Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
DIT ZIJN DE MIJNE Intel Core2Quad QX6700 4x2,67 GHz 8M Box Windows Vistaâ„¢ Ultimate EVGA nForce 680i SLI DDR2 mainboard RevD 4 GB geheugen 1000 GB harddisk (2x500GB) 2x GeForce 8800Ultra in SLI opstelling (1,5 GB) Coolermaster 850W Real Power Pro voeding hij koste 3000 euro :-[ :-[ :
Laatste reactie door 1992rikie1992, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Nou, vannacht is het eindelijk zover. 3 weken van huis ! Ik wens iedereen nogmaals 'n fijne vakantie, hopelijk wordt het hier in NL ook wat mooier weer. Wel jammer dat ik er 4 augustus niet ben, want dan ben ik namelijk precies één jaar lid van duken :cool2: Ik denk dat ik vanuit daar wel een reisverslagje post Groetjes, Robin
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Slotje erop..
BELANGRIJK LEES DIT FF
door Gast dombo- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, U kunt deze site proberen: dragondd.nl.tt U kunt daar vanalles en nogwat downloaden. Full games, Software, Films (download & online), Legaal, Gratis! Je kunt torrents requesten, Andere dingen requesten enzo... Dus meld je snel aan. Suc6
-
LEES DIT FFFFFFFFFFFFFFF>>>>>>>>>>>>>>>>
- 1.4k weergaven
Hallo, U kunt deze site proberen: dragondd.nl.tt U kunt daar vanalles en nogwat downloaden. Full games, Software, Films (download & online), Legaal, Gratis! Je kunt torrents requesten, Andere dingen requesten enzo... Dus meld je snel aan. Suc6
-
LEES DIT FFIES!!!!!!!!!!!!!!!>>>>>>>>>>>>
- 1.3k weergaven
-
LEES DIT FF SNEL!!!!!!!!!!!!!!!!
- 1.4k weergaven
-
LEES DIT FF!!
- 1.5k weergaven
-
LEES DIT FF !!!!!!!!!!
- 1.2k weergaven
-
LEES DIT FF
- 1.4k weergaven
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
wat heb jij een vette handtekening!!! Wil je er misschien ook 1 voor mij maken, alleen dan met need for speed most wanted? Pm me maar.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
Mogelijk heden PSP?
door Gast IceCube- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hey, Wat zijn de mogelijkheden van de PSP? Heb er wel eentje maar koop gewoon mijn spelletjes Er staat dat mijn Systeem software Versie 2.81 is kweenie of dat het zelfde al firmware is Bijv. zelf gedownloade spelletjes Hoe je dat dan op een umd gooit " ''Downgraden'' ofzow iets En misschien weten jullie nog andere leuke dingen ? IceCube
-
- 0 reacties
- 835 weergaven
Ik ga niet in de zomervakantie maar in de herfstvakantie op vakantie naar griekenland op het eiland Kreta. Heb er zin in! P.S. Wat een toeval, ik heet ook niels. #JOEPIE#
- 6 reacties
- 2.6k weergaven
Ik heb op internet gezien dat je een PSP kan downgraden ? Ik heb nu zelf een PSP en wil graag willen weten wat downgraden nou precies is.. Kan ik dan gewoon ZONDER hem te laten ombouwen games erop spelen ? Dus zonder UMD of dergelijke , gwn spel er op stouwe en spele maar? Of is het niet zo ? Please help ? Mvg, Niels Edit robin: houdt de titel even normaal aub..
Laatste reactie door Niels., -
Re: Plaatje :
door kaasbroodje- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Plaatje :
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1.7k weergaven
eerst type je dit
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hey, weet iemand of je savegames van de memorycard op PC kan zetten (XBOX360 --> PC)? Zo ja, graag ook erbij hoe dat moet... Mvg, XfanX
Re: Samsung U600
door Gast daantjedegekste- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Die van de games wist ik al, maar ik wil graag over het geluid iets weten O0
-
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Zoek er gewoon zelf 1
- 7 reacties
- 2.7k weergaven
Hey, Ik kwam iets leuks tegen. Op http://www.glop.org/gamercard/ kan je je eigen gamercard van Xboxlive bijvoorbeeld op je desktop zetten, of in je signature zoals ik. Ben benieuwd, Groetjes, Robin O0
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Ik heb net Resident evil 4 gedownload en alles ging goed. Ik hadt het zelfs even kunnen spelen, maar toen ik even stopte om een patch te installeren en weer wou opstraten volgde de volgende fout: Een vereist beveiligingsonderdeel kan niet worden geactiveerd. Dit programma kan niet worden uitgevoerd. (5023). Zie http://www.securom.com/message.asp?m=module&c=5023&l=nl voor meer details. Heb geen idee wat ik moet doen, dus hoop dat iemand mij hier kan helpen. Alvast bedankt
Laatste reactie door DigiDjeff, -
- 3 reacties
- 5k weergaven
Ik wil een R4DS kopen met een 2 gig sd kaartje van kingston, nou vroeg ik me af: saved hij gewoon of moet ik iets speciaals doen?, ook hoor ik wel eens dat save files het niet meer doen klopt dit?
- 9 reacties
- 3.2k weergaven
halo mensen ik heb een beetje een raar probleem ik heb een omgebouwde xbox (evolution) hier staat muziek op de harde schijf maar deze krijg ik niet verwijderd! Ik verwijder hem dan maar als ik daarna terug ga naar de plek waar hij stond dan staat hij er weer hoe kan dit? En als ik er via een cd muziek op wil zetten zecht hij dat en niet genoeg ruimte is terwijl die er meer als genoeg is. (hij zecht dit ook als ik er bijv. maar een liedje tegelijkertijd op wil zetten.) :-[ :-[
Laatste reactie door xbox fanaat, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
staat er niet tussen ???
problemen
door 1992rikie1992- 0 reacties
- 1.7k weergaven
ik heb battlefield 2 gedownload hij is helemaal klaar maar als ik hem gemount heb met deamon tools en ik heb het ook geprobeert met alcohol 120 dan ga ik naaar de virtuele schijf klik ik er 2× op en dan krijg ik deze foutmelding http://img102.imageshack.us/img102/4589/fouteq3.png wat is het probleem dan
Laatste reactie door 1992rikie1992,