Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 4.5k weergaven
Hey beste Dukenaars, Zit met een probleempje, hadt hem ook al onder de sticky gesteld maar schijnbaar wordt daar niet meer naar gekeken ??? Of niemand weet het antwoord, kan natuurlijk ook.... Maar mijn vraag luid, heb sinds een paar dagen een spel binnen voor de Xbox 360, dat branden enzo, dat moet hoop ik wel lukken maar nu staat er in de info : RELEASE_NOTES________________________________________________________; - Prepatched, stealth image - Tested on Samsung xtreme 3.3 fw We forgot to rar the .dvd file with .iso, so we put it as a separate .rar file. Sorry for the trouble. Ja ok, maar wat voor een trouble ga ik nu krijgen dan?? Moet…
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
dutchnova.com is ook weer van start gegaan zag ik van de week na dat ik er een paar maanden niet meer was geweest.
Laatste reactie door Miele, -
- 2 reacties
- 4.1k weergaven
Kan er mij iemand helpen... Ik ben op zoek naar de Belgische afleveringen van goochelaar ontmaskerd. Jaren terug waren deze te zien op Kanaal 2. Kan er mij aub iemand helpen alvast bedankt :buck: Etienne
Laatste reactie door patjenne, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Sinds enkele maanden download ik afleveringen van een Amerikaanse tv-serie direct nadat ze op de tv in de VS zijn geweest en op internet gezet zijn. Ik gebruik Torrentspy daarvoor en Bitlord (de laatste keer overigens mininova). Dan is de "health" goed. Na de aflevering gekeken te hebben gooi ik ze i.v.m. gebrek aan pc-capaciteit en onkunde van het branden met Nero, weer van de pc af. Nu wil ik ze nog eens bekijken en merk dat alleen de "health" van de laatste drie afleveringen (mei 2007) goed zijn, die daarvoor niet en ik kan ze ook niet meer goed downloaden. Is het gebruikelijk dat dit gebeurt en kan ik ze maar beter direct branden? :-\
Laatste reactie door williwaw, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Sinds enkele maanden download ik afleveringen van een Amerikaanse tv-serie direct nadat ze op de tv in de VS zijn geweest en op internet gezet zijn. Ik gebruik Torrentspy daarvoor en Bitlord (de laatste keer overigens mininova). Dan is de "health" goed. Na de aflevering gekeken te hebben gooi ik ze i.v.m. gebrek aan pc-capaciteit en onkunde van het branden met Nero, weer van de pc af. Nu wil ik ze nog eens bekijken en merk dat alleen de "health" van de laatste drie afleveringen (mei 2007) goed zijn, die daarvoor niet en ik kan ze ook niet meer goed downloaden. Is het gebruikelijk dat dit gebeurt en kan ik ze maar beter direct branden? :-\
Laatste reactie door williwaw, -
Re: server maakt geen verbinding
door Gast droldrie- 0 reacties
- 1.3k weergaven
mensen doe niet moeilijk met al die downloadprogramma's. Download via rapidshare.com! 10 keer zo snel en 10 keer zo makkelijk! Hier kan je een gratis premiumaccount krijgen voor rapidshare! http://www.freerapidaccount.com/free/?r=614588 Thijs
-
Re: Wat is een Router en hoe zet ik hem open??
door Gast droldrie- 0 reacties
- 1.4k weergaven
mensen doe niet moeilijk met al die downloadprogramma's. Download via rapidshare.com! 10 keer zo snel en 10 keer zo makkelijk! Hier kan je een gratis premiumaccount krijgen voor rapidshare! http://www.freerapidaccount.com/free/?r=614588 Thijs
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Euhm, grappig..... Mare, hoe werkt het nu met xbox 360 dan :-[ Snap er weinig van, hoor veel over Stealh en dat je een DvD brander Dual layer moet hebben (die ik wel heb) maar dit is wel een oud beestje, ook hoor ik veel dat het uitmaakt wat voor een DVD's DL je gebruikt... Maar zie hier in deze handleiding weinig van, kan iemand mij hiermee helpen, aangezien ik net 1 gekocht heb.... Want, kreeg net een torrent binnen van WWE smackdown vs Raw 2007 en die hadden ze niet goed om gezet met de ISO, stond ook wel vermeld in de info... Ze hadden vergeten om de .dvd mee te doen in de iso... de uh wat.... Kan iemