Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van SUPERNOVA Tamar van den Dop met: Gaite Jansen (Meis), Tamar van den Dop (moeder), Bob Schwarze (vader), Elise van ‘t Laar (Sue) Scenario: Tamar van den Dop, naar de Vlaamse jeugdroman ‘Mijn vader zegt dat wij levens’ redden van Do van Ranst. Meis [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 733 weergaven
spam
-
Surfen met een snelheid van 40 Mbps via @Home
door Gast Dusszz- 5 reacties
- 3.1k weergaven
AMSTERDAM - Een breedbandabonnement met een gegarandeerde snelheid van maar liefst 40 Mbps. Consumenten betalen voor dit 'snelste pakket van Nederland' 69,95 euro per maand. @Home bood inwoners van Boxmeer al een verbinding van maximaal 10 Mbps via de zogenoemde EttH-techniek (Ethernet to the Home). Vanaf september wordt het dienstenpakket uitgebreid met een nog veel snellere variant: 40 Mbps. Ook de uploadsnelheid is met 8 Mbps aanzienlijk. Deze kan zelfs worden verhoogd naar 32Mbps. Hiervoor betaalt de klant vijf euro extra. Het pakket - Intensief 40.000 genaamd - gaat 69,95 euro per maand kosten en is beschikbaar voor alle inwoners in Boxmeer met een EttH-aansluiti…
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
Deze release is nieuw van Süskind 1942. In het door de Nazi’s bezette Amsterdam besluit de Joodse Walter Süskind handjeklap met de SS te spelen. Het is een levensgevaarlijk kat-en-muisspel, waarmee hij honderden kinderen van transport naar de concentratiekampen weet te redden. Terwijl de razzia’s toenemen en het net zich [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Süskind – gratis special In deze Gratis Special vertellen verwanten en kennissen van Walter Süskind over zijn persoon en leven. Hier en daar wordt er wat footage uit de film gebruikt om het verhaal te versteken. Download / Torrent / NZB – NL [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Swan Princess Christmas Prinses Odette, Prins Derek en hun vertrouwde bos vrienden herenigen voor de eerste kerstviering samen in dit geheel nieuwe avontuur! Wanneer het koninkrijk zich voorbereidt voor een feestelijke vakantie, plant de kwaadaardige Rothbart Kerstmis te vernietigen. Zullen de kasteel vrienden [...] Het volledige artikel bekijken
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Heb nu sinds een week mijn swapmagic set binnen. En al flink wat spellen ervoor maar sommige doen het wel. Maar heel veel ook niet zoals Bully , Destroy all humans 2 , god of war en andere. Maar spellen zoals da vinci code , spyro en need for speed doen het wel. Ze zijn allemaal op dezelfde manier gebrand met dvd decrypter op 2x en met dvd-r arita dvd's. Kan dit aan de fixes liggen die op sommige websites staan of heeft dit een andere reden. En hebben jullie deze problemen ook? Groetjes.
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Swap Magic v3.6 kan je die op cd en dvd brand en doe die het dan ook op de ps2? wat ik heb dit gezien http://thepiratebay.org/tor/3469150/SwapMagic_v3.6_CD__amp__DVD_PS2 en ik heb het geDownload het is allees ik het uit pak zo 1.65 gb kan ik die brand en dan doe die het op mijn ps2 lite of moet ik nog wat allees doe?
Laatste reactie door ferrariking, -
- 2 reacties
- 2.4k weergaven
ik wil graag mijn garantie bij sony houden voor me ps2 kan dat bij swapmagic? en wat heb ik allemaal nodig als ik wil dat swap magic goed werkt ik hoef alleen gebrande/gekopieerde spellen te spelen. :) :buck: :buck: :buck: ???
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
ik heb een play station 2 satin silver en ik heb een slidecard gekocht.ik weet niet hoe ik het moet installeren. kunnen jullie me helpen?
Laatste reactie door Erwin., -
Heey allemaal, Doen jullie ook aan swat 4? Zoja? Keer een potje? Mijn 'NickName' {CIH}T0rres<LTN> Greetz.
Laatste reactie door TorresNL, -
- 0 reacties
- 894 weergaven
Swchwrm Een jongen wil graag schrijver worden. Hij wil dit echter aan niemand vertellen en daarom gebruikt hij de naam Swchwrm. De jongen schrijft over zijn opa en de koningin. Regie: Froukje Tan Met: Georgina Verbaan, Hans Dagelet, René van ‘t Hof Download / Torrent / NZB – NL Subs [...] Het volledige artikel bekijken
Synthroid Prescription Strengths
door Gast milagross- 0 reacties
- 337 weergaven
Synthroid Prescription Strengths - Cheapest synthroid in canada Click Here To Enter Click Here To Enter Synthroid Prescription Strengths . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Strengths Prescription Synthroid, the uniform system, Synthroid Prescription Strengths, may be for the present in such disorders as Strengths Prescription Synthroid - borderline disposition. The green sickness is called IEDâ€â€intermittent dynamite scuffle. Most people with IED bring into the world other psychiatric disorde…
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
DIT ZIJN DE MIJNE Intel Core2Quad QX6700 4x2,67 GHz 8M Box Windows Vistaâ„¢ Ultimate EVGA nForce 680i SLI DDR2 mainboard RevD 4 GB geheugen 1000 GB harddisk (2x500GB) 2x GeForce 8800Ultra in SLI opstelling (1,5 GB) Coolermaster 850W Real Power Pro voeding hij koste 3000 euro :-[ :-[ :
Laatste reactie door 1992rikie1992, -
- 0 reacties
- 547 weergaven
De download is nieuw van Take Het leven van Ana en Saul komen samen in dit meeslepende en aangrijpende verhaal. Twee cruciale dagen waarvan één in het verleden ontvouwen zich als Ana naar de gevangenis rijdt om de executie van Saul bij te wonen. Zeven jaar lang heeft hij haar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 833 weergaven
Take Shelter Een man krijgt visioenen over een aankomende verwoestende storm. Hij besluit de oude schuilkelder opnieuw in te richten om zijn familie te beschermen. Maar worden de visioenen werkelijkheid of zit het allemaal in zijn hoofd? Regie: Jeff Nichols Met: Michael Shannon, Jessica Chastain, Shea Whigham, Kathy Baker, Katy [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Take This Waltz De 28-jarige Margot (“Michelle Williams”) is gelukkig getrouwd met kookboekenschrijver Lou, gespeeld door “Seth Rogen”. Dan krijgen ze een nieuwe buurman en Margot begint een affaire met hem. Ze moet kiezen tussen de twee mannen terwijl ze zichzelf beter leert kennen. Regie: Sarah Polley [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 695 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Taken 2 Eerder ontvoerde de Albanese maffia in Parijs de dochter van voormalig CIA-agent Brian Mills. Dit bleek een kapitale fout. Een beslissing die hun zuur opbrak. Nu zijn ze uit op wraak. Wanneer hij met zijn gezin naar Istanboel reist, ruiken ze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Taken 2 Bryan Mills (“Liam Neeson”) geniet met zijn vrouw (“Famke Janssen”) van een welverdiende vakantie in Instanbul. De vakantie wordt echter ruw verstoord als ze worden ontvoerd. Het zijn leden van de zelfde maffia die eerder zijn dochter Kim ontvoerde. Mills ging niet bepaald zachtzinnig met hen om en [...] Het volledige artikel bekijken
tar bestand
door Wesley- 2 reacties
- 2.4k weergaven
hoe moet je een tar bestand installeren.
Laatste reactie door Kishan, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
. Tasmanian Devils Een groep waaghalzen wordt tijdens een tocht aangevallen door een groep Tasmaanse duivels (zeer vraatzuchtige vleesetende buideldieren). De beesten zijn ontsnapt toen het vliegtuig, waarin zij door onderzoekers vervoerd werden, neerstortte in de bossen… Torrent – Download / NZB – NL Subs U kunt de film downloaden. [...] Het volledige artikel bekijken
TBS
door Fredpascal- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Nederland Thriller 88 minuten geregisseerd door Pieter Kuijpers met Theo Maassen, Lisa Smit en Flip Filz Johan vd S. (Theo Maassen) is uitbehandeld en zal de rest van zijn leven door moeten brengen op de long stay-afdeling van een TBS-kliniek. Johan houdt echter vol onschuldig te zijn aan de lustmoord op zijn zusje waarvoor hij is veroordeeld. Omdat niemand hem wil geloven, ontsnapt hij om zijn onschuld te bewijzen. Hij gaat op zoek naar zijn moeder die steeds heeft geweigerd te getuigen en die alle contact verbroken heeft. Johan is ervan overtuigd dat zij hem vrij kan pleiten. Al snel zit de politie hem op de hielen. Om justitie uit handen te blijven, gijzelt J…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 5 reacties
- 2.4k weergaven
nouw ik heb weer eens zitten downloaden hoor heb ik een spel gedownload (concker live and reloaded). Is het tegroot voor op een dvd te branden hoe los je dat nouw weer op ?
Laatste reactie door xbox fanaat, -
- 15 reacties
- 6k weergaven
hey, ik heb een vraag, ik heb super smash bros brawl gedownload maar hij is 8gb, hoe kan ik hem dan ooit op een dvd krijgen?
Laatste reactie door riannelont, -
- 0 reacties
- 986 weergaven
Nog een processor van intel, oorspronkelijk van een i7 i930 processor. 12V DC (direct current) 0.60 A Bied een leuk prijsje en hij is voor jou. (ex verzenkosten) ophalen kan ook. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door PCgamer,