Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
hallo, ik ben op zoek naar het liedje van de dikke en de dunne, je weet wel, tu tie du tu tie tie du te tie tie tie tu ;D ik heb ook onder hary and lary gezocht maar vind niets, kan iemand me helpen!? bedankt! wij krijgen hem echt niet gevonden speedfreak
Laatste reactie door Michiel, -
memory card??
door mogveti- 5 reacties
- 2.7k weergaven
Als ik mijn games op een 16 MB memory card wil opslaan, krijg ik een bericht dat het opslaan mislukt is. > > Weet iemand misschien wat er aan de hand is. ??? ??? Alvast bedankt :)
Laatste reactie door mogveti, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb de sims 2 seizoenen gedowload. Hij doet het helemaal ook met installeren enzo. Maar het probleem is dat als ik hem op wil starten dat hij dan zegt: Plaats de CD/DVD in de cd-romspeler terwijl de cd-rom er wel inzit :-[. Wat kan ik hier aan doen? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Ilse_, -
- 3 reacties
- 12.8k weergaven
Hallo Folks, ;D Daar ben ik weer, nadat jullie mij en mijn vader zo geweldig hebben geholpen, met de oplossing voor het branden van spelletjes voor de PS2, heb ik nu weer iets nieuws. Een nieuwe uitdaging, tenslotte komt de vakantie er ook weer aan en kunnen we de PS2 niet mee nemen, dus heb ik een PSP gekocht. Ik weet er nog niet veel van en mijn vader zegt dat ik het nu maar zelf moet uitzoeken, kan zijn tijd wel beter besteden zegt ie :-[ Ik weet er zit versie 3.03 op nu weet ik niet of deze geschikt is om gedownloade spelletjes op te doen. Maar ik heb een spel gedownload als RAR bestand en dat heb ik dus uitgepakt dan heb ik een directory met de volgende mappen…
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 2.5k weergaven
ik heb een xbox spel gedownload samurai woriers en in de map daar van zitten 33 winrar bestanden en 20 incoontjes met een raar icoontje een soort kladblokje en dan nog 2 internet sites en eentje dat ziet er uit als een computertje en er staat een i voor welk bestande moet ik nu hebben¿¿¿ :-[
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
p.s. onder zie ik ook niet meer staan welke programma'd ik heb open staan tenzij ik er met de muis op ga staan! niks speciaals geinstalleert of andere rare dingen gedaan :buck:
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
xxx
bs player..
door Julien- 0 reacties
- 1.7k weergaven
heb hier weer een vraag (sorry hiervoor..) maar ik gebruik al heel lang bs player waarmee k dan films kijk en dan ondertiteling los eronder laat afspelen.. dus ook zo vandaag.. wou ik weer wat gaan kijken zegt het programma opeens dat ik whenu save moet instaleren .. zo gezegd zo gedaan .. dus ik wil het programma instaleren zegt me AVG: trojan gevonden.. nou dat moet ik niet hebben dus die heb ik er maar weer afgehaald.. maar steeds als ik het opnieuw wil doen krijg ik weer zo trojan .. en upgraden naar volle versie kost 30 euro.. dus daar wacht ik nog maar even mee? iemand een idee hoe k hier vanaf kan komen ? of weet iemand mischien een ander programma waarmee …
Laatste reactie door Julien, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
is dat gewoon op de site van msn of ff googlen .. bedankt voor de snelle reactie.. ik zag het in een computer boekje.. en dacht.. laat ik dat eens proberen .. maarja.. niet geslaagd dus..
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
gewoon al die reclame weg halen, tabs verbergen enz. zie hier een plaatje..
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Alles werkt perfect met Virtural dub, ik kan alleen de optie bij compresion: Divx;-]MPEG-4 Low-Motion niet vinden. Bij de handleiding stond wel een link, maar die site werkt niet meer. Kan iemand mij eraan helpen, dan kan ik verder ! Groetjes, Robin
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Ik heb misschien even een domme vraag.. :-[ Iemand heeft mij eens verteld dat je spellen voor de Xbox360 ook op de Xbox kunt spelen, maar dan in mindere kwaliteit... Klopt dit?
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
kan iemand mij vertellen wat de juiste instellingen zijn. en ik zie bij seeds en peers bv staan 0/1 [2/9] staan wat betekent dat precies. wan tik wil ook uploaden alleen dat gebeurt niet doe ik iets fout dan. graag aub antw geven. dankje wel
Laatste reactie door splinter, -
Test Drive Unlimited Question
door Gast flexxer- 9 reacties
- 11.9k weergaven
Nou jongens/meisjes ik heb dus vandaag Test Drive Unlimited geinstalleerd alleen als ik t spel opstart geeft hij aan: Conflict met Emulation Software opgetreden: Zie http://www.securom.com/message.etc..... voor meer details. Ik weet niet wat ik hiermee moet doen. Ook heb ik programma YASUv107 gebruikt die bij t spel zat, ook dat hielp niet, ik heb vanalles geprobeerd om het aan de praat te krijgen, maar t lukt maar niet Ik ben wel een ervaren gamer en weet meestal wel wat ik moet doen, behalve nu dan :P Het kan ook best zijn dat ik iets simpels ben vergeten, kunnen jullie mij hierbij helpen?? alvast bedankt voor jullie hulp greetz Flexxer PS: spel moet je m…
Laatste reactie door kl9, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18347.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18353.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's Kopieëren / Rippen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18348.0[/iurl]
HEy,xbox spel
door Gast BFD- 18 reacties
- 6.2k weergaven
heyy ik heb een xbox spel gedownload nu heb ik een tar bestand moet ik dat meteen op de dvd branden of eerst uitpakken met winrar? :buck:
Laatste reactie door Botjeman, -
cloneDVD
door totalyduzz- 0 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb cloneDVD gedownload ... weet iemand ergens een crack ofzoiets te vinden voor dit programmaatje alvast bedankt
Laatste reactie door totalyduzz, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ja,maar ik bedoel nadat je het opgeslagen hebt.Maar,laat maar ik ben al op nieuw begonnen : Maar ik heb een probleepje.Als ik het wil afspelen nadta ik het als een .avi heb opgeslagen dat speelt hij maar voor 49 sec Terwijl hij meer dan 2 uur moet spelen
Laatste reactie door refgirl, -
Re: Chat
door Rick1324117102- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Idd, en echt me je gevoelens rekening houden doet ze ook al niet :'( Whehehehe, [qoute] [Yolanthe] 8:26 am: Do you mind if I tell other people: BoBo Ricky said BoBo Ricky . [boBo Ricky] 8:26 am: Yes [Yolanthe] 8:26 am: Tell me more. [boBo Ricky] 8:26 am: I thougt this was private, you dont respect my feelings [Yolanthe] 8:26 am: That's good information: BoBo Ricky said BoBo Ricky . [boBo Ricky] 8:27 am: You think hurting my feelings is good information?? [Yolanthe] 8:27 am: My brain contains more than 22,000 patterns, but not one that matches your last input. Do you prefer books or TV? [boBo Ricky] 8:27 am: TV [Yolanthe] 8:27 am…
Laatste reactie door Rick1324117102, -
PSP
door Gast avd555- 0 reacties
- 2k weergaven
Moet je een psp hebben met fimware 1.5 om er illegale games op te kunnen spelen? En kan je een psp met een hoger fimware terug naar een 1.5 krijgen?
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Gebruik al een gehele tijd UT, en sinds kort geeft hij de melding fout: apparaat niet klaar. Iemand een idee. Kan nu niet downloaden echt lastig.
Laatste reactie door Polderpinda, -
- 4 reacties
- 2.4k weergaven
En potverdorie, is dat nu ook bij mij gebeurd. Een grote ronde kras op me Disc. Gelukkig was het Halo2, van nog maar 15 euro. Maar als bijvoorbeeld Rainbow Six, of Saints row gaat beschadigen zou 't een duur grapje zijn. Ik waarschuw dus, denk niet dat het JOU niet gebeurd, dat dacht ik namelijk ook. Doe er verstandig aan, en leg je Xbox360 horizontaal (plat). Microsoft(zoals in de text beschreven) vergoed de games niet, je Xbox echter wel als er schade aan is gebracht. Groetjes, Robin
Laatste reactie door Robin,