Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
ik download dus succes vol via nieuwsgroepen .. maar nu wou ik er zelf ook wel eens wat opzetten .. zo heb ik even wat handleidingen gevolgd en is allemaal gelukt.. nu ben ik aan het uploaden .. (duurt totaal 14 uur maar goed.) maar als ik aan het uploaden ben gaan me downloads langzaam of meestal helemaal niet!? kan ik nu PowerPost ff op pauze zetten en dan me downloads weer ff een tijde late gaan .. heb namelijk geen payserver en anders komen de bestanden niet compleet binnen (kan je bij ewaka voor een nieuws server ook met een wallie-card betalen?) gr. julien O0
Laatste reactie door Julien, -
VERPLAATST: bugje
door Wesley- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19738.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
Scarface
door G.wo0nMarc- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Heey goedenavond Ik ben op zoek naar het spel: Scarface - The world is yours... Ik zie dat er genoeg zijn maar die zijn voor het meerendeel voor de Xbox 360. Zou iemand misschien even willen kijken of er een goede werkende is voor de PC. Ik zoek zelf ook nog even door Alvast bedankt, Marc
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
ik heb dus een xbox 360 gekocht en wil nu muziek van me pc naar de xbox krijgen .. ik heb hier een router liggen .. alles is in verbinding met elkaar , de xbox heeft ook gewoon internet (kan gewoon op marketplace..) nu ging ik op me xbox naar media -> muziek -> en dan moest ik daar naar www.xbox.com/pcsetup gaan.. heb ik ook gedaan .. moest daar kiezen welke versie ik van windows heb... nou heb ik die: Windows XP Service Pack 2 als het goed is op me pc staan (dit staat bij system) dus op de site van xbox staat dat je zune software moet downloaden , dat heb ik gedaan , ik moest op next klikken en daarna gaat zune zelf zoeken naar nieuwe updates voor het programma…
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Laatste reactie door metalcorta, -
hey nu heb ik net een printer gekregen van iemand (een canon S800) maar die doet het dus niet , wat ik al verwachtte.. ik kreeg er dus geen instalatie cd bij.. ik dus op canon.nl gekeken , en volgens mij de laatste 2 drivers gedownload.. maar nu doet ie het nog niet.. in word kan ik ook niet bij afdrukken op printers zoeken klikken want dan zegt die: active directory is momenteel niet beschikbaar. weet iemand hoe ik deze printer toch nog kan gebruiken? EDIT: printer doet het al sorry.. groeten, julien
Hoi Ik probeer te dl via nieuwsgroepen wat voor geen meter lukt het is vry moeilijk vindt ik ik heb FTD met sterren een abo dus maar daar zie je alleen de aangeboden programma`s Ik kom via de FTD ook op shemes.com maar wat ik daar nu moet doen is me een raadsel Ik hoop dat er nog uit te komen is,wanneer je het eenmaal weet is het eenvoudig ik had eerst grabit maar ik las hier dat is ook niet de beste. En wanneer je bv newsleecher neemt om te dl wat vul je daarin dan je provider gegevens,en zijn deze pro`s wel gratis het is me allemaal niet duidelijk of je nu gratis kan dl ofdat je altyd moet betalen voor bv FTD. Mischien heb ik wel niet goed gekeken op DukeN en staat…
Laatste reactie door josnixs, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
beetje vies
Laatste reactie door .Wouter., -
mIRC probleem
door stevendlv- 1 reactie
- 4k weergaven
Als ik op packetnews op het hekje met daarachter het cijfer klik vraagt IE (ff schoot niet op) of ik het wil toestaan dat hij toegang krrijgt tot mijn klembord. Dan opent hij een nieuw tabblad en zegt hij: Dus hij start mIRC niet iemand die mij kan helpen?
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
haha : ;D ;D
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
{slimbox}image_url{/slimbox} If you want the image to be part of an 'album', you can use the syntax {slimbox album="albumname"}image_url{/slimbox}. To provide text descriptions, please use the syntax {slimbox title="your description"}image_url{/slimbox} . you can also use both album and title in the same tag.
