Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Te mooi om waar te zijn?
door Gast shoeareainc001- 1 reactie
- 655 weergaven
SPAM
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Teaser van trailer Total Recall Nadat we enige tijd terug al een Oosters promofilmpje voorbij zagen komen, zie je hieronder een teaser van de eerste trailer van Total Recall, de remake van de gelijknamige sci-fi klassieker van Paul Verhoeven. De film, die gebaseerd is op het korte verhaal “We Can [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 553 weergaven
Ted John laat een kerstwonder uitkomen door zijn enige vriend in zijn leven tot leven te wekken: zijn teddybeer. De twee groeien samen op en John zal op een gegeven moment moeten kiezen om bij zijn vriendin te blijven of zijn vriendschap met zijn gemene, en zeer ongepaste teddybeer Ted [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 962 weergaven
Ik heb een Siemens gigaset sx762. Ik heb deze gereset en alle internet gegevens netjes ingevuld. Maar als ik nu onze telefoon/fax probeer te bellen met mijn mobiel geeft hij telkens bezet aan. Wij hebben internet van solcon 4mb down 1mb up Graag hulp want tis zeer irritant Tim.
Laatste reactie door Tim., -
teracopy
door kaasbroodje- 1 reactie
- 2.7k weergaven
ik had op de front page het stukje gelezen over teracopy. dus ik dacht dat ga ik proberen maar hoe kan je er iets mee branden??? http://www.duken.nl/content/view/471/63/
Laatste reactie door Hulsmans, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Unieke download van Terraferma Het eiland Sicilie is van oudsher een eiland van vissers. De opkomst van het toerisme heeft een groot effect op het gedrag en gewoontes van de eilanders. Ook wordt het eiland overspoeld door illegale immigranten. De invloedrijke familie van een oude visser, een jonge vrouw met [...] Het volledige artikel bekijken
test
door Gast- 0 reacties
- 463 weergaven
test
-
test
Laatste reactie door Erwin., -
test
door svenholtman- 0 reacties
- 546 weergaven
test
Laatste reactie door svenholtman, -
[table width=100% border=1 bordercolor=#dcdcdc fontsize=12 cellpadding=4] [table] [td bgcolor=#ededed align=center]#[/td] [/table] [td bgcolor=#ededed]Product [td bgcolor=#ededed]Prijs [td bgcolor=#ededed]Subtotaal [td bgcolor=#fafafa align=center]1 [td bgcolor=#fafafa]Western Digital Caviar Green WD10EADS, 1TB [td bgcolor=#fafafa]€ 54,- [td bgcolor=#fafafa]€ 54,- [td bgcolor=#fafafa align=center]4 [td bgcolor=#fafafa]Western Digital Caviar Green WD10EARS, 1TB [td bgcolor=#fafafa]€ 47,01 [td bgcolor=#fafafa]€ 188,04 [td bgcolor=#fafafa align=center]1 [td bgcolor=#fafafa]Samsung Syncmaster 2493HM [td bgcolor=#fafafa]€…
Laatste reactie door Releases, -
test 13.46
door Duken- 0 reacties
- 372 weergaven
test 13.46 ivm forum map
Laatste reactie door Duken, -
test bericht
door Duken- 1 reactie
- 412 weergaven
test bericht
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi, Ik heb test drive unlimited de gedownloade versie gekregen van een vriend van mij. Hij zegt dat ik het spel gewoon kan instaleren als ik de cd erin doe. Bij hem is dat wel gelukt en bij iemand anders ook. Het probleem is als ik het spel ga installeren dan krijg ik een foutmelding als ie de .dll bestandjes moet installeren. Ik heb er geen toegang tot ofso. hier de foutmelding: [img=http://img502.imageshack.us/img502/3014/testdrivefoutmeldingwo7.jpg En hier is screentje van alle bestanden die op cd staan: ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bvd, Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
Test Drive Unlimited Question
door Gast flexxer- 9 reacties
- 12k weergaven
Nou jongens/meisjes ik heb dus vandaag Test Drive Unlimited geinstalleerd alleen als ik t spel opstart geeft hij aan: Conflict met Emulation Software opgetreden: Zie http://www.securom.com/message.etc..... voor meer details. Ik weet niet wat ik hiermee moet doen. Ook heb ik programma YASUv107 gebruikt die bij t spel zat, ook dat hielp niet, ik heb vanalles geprobeerd om het aan de praat te krijgen, maar t lukt maar niet Ik ben wel een ervaren gamer en weet meestal wel wat ik moet doen, behalve nu dan :P Het kan ook best zijn dat ik iets simpels ben vergeten, kunnen jullie mij hierbij helpen?? alvast bedankt voor jullie hulp greetz Flexxer PS: spel moet je m…
Laatste reactie door kl9, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hey iedereen! Kzit met een nogal lastig probleem met Test Drive Unlimited... Want ik heb TDU gedownload en geinstaleerd, dat moest ik mounten met deamontools en daarna YASU gebruiken, dan lijkt het of het ff ingame gaat want mijn beeld wordt dat ff zwart en dan vliegt ie opeens weer naar windows en dan gebeurt er opeens niets meer met het spel...enig idee wat het probleem kan zijn? Dit is een screenshot van het gedownloade bestand: Het instructions bestand zegt dit: 1 - Grabar o montar con Daemon Tools con todas las opciones activadas 2 - Instalar el juego 3 - Usar YASU loader para poder jugar. Meer is het ook niet En dit een screenshot van de gemoun…
-
test topic
door Gast- 0 reacties
- 764 weergaven
test topic graag niet goedkeuren, duken
-
test topic
door Gast- 0 reacties
- 508 weergaven
test topic
-
test topic
door Gast- 0 reacties
- 533 weergaven
test topic
-
test topic
door Gast- 0 reacties
- 757 weergaven
test topic
-
- 0 reacties
- 965 weergaven
test topic waar nog goedkeuring voor dient te komen
-
test.1237
test11.45
Laatste reactie door Erwin., -
test123-11-36
door Duken- 0 reacties
- 459 weergaven
test123-11-36
- 0 reacties
- 1k weergaven
. Texas Chainsaw 3D Heather komt te weten dat ze is geadopteerd doordat ze een landgoed in Texas erft. Ze weet echter niet wat daar twintig jaar eerder is gebeurd. Samen met wat vrienden gaat Heather naar Texas om het landgoed te bekijken. Regie: John Luessenhop Met: Alexandra Daddario, Dan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Amazing Spider-man Peter Parker (Andrew Garfield) is een jonge, middelbare school student, die sinds de plotselinge verdwijning van zijn ouders bij zijn oom Ben (Martin Sheen) en tante May (Sally Field) woont. Tijdens een zoektocht naar zijn ouders komt hij terecht in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,