Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 15 reacties
- 4.1k weergaven
Voor alle 360 spelers. Met Rainbowsix las vegas kan je een 16 player match hosten, alleen veel mensen komen hier niet in vanwege de lag.. Ik op deze link een evenementje geopend, en daar gaan we 1 voor 1 een 16 player match hosten, waar je daarna de achievment van "master of cermonies" krijgt. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=100352 Ik zou zeggen, doe mee !
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hey allemaal, Heb eens een vraagje, speelt er hier mischien ook iemand collin mcrae Dirt op de pc?? En zo ja, weet jij mischien waar die verrekte help knop zit, dat is die knop waar je dan info krijgt van je team maat over de instellingen enz. Ik kan het zelf nergens vinden, b.v.d. M.v.g. BoBo
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 15 reacties
- 4.6k weergaven
Hier onder vinden jullie al onze posts op FTD met de NZB link: [table] [td]Bestand [table] [/table] [/td] [td] Nzb [table] http://yabse.com/index.php?q=fable+the+lost+chapter[/td] [/table] [/td] [td]Ftd [table] [/table] [/td][/table] edit by Impy: heb even alles netjes in een overzichtelijke tabel gezet
- 3 reacties
- 3.1k weergaven
ik heb The Messenger gedownload met nederlandse ondertiteling die er al in zit. (het is een .avi bestand) maar hoe en naar welk formaat moet ik de film omzetten? ik heb het al een keer geprobeerd maar toen krege ik het geluid niet mee. dus weet iemand hoe ik dit kan doen. alvast bedankt Teun
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Eey kent iemand een download site of een site waarbij je de Authentication Key kan zien van WOW. Want zonder die Authentication Key kan je geen egte wow account mken weet je :-\
Laatste reactie door Ridin, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, ik heb bit tornado gedownload en hij werkt. Nu blijft mijn rondje geel, Nu heb ik gelezen dat je de poorten dan moet open zetten. Dit heb ik geprobeerd met port forwarding. Ik heb alles in gesteld, maar als ik hem dan wil updaten zegt hij dat ik moet inloggen met een registratie code die heb ik niet. Wat nu? Alvast bedankt Groeten Coen
Laatste reactie door Coen1324117117, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Mijn probleem: Ik speel het spel code of honor the french foreign legion. Maar ik kom vast in mission 5. Daar moet je een basis verdedigen en de aanval van de rebellen afslaan. Maar ik zie geen rebellen meer, wat moet ik doen? Speelt nog iemand deze game? En kan die mij eventueel helpen, dank je wel. René
Laatste reactie door Limburg2007, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Is Serials.ws wel veilig? :cool2:
Laatste reactie door Lennart, -
hallo
door Gast boris- 0 reacties
- 2k weergaven
Vandaag eerste keer ingelogd.
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Jop, heb de box kunnen lenen van een kameraad van mij. En Herman is zo goede cabaretier dat ik dat jullie natuurlijk niet kan onthouden....
Fout bij SRTtoSSA
door Gast frankus- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik heb even een vraagje. Vannacht had ik de film The Sentinel gedownload, de film doet het gewoon. Maar als de ondertiteling wil converten krijg ik een of andere error en dus lukt het niet om de ondertiteling erbij te zetten. Naja het lukt voor een deel, ik had het geprobeerd om gewoon door te gaan maar dan krijg ik maar voor een kwart vna de film ondertiteling en dat is niet mijn bedoeling maar dat snappen jullie wel De fout melding die ik krijg als ik convert is: Input File Error, subtitle #419 Weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen, aangezien de andere ondertiteling niet gelijk lopen? Alvast bedankt! Groetjes, Frank
-
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Er zijn een aantal cannels waarbij deze message komt You must identify to a registered nick to private message. Nu ik eindelijk weet hoe me te registreren ging ik er vanuit dat hij het n zou doen maar er gebeurt gewoon niks. wie kan mij helpen. Edit Robin: Poll verwijderd, onnodig..
