Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 926 weergaven
Gevonden The Paperboy Journalist Ward Jansen (“Matthew McConaughey”) is ervan overtuigd dat crimineel Hillary van Wetter (“John Cusack”) onschuldig is. Samen met diens vrouw (“Nicole Kidman”) en zijn eigen naïeve jongere broertje (“Zac Efron”) gaan ze op een bizarre zoektocht naar de waarheid. Regie: Lee Daniels Met: Nicole Kidman, Matthew [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Gevonden The Perks of Being a Wallflower Charlie is een teruggetrokken, impopulaire tiener en zijn sociaal onaangepaste karakter zorgt ervoor dat hij een muurbloempje blijft. Hij probeert op zijn eigen manier vat te krijgen op de wereld van dates, familiedrama’s, seks en drugs. Gelukkig heeft hij vrienden die hem hier [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
De download is nieuw van The Perks of Being a Wallflower Deze film neemt je mee naar de verschrikkelijke dieptepunten en mooie hoogtepunten die een tiener meemaakt op weg naar het volwassen leven. Onderwerpen als vriendschap, populariteit en seks komen allemaal ter sprake. Regie: Steve Chbosky Met: Emma Watson, Logan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 749 weergaven
Deze release is nieuw van The Philadelpia Experiment: Reactivated De Amerikaanse marine herneemt een nieuwe poging om de technologie, die ervoor zorgde dat marineschepen onzichtbaar gemaakt werden tijdens het zogenoemde Philadelphia experiment in 1943, opnieuw in gebruik te nemen. Ze slagen er al spoedig in op het oorlogsschip die in [...] Het volledige artikel bekijken
- 8 reacties
- 3.3k weergaven
Lees net dit op nu.nl: Goeie actie O0
Laatste reactie door Eagles, -
- 7 reacties
- 1.6k weergaven
The Pirate Bay wordt The Beijing Bay Door: Annemarie Korevaar Het IOC is boos op The Pirate Bay, omdat via de Zweedse torrentsite clips van de Spelen gedownload kunnen worden. Volgens het IOC is ondermeer een torrent van de opening al meer dan 1 miljoen keer gedownload. Het antwoord van The Pirate Bay? In ieder geval al een aangepast logo, en een aangepaste naam... Op www.TorrentFreak.com valt te lezen dat er inmiddels al een officieel schrijven richting de Zweedse Minister van Justitie is gegaan, waarin met name is gevraagd om ervoor te zorgen dat de clip van de openingsceremonie wordt verwijderd. Dat het IOC niet rechtstreeks aan The Pirate Bay heeft gevraag…
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
The Pirates! Band of Misfits Een groep piraten onder leiding van een niet al te snuggere kapitein wil zijn grote rivalen Black Bellamy en Cutlass Liz verslaan om ´Piraat van het Jaar´ te worden. Tijdens dit avontuur maken ze onder andere kennis met een duivelse koningin en een wetenschapper genaamd [...] Het volledige artikel bekijken
The Pirates!, Safe en The Raven overtuigen niet in Box Office – Torrent / Download / NZB
door Nieuws- 0 reacties
- 780 weergaven
The Pirates!, Safe en The Raven overtuigen niet in Box Office Met de release van vier nieuwe films zou een nieuwe nummer één in de Noord-Amerikaanse Box Office Top 10 voor de hand liggen. Geen van de films wist echter te overtuigen, waardoor de romkom Think Like a Man gewoon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Place Beyond the Pines Een motorrijder (“Ryan Gosling”) komt erachter dat hij een kind heeft bij zijn ex-vriendin. Om zijn kind te onderhouden gaat hij banken beroven. Daarmee komt in confrontatie met een jonge agent (“Bradley Cooper”) die zich staande moet houden ten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 773 weergaven
De download is nieuw van The Possession Een jong meisje koopt een antiek kistje op een rommelmarkt. Haar vader merkt al snel dat ze zich steeds vreemder begint te gedragen. In het kistje blijkt een kwade geest te zitten die het meisje onder controle heeft. Haar vader moet met zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 848 weergaven
Deze release is nieuw van The Prometheus Project Elizabeth Barnes is een mooie en briljante jonge wetenschapper die zich bezighoudt met stamcellenonderzoek. Op een dag sluit ze zich aan bij een geheime groep onderzoekers die werken aan een experimenteel serum tegen alle mogelijke ziektes, op basis van stamcellen. Ondanks ernstige [...] Het volledige artikel bekijken
THE QUEEN MET NL SUBS
door sep- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Wie heeft The Queen met nl subs,,die van stealttorrentz ofsoo is niet goed Maar WIE HEEFT DIE ?????????????????????????????????
