Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
wie helpt mij
door speaker- 3 reacties
- 2.2k weergaven
zoek een site waar je oude speelfilms kunt downloaden ben op zoek naar de overval uit 1962 dank u wel :-[ :-[ :-[ :-[
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
suc6
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Laatste reactie door justified, -
@Drob: jou probleem heeft hier helemaal niets mee te maken dus aub voor jou probleem een nieuw topic aanmaken.
Laatste reactie door Drob, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Misschien kun je eerst es proberen om te dreigen met een rechtzaak, misschien reageren ze dan wel... Groetenm XfanX
Laatste reactie door XfanX, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
hoe krijg ik grote bestanden van de ene pc naar de andere zijn wel 4gb groot wie helpt mij hier mee groot is mijn dank speaker :'( :'( :'(
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
ik denk dat dit groter is?
Laatste reactie door ullie, -
Re: branden
door Eagles- 0 reacties
- 1.6k weergaven
volg deze handleidingh vanaf het midden http://www.duken.nl/content/view/405/5/ je ziet dan ook een afbeelding met vts bestanden
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18905.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
Re: Voorstellen ... voor de zoveelste keer
door Gast Hotwheels- 0 reacties
- 927 weergaven
Lees dit dan maar ... staat er pas drie dagen op hoor
-
- 14 reacties
- 3.6k weergaven
Hallo DukeN members, Wat vinden jullie de beste site om games voor de 360 te downloaden? Want ik download nu een torrent dat ongeveer 20 uur duurt. Is er een manier/site waarmee het downloaden sneller gaat? Ik gebruik het programma Bitlord. Misschien ligt het ook wel aan de instellingen, maar ik ben zelf niet zo technisch. Mvg, XfanX
Laatste reactie door XfanX, -
geen geluid
door stijnow- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik heb sinds ongeveer 2 dagen helemaal geen geluid meer uit mijn boxen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Bvd. stijnow
Laatste reactie door stijnow, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hoe heette het programma ook al weer waar je mee kon zien welk progg die map gebruikte? Bvd, Robin..
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Ja ik gebruik normaal ook o.a. isohunt en eztv en mininova. Misschien moet ik toch maar beter zoeken daar. Vond demonoid wel overzichterlijker wat muziekfiles betreft.
Laatste reactie door vana, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Rechter muisknop op het bestand, eigenschappen en dan staat het achter 'grootte'.
ik ben dus totaal nieuw op het gebied van nieuwsgroepen.. heb de handleiding helemaal gelezen en alles lukt. (heb caiway als provider) todat ik wil gaan downloaden.. ik heb dus 2 groepen gekozen, alt.binaries.hdtv en alt.binaries.movies (als iemand nog een goede weet voor films.. leef je uit) heb ze allebei full update gedaan. ik kan kiezen uit heel veel films.. dus laat ik er 1 doen. ik klikte er op 1 en hij was aan het downloaden .. geen probleem 10 sec en dan was ie klaar. maar hier ga ik denk ik in de fout. ik klikte er maar op 1. maar er stonde er heel veel op met allemaal precies de zelfde naam. moet k ze dan allemaal downloaden of niet? en wat als ik ze gedown…
Laatste reactie door Julien, -
hallo, Ik heb neet een Xbox spel gedownload. Het is een ISO bestand, ik heb het geopend met UltraIso alleen bij total size staat er 0mb. Het bestand is 3.5 GB. Ik dacht dat het niet lukte omdat het voor de Xbox was dus heb ik hem op DVD+r gezet. (ik heb gelezen hoet het moest http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17675.0) Het lukte niet, weet iemand wat ik moet doen??? PS: ik heb het met meerdere spellen geprobeert. PS2: het zal vast wel iets zijn dat heel normaal is maar dat ik het gewoon niet wist. :
Laatste reactie door vanlok, -
Re: ISO File
door kaasbroodje- 0 reacties
- 2.2k weergaven
thnx voor je reactie had na een lange tijd kijken op het internet een programma gevonden waar mee het wel lukt
iso branden
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1.7k weergaven
ik heb linux gedownload (legaal) maar het branden mislukt steeds met nero stopt hij steeds bij de 3% of 27% met imageburn doet i niks na het branden en met alchohol 120% begint het branden helemaal niet heb het ook al geporbeert door uit tepakken en dan branden maar dat werkt ook niet
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18774.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18780.0[/iurl]
serial gezocht
door Julien- 0 reacties
- 1.4k weergaven
ik zoek dus een een serial voor en programma .. het programma heet: True Image 10 Home. dit is een prorgamma waarmee je een image van je hele computer kan maken en ik dus graag zou willen hebben. ik heb al gezocht op serials.ws maar daar was volgens mij niets te vinden. hoop dat het iemandanders wel lukt:) groeten , julien
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Wie kan me eraan helpen, kan 'm nergens vinden.! Greetz, Robin
VLC/bsplayer
door Julien- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ik heb dus normaal altijd bsplayer als standaard afspeel programma.. voor bijvoorbeeld prison break op te kijken.. dan doe ik zelf de ondertiteling erbij .. gewoon toevoegen en dan ondertiteling en dan de ondertiteling selecteren.. maar nu doet bsplayer weer raar.. (denk dat het heeft te maken met me azureus probleem) maar hij vraagt nu of die ''save'' weer kan reinstaleren .. als ik dat doe dan krijg ik van AVG te horen: thread found!, dan doe ik op heal ... want wil geen gekke bestanden als AVG dag zelf al aangeeft.. nu heb ik dus geen idee hoe ik dit kan oplossen.. maar ik hoor zoveel dingen over VLC player ofzo dat ik het maar gedownload hebt.. maar nu kan ik niet …
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
jow, kheb ze gevonden voor je, kzal ze uppen op http://xerox.h-1.nl stuur je n pm als je gearriveerd bent? (zelfde nick als hier)
Laatste reactie door Pietje8501,