Laatste reactie door Duken, -
- 7 reacties
- 7.4k weergaven
hey, :cool2: zoals de titel als zegt zoek ik: shrek 3 met nederlandse ondertiteling. graag als torrent met veel Seeders. kennen jullie er 1? groetjes: ;D#JOEPIE# ;D
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 5 reacties
- 3.3k weergaven
Hey allemaal, Zoals jullie al in de titel lazen: Mijn downloads met Bittorrent gaan ontzettend traag! Ze halen nog niet eens 5 k/b! Weten jullie hier een oplossing voor? Groetjes: :cool2:#JOEPIE# :cool2:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 15 reacties
- 3.6k weergaven
Hallo Dukeners, Vanochten probeerde ik mijn PS2 te starten alles ging goed en zo normaal gaat het ''motortje'' een beetje herrie maken als er een spel inzit dit deed mijn PS2 niet meer en hij las opeens geen schijfjes Orginele als Gedwonloade las hij niet meer. Ik denk dat het aan de laser ligt want als ik naar browser ga komt er ook helemal geen schijfje te staan alleen mn memory cards. Kan iemand plz helpen Greetzzz Jelmer :cool2: PS: Hij is omgebouw met een Matrix infintiy chip
Laatste reactie door mohammedb, -
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
ik bedoel ook welke het best is.
Laatste reactie door wander.e, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Je moet de Embed code in HTML van je site zetten Is kijken of het bij mij lukt <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=W-d4yjWhG7s"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=W-d4yjWhG7s"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=W-d4yjWhG7s" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Laatste reactie door Lennart, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Je moet de Embed code in HTML van je site zetten Is kijken of het bij mij lukt <object width="425" height="350"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Laatste reactie door Lennart, -
Re: invite topic
door xiphoid- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb de volledige postforwarding uitgevoerd en mijn downloads gaan nu allemaal met gemak 65 Kb/s! Jullie zijn allemaal enorm bedankt, want het had niet lang meer geduurd vooraleer ik mijn pc door mijn raam had gezwierd. Merci iedereen! Brecht.
Laatste reactie door xiphoid, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19559.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
wat voor bestand is het???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 6 reacties
- 5.7k weergaven
hallo ik wist niet precies waar ik het neer moest zetten dus doe ik het maar hier dus mijn vraag is: waar kan ik goedkoop en makkelijk veel dvd'tjes kopen? met of zonder hoesje maakt niet echt uit... alvast bedankt Teun
Laatste reactie door yihaa, -
demonoid inviting code
door Gast keffie91- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo ik zou heel graag een inviting code willen hebben oom mezelf bij demonoid te registreren. De code kan gestuurd worden naar dennis.koole@gmail.com Alvast bedankt keffie91
-
zoals je misschien al kon zien aan de titel, ben ik hier niet opzoek naar een film, maar naar trailers van films. ik ben dus op zoek naar een site waar ik trailers van films kan downloaden ik kan er zelf niet veel vinden .. meeste kan k alleen maar bekijken .. maar ik wil ze dus ook opslaan en later nog een keer bekijken .. weet iemand een goede site hiervoor? alvast bedankt, Julien
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Ik heb een avi film gedownload en die wilde ik gaan ondertitelen met vurtualdub. Maar vurtualdub zegt:Couldn't locate decompressor for format XVID. Hoe kan ik zorgen dat ik er toch ondertiteling bij kan voegen? Groetjes Tamara
Laatste reactie door TamSz, -
eurotrip nl subs
door teun2- 3 reacties
- 2.4k weergaven
weet iemand misschien waar ik eurotrip met de nederlandse ondertiteling er al 'ingebakken' is kan vinden? want zelf kan ik hem nergens vinden... alvast bedankt Teun
Laatste reactie door smartass,