Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 889 weergaven
The Dark Knight Rises Het is acht jaar geleden dat Batman in de duisternis is verdwenen en van een held in een banneling is veranderd. Hij heeft de schuld van de dood van Harvey Dent op zich genomen en voor het grotere goed alles opgeofferd. Deze leugen heeft een tijd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
The Deep Blue Sea In het Londen van de jaren vijftig heeft Hester als vrouw van de rechter een goede sociale status. Als zij echter de jonge piloot Freddie ontmoet stort ze zich in een affaire die alles op het spel kan zetten. Regie: Terence Davies Met: Rachel Weisz, Tom [...] Het volledige artikel bekijken
the departed.AVI
door bes125- 12 reacties
- 2.5k weergaven
ej, ik deb de film the departed gedownload.ik probeer die nu via divx2dvd het bestand om te zetten naar vts. het lukt maar er komen steeds heel veel storingen in de film en de ondertitels zijn weg.kan iemand helpen AUB. grtz!
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Descendants Matt King (George Clooney), een rijke landeigenaar, is getrouwd met een prachtige vrouw, die nu door een ernstig ongeluk in een terminale coma ligt. Zijn dochters van 10 en 17 jaar oud zijn onbekenden voor hem en hij denkt erover om [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Deze release is nieuw van The Dictator Aladeen (Sacha Baron Cohen) is een rijke en meedogenloze dictator, die wordt gegijzeld. Hij wordt vervangen door een naïeve geitenherder, die als twee druppels water op hem lijkt. Met de hulp van Zoey, een mooie vrijgevige eigenaresse van een Zen Shop, probeert Aladeen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 747 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Divide Acht New Yorkers vluchten na een nucleaire aanval naar een schuilkelder, gebouwd door de paranoïde conciërge Mickey. De ruimte is echter krap en de voorraden zijn beperkt. Eva beseft als snel dat ze op zichzelf is aangewezen als ze wil overleven. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
THE DOMINO EFFECT Paula van der Oest met: Jelka van Houten (Antoinette), Theo Maassen (Kai), James D’Arcy (Mark), Bracha van Doesburgh (Angie), David Hayman (Robert), Harriet Walter (Ann), Nathaniel Parker, Ayabulela Stevens, Robert de Hoog (Nick), Urmie Plein, Ad van Kempen, Miguel Gomez (Jake), Sarah Jones, Sakina Jaffrey (Serena), Tiya [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van The Domino Effect Wat gebeurt er als de economie instort? Deze film portretteert mensen die allemaal geraakt worden door de financiële crisis. Omdat de crisis wereldwijd is, is iedereen meer met elkaar verbonden dan men zou denken. Regie: Paula van der Oest Met: Theo Maassen, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 608 weergaven
De download is nieuw van The Double De gepensioneerde CIA agent Paul (“Richard Gere”) moet met een jonge agent (“Topher Grace”) achter de oude Sovjet spion Cassius op zien te sporen. Maar is Paul wie hij zegt wie hij is? Regie: Michael Brandt Met: Richard Gere, Topher Grace, Martin Sheen, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 901 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]3 maart 2011[/td] [td]Productie land:[/td] [td]USA|UK[/td] [td]Genre:[/td] [td]Avontuur|Drama[/td] [td]Regisseur:[/td] [td]Kevin Macdonald[/td] [td]Acteurs:[/td] [td]Channing Tatum, Jamie Bell and Donald Sutherland[/td] [/table] Verhaallijn: Het is het jaar 140, 20 jaar eerder marcheerden het Negende Legioen van Rome, onder het bevel van Flavius Aquila, naar het noorden. Het keerde nooit meer terug. Flavius's zoon Marcus is vastbesloten om de geschonden reputatie van zijn vader te herstellen. Alleen begeleid door zijn slaaf Esca rijdt Mar…
Laatste reactie door PCgamer, -
The Elder Scrolls V Skyrim Dragonborn Addon DLC-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 1.4k weergaven
The Elder Scrolls V Skyrim Dragonborn Addon DLC-RELOADED The Elder Scrolls V Skyrim Dragonborn Addon DLC-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Dragonborn.Addon.DLC-Team Releasedatum: 5 februari 2013 Retail Datum: 05 februari 2013 Bestandsnaam: RLD-tesvskdb Bron: Steam Grootte: 2,0 GB Genre: RPG Critici: 90% Uitgegeven door: Bethesda Softworks Ontwikkeld [...] Het volledige artikel bekijken
The Elder Scrolls V Skyrim Dragonborn Addon DLC-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 1.4k weergaven
The Elder Scrolls V Skyrim Dragonborn Addon DLC-RELOADED The Elder Scrolls V Skyrim Dragonborn Addon DLC-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Dragonborn.Addon.DLC-Team Releasedatum: 5 februari 2013 Retail Datum: 05 februari 2013 Bestandsnaam: RLD-tesvskdb Bron: Steam Grootte: 2,0 GB Genre: RPG Critici: 90% Uitgegeven door: Bethesda Softworks Ontwikkeld [...] Het volledige artikel bekijken
The Elder Scrolls V Skyrim Update 10 Incl Dawnguard.DLC-HI2U – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 1.1k weergaven
The Elder Scrolls V Skyrim Update 10 Incl Dawnguard.DLC-HI2U The Elder Scrolls V Skyrim Update 10 Incl Dawnguard.DLC-Hi2u Release Info Release Group: Hi2u (SCENE) Release Name: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.10.Incl.Dawnguard.DLC -Hi2u Releasedatum: 16-09-2012 Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.10.Incl.Dawnguard.DLC- Hi2u Grootte: 712 MB Genre: Actie | RPG Critici: 9.5/10 Uitgegeven door: Bethesda Game Studios Ontwikkeld door: Bethesda [...] Het volledige artikel bekijken
