitleggen waar het om gaat.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 709 weergaven
Torchlight II – RELOADED Torchlight II – RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Torchlight.II-RELOADED Releasedatum: 20 september 2012 Retail Datum: 20 september 2012 Bestandsnaam: Torchlight.II-RELOADED.rar Bron: Scene Grootte: 1,50 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: 91 van 100 gebaseerd op 10 Critici Uitgegeven door: Runic Games Ontwikkeld [...] Het volledige artikel bekijken
Hallo, Ik heb iets op The PirateBay Gezet, maar hoe krijg ik mijn eerste seed?
Laatste reactie door Marciej123, -
torrentflux
door sandra17281- 0 reacties
- 723 weergaven
Hey mensen, Ik heb sinds gisteren een seedbox, maar krijg dat ding niet aan het wereken. Weet iemand hoe ik moet up- en downloaden met torrentflux? Heb na mijn menig gedaan wat in de handleiding staat, zeggen ok dat je een torrent ff de tijd moet geven om te gaan starten, maar heb m de hele nacht de tijd gegeven maar loopt nog niet, lijkt me niet te kloppen. Daarnaast moet ik een film ofzo via ftp uploaden, maar hoe krijg ik die film van mn pc op dat ftp? gewoon kopieren? maar dat zou volgens mijn pc meer dan een week duren, kan dat? Alvast heel erg bedankt mocht iemand me hiermee kunnen helpen. Groeten, Sandra
Laatste reactie door sandra17281, -
Torrentinvite.com
door riczz2- 0 reacties
- 739 weergaven
Registratielink: http://torrentinvite.com/forum/register.php heeft nu open registratie. Normaalgesproken gesloten en alleen op uitnodiging. Grijp je kans. Hier kan je je invites delen zoals Torrentleech, Blackcatgames ect. (alle buitenlandse trackers) Ook kan je hier als je wat gedeeld hebt en wat posts en chats hebt gemaakt bekend worden onder de mensen zodat zij je vertrouwen en zij jouw kunnen uitnodigen voor zulke grote trackers. Aangeraden: Begin klein, word dan groot. LET OP! DEZE SITE IS ENGELSTALIG EN ER WORD OOK ALLEEN ENGELS GESPROKEN. DIT IS ENKEL VOOR DE ECHTE VERZAMELAARS. Veel plezier.
Laatste reactie door riczz2, -
- 20 reacties
- 25.6k weergaven
Ik heb dus nu de wii vanaf vorige week vrijdag ik wil graag weten, want ik heb bijvoorbeeld red steel op internet zien staan, of je dat kan downloaden en op je wii kan afspelen met een gebrande dvd. kan dit of moet hij omgebouwd worden of zitten er bijvoorbeeld veel risico's aan als ik het afspeel zoals een virus kan iemand mij helpen:D
Laatste reactie door dtcpatjuh, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Dit is een nieuwe release van TOSCAANSE BRUILOFT Johan Nijenhuis met: Sophie van Oers (Sanne), Simone Kleinsma (stiefmoeder van Sanne), Ernst Daniël Smid (Tom), Jan Kooijman (Jeroen), Lieke van Lexmond (hockeyster Lisa), Carolien Spoor (Lisa’s zus Dominique), Diederik Ebbinge (Bob, een cosmetische chirurg), Martine Sandifort (Bella, de moeder van Lisa [...] Het volledige artikel bekijken
heyy mensen ik heb een toshiba met vista maar ik wil graag naar XP maar ik kan geen drivers voor me laptop maar dan in het XP :'( ik heb het op Toshiba site gezocht maar vind alleen maar vista drivers kan iemand me helpen? MVG C.K7 btw : me type is Satellite P200D
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit is een nieuwe release van Total Recall Douglas Quaid is een fabrieksmedewerker die wel wat ontspanning kan gebruiken. Hij gaat naar het bedrijf Rekall dat dromen werkelijkheid kan maken. Dan gaat er wat mis en is er niet meer duidelijk wat realiteit is en wat niet. Regie: Len Wiseman [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Gevonden Total Recall Welkom bij Rekall, het bedrijf dat dromen tot werkelijkheid kan brengen. Voor de fabrieksmedewerker Douglas Quaid klinkt deze trip als de perfecte vakantie om aan zijn frustrerende leven te ontkomen, ook al heeft hij een prachtige vrouw. Echte herinneringen van het leven als een super spion is [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,