Laatste reactie door laurens15, -
- 0 reacties
- 853 weergaven
Gevonden The Repentant De jihadist Rachid besluit zijn wapens neer te leggen en zijn verleden achter zich te laten. Hij verruilt zijn bergdorpje voor een nieuwe leven als barman in de grote stad. Apotheker Lakhdar is verlaten door zijn vrouw Djamila. Als Rachid een bezoekje krijgt van Lakhdar, wordt hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 7 reacties
- 2.1k weergaven
ik heb dus een paar dagen geleden the saboteur geinstalleerd crack gedaan etc maar als ik hem opstart dan duurt het een tijd voordat die laad en ik heb daar niet echt zin in iemand enig idee wat het probleem is ?
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Unieke download van The Samaritan Na twintig jaar doorgebracht te hebben in de gevangenis is Foley (Samuel L. Jackson) klaar met zijn leven als oplichter. Wanneer hij de jonge vrouw Iris (Ruth Negga) ontmoet lijkt een nieuwe start werkelijkheid te worden. Maar zijn verleden blijkt een hardnekkige metgezel. Ethan (Luke [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 977 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Sanctuary In 1897 stal een criminele bende een waardevolle verzameling antieke voorwerpen uit het koninklijk paleis van Thailand. De dieven moesten hun daad al snel met de dood bekopen. Maar voordat het zover was, verborgen ze de voorwerpen ergens in de buurt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Sessions Mark O’Brien, gespeeld door “John Hawkes”, is verlamd geraakt door polio. Op zijn 38e besluit hij dat hij zijn maagdelijkheid wil verliezen. Hij wordt daarbij begeleidt door zijn priester (“William H. Macy”) en zijn sekstherapeut (“Helen Hunt”). Regie: Ben Lewin Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 3 reacties
- 816 weergaven
Hallo, Ik heb net the settlers 3 gedownload en geïnstalleerd en er een no-crack in gezet maar hij vraagt nog steeds om de cd. Ik heb al veel verschillende no cd cracks geprobeerd maar hij blijft vragen om een cd. Iemand een oplossing?
Laatste reactie door IfElse, -
The sims 3
door hanin12- 0 reacties
- 651 weergaven
Ja sorry ik weet dat er een speciale sims 3 topic is maar ik krijg maar geen antwoord op mijn vraag :'(....ik vraag me al de hele tijd af of ik de sims 3 voor windows vista kan downloaden...en als dat kan waar kan ik dat downloaden? ik hoop dat mijn vraag niet verwijderd word...
Laatste reactie door hanin12, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
The Sims 3 Diesel Stuff-RELOADED De Sims 3 Diesel Stuff-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: The.Sims.3.Diesel.Stuff-Team Release Date: 10-07-2012 Retail Datum: 10-07-2012 Bestandsnaam: The.Sims.3.Diesel.Stuff-RELOADED.rar Bron: DVD Maat: 2,62 GB Genre: Simulatie Bescherming: DVD Controleer Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: The Sims Studio release Beschrijving Style je [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 861 weergaven
The Sims 3 Katy Perrys Sweet Treats-FLT De Sims 3 Katy Perrys Sweet Treats-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: The_Sims_3_Katy_Perrys_Sweet_Treats-FLT Release Date: 05-06-2012 Retail Datum: 05-06-2012 Bestandsnaam: flt-s3kp Bron: DVD Maat: 2,6 GB Genre: Leven Simulatie Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: The [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 919 weergaven
ik heb the sims 3 gedowload en geistalleerd! Nu vraagt die alleen naar de cd die ik niet heb, er staat ook geen crack op ( volgens mij ). Heb ook daemon tools geprobeert maar dat werk niet. Alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
The Sims 3 Seasons-RELOADED De Sims 3 Seasons-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: The.Sims.3.Seasons-RELOADED Releasedatum: 15-11-2012 Retail Datum: 15-11-2012 Bestandsnaam: The.Sims.3.Seasons-RELOADED Bron: DVD9 Grootte: 3,8 GB Regio: N / A Genre: Simulatie Uitgever : Electronic Arts Developer : The Sims Studio Op de markt Beschrijving Speel met [...] Het volledige artikel bekijken
the sims 3 start niet
door Gast lor10103- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hallo, ik heb de sims 3 gedownload, uitgepakt en geinsteleerd. ook heb ik de crack erbij gedaan zoals het moet. maar ik krijg nog steed van dat er geen cd aanwezig is. maar ik kan hem wel starten via programma files, maar ik wil hem gewoon starten zoals het zou moeten. kan iemand mij hierbij helpen? vriendelijke groet lorenzo (lor10103)
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 4.1k weergaven
Unieke download van The Story of Film: An Odyssey Vijftien uur lange documentaire over de geschiedenis van de film. Mark Cousin maakte voor de BBC een reis over alle continenten en sprak met talloze regisseurs, filmtechnici, critici en acteurs. Regie: Mark Cousins Met: (Series Cast Summary – 1 of 22) [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,