The Elder Scrolls V Skyrim Update 8-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 1.1k weergaven
The Elder Scrolls V Skyrim Update 8-RELOADED The Elder Scrolls V Skyrim Update 8-Team Release Info Release Group: RELOADED (SCENE) Release Name: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.8-Team Release Date: 30-03-2012 Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.8-Team Maat: 134 MB Genre: Actie | RPG Critici: 9.5/10 Uitgegeven door: Bethesda Game Studios Ontwikkeld door: Bethesda Game Studios release Beschrijving Het [...] Het volledige artikel bekijken
The Elder Scrolls V Skyrim v1.6.89.0.6 Update 9 CRACKED-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 793 weergaven
The Elder Scrolls V Skyrim v1.6.89.0.6 Update 9 CRACKED-P2P The Elder Scrolls V Skyrim v1.6.89.0.6 Update 9 CRACKED-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.v1.6.89.0.6.Update.9 . CRACKED-P2P Release Date: 18-06-2012 Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.v1.6.89.0.6.Update.9. GEBROKEN-P2P Maat: 134 MB Genre: Actie | RPG Critici: 9.5/10 Uitgegeven door: Bethesda Game Studios Ontwikkeld door: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Unieke download van The Expatriate Een ex-CIA agent hoopt een nieuw leven op te bouwen met zijn 15-jarige dochter, die volledig van hem vervreemd is. Hij besluit de veiligheidsverantwoordelijke te worden van een Belgische multinational. Maar op een dag blijkt het bedrijf niet meer te bestaan. De werknemers zijn verdwenen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Gevonden The Expendables 2 The Expendables zijn terug en dit keer is het persoonlijk…Barney Ross, Lee Christmas, Yin Yang, Gunnar Jensen, Toll Road en Hale Caesar – samen met nieuwe leden Billy the Kid en Maggie – worden door Mr. Church naar Azië gestuurd voor een simpele klus. Het geld [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 750 weergaven
De download is nieuw van The Expendables 2, gratis special Bekijk nu deze gratis special van The Expendables 2. In deze special zie je een aantal interviews met acteurs als Sylvester Stallone en Jean-Claude Van Damme. Verder krijg je een heel leuk kijkje achter de schermen bij de opnames van [...] Het volledige artikel bekijken
- 6 reacties
- 3.3k weergaven
heeeey, ik heb een probleem.Ik heb The Fast And The Furious - Tokio Drift gedownload + de ondertiteling ervan.Dan heb ik geprobeerd de film op dvd te branden + een ondertiteling met de programma's avi2dvd en TMPGEnc enz.Als ik de film afspeel verschijnt er geen ondertiteling op het scherm maar als ik met het programma 'dvd decrypter' ''in de film kijk'' zie ik er audio,video en toch subtitles staan. Zou iemand mij hier kunnen mee helpen? O0 Ik weet dat het moeilijk is wat ik heb proberen uit te leggen groetjes stef
Laatste reactie door yvon, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Unieke download van The Five-Year Engagement Tom en Violet zijn verloofd maar hun bruiloft wordt steeds door verschillende redenen uitgesteld. Na vijf jaar begint hun relatie er onder te leiden. Regie: Nicholas Stoller Met: Emily Blunt, Jason Segel, Rhys Ifans, David Paymer, Dakota Johnson, Mimi Kennedy, Chris Pratt Download / [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Four-Faced Liar Bridget, literatuurstudente in New York en liefhebster van Emily Brontë, is gek op vrouwen. Ze wil absoluut geen relatie en noemt de vrouwen die ze verovert naar de dagen van de week. Met haar beste vriend Trip deelt ze een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Girl With the Dragon Tattoo De wegens smaad veroordeelde onderzoeksjournalist Mikael Blomkvist (Daniel Craig) wordt gevraagd een onderzoek in te stellen naar de verdwijning van Harriet Vanger, ruim veertig jaar geleden. De opdrachtgever is de Zweedse industrieel Henrik Vanger (Christopher Plummer), de oom [...] Het volledige artikel bekijken
The Godfather
door yala- 7 reacties
- 2.5k weergaven
MEnsen weet eimand mischien hoe je in een auto kan stappen met de The godfather op de psp iedereen zegt dat het kan maar mij wil het nii lukken wie kan me helpen?
Laatste reactie door yala, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Ik heb the godfather 2 gedownload en met een serial number geïnstalleerd en dat werkte. Maar toen ik het spel wou opstarten kwam er telkens een schermpje van EA waarop letterlijk staat: Voer hier je registratiecode in. Voer de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de Game Card. Ik heb dezelfde serial ingevoerd maar dat werkte niet. Kan iemand me alstublieft helpen!! Alvast bedankt.
Laatste reactie door jensu_4, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van The Great Gatsby In 1922 gaat Nick, gespeeld door “Tobey Maguire”, naast de de extravagante miljonair Jay Gatsby (“Leonardo DiCaprio”)wonen. Nick wordt steeds verder in de wereld van Gatsby getrokken. Regie: Baz Luhrmann Met: Leonardo DiCaprio, Joel Edgerton, Carey Mulligan, Amitabh Bachchan, Tobey Maguire, Isla Fisher, Jack [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,