Laatste reactie door Durak, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19368.0[/iurl]
- 5 reacties
- 2.5k weergaven
halo mensen ik heb een vraagje ik wil mischien een psp kopen maar is het wat? ik heb gehoord dat het alleen de eerste paar dagen/weken wat is en dan is het ook niet meer interesant. Dus kun je er wat mee of zou je zeggen laat maar mooi in de winkel liggen.
Laatste reactie door xbox fanaat, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, hier nogmaals een vraag van mij, Ik heb automatishe updates ingeschakeld van window beveiligingscentrum maar nu weet ik niet hoe ik het uit moet krijgen want het is vreselijk irritand. Iemand kan mij vast wel helpen tog? alvast bedankt.
Laatste reactie door gioor, -
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo, Ik had ulead photo express 6.0 gekocht. toen mijn Pc gecrasht is door een of ander virus is mijn pc opnieuw geinstaleerd. maar toen ik ulead weer opnieuw wilde instaleren was ik dus mijn activatie code kwijt. Kan ik ergens die code vandaan halen ofzo? of moet ik het programma weer opnieuw gaan kopen.
Laatste reactie door gioor, -
- 12 reacties
- 5.1k weergaven
De nieuwe server voor DukeN.NL is eindelijk actief. Dit om de snelheid van het forum te verhogen, deze was door de server belasting erg traag. Ook was de website met regelmaat niet te benaderen en kwam er een foutmelding in beeld dat de website niet te bereiken was. Dit moet dus nu allemaal zijn verholpen. Zo te zien draait alles nu goed, mocht je nog op problemen stuiten, laat het dan a.u.b. weten. Het is overigens niet nodig om je bookmarks (favorieten) en / of startpagina aan te passen. Wij zijn erg benieuwd naar jullie reactie over de website, daarom zijn alle berichten, op het forum of per e-mail, welkom! Graag wil ik via deze weg ook nog even alle mods en vast…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Nou daar staan alleen maar engelstalige cracks op. Wordt mijn spel dan ook niet engelstalig? Want ik heb liever de nederlandstalige sims ^^ En welke van de vele zou ik moeten nemen als ik de crack wil? http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_the_sims_2_un.shtml#The%20Sims%202:%20University%20[ENGLISH]%20No-CD/Fixed%20Image%204 Mijn spel is al geinstalleerd van de originele cd, ik kan die alleen niet kopieren, dus wil ik de no-cd crack om het spel te kunnen blijven spelen..
Laatste reactie door BrightandShiny, -
FTP en bitcomet
door Thomas- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Ik gebruik bitcomet nu al een tijdje om torrents mee te downloaden. een tijdje geleden is daar ook de mogelijkheid van FTP bijgekomen. Ik snap dit alleen nog niet helemaal. Ik heb ook flashgot geinstalleerd, en als ik nu een link van rapidshare open met bitcomet (via flashgot) dan downloadt hij 10 kb ofzo, en stopt dan. Wat doe ik fout?
Laatste reactie door Thomas, -
ondertiteling
door graddes- 4 reacties
- 2.6k weergaven
hallo ik heb spiderman 3 gedownload en heb er ondertiteling proberen onder te zetten maar nu had ik twee delen ondert. en er is maar één deel onder gezet door convertxtodvd hoe kan dat en kan ik het tweede deel er nog bij zetten.
Laatste reactie door Eagles, -
The Godfather
door yala- 7 reacties
- 2.5k weergaven
MEnsen weet eimand mischien hoe je in een auto kan stappen met de The godfather op de psp iedereen zegt dat het kan maar mij wil het nii lukken wie kan me helpen?
Laatste reactie door yala, -
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
ik ga naar die site met firefox, doe verder niets, pc start opnieuw op zomaar ineens, eenmaal opgestart kan ik gewoon internetten behalve op duken.nl hoe kan dit!!?? gebeurde gelijk toen ik op die site kwam. :-[ kan nu nog steeds niet op duken op die pc
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19274.0[/iurl]
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Marcel op oefening (ja, alweer)
Laatste reactie door ma.blok, -
- 6 reacties
- 24.4k weergaven
Hallo, Kan iemand mij vertellen of je voor je ondertiteling eronder te zetten speciaal een converter moet kopen om zonder reclame de ondertiteling er onder te zetten. Groeten Graddes
Laatste reactie door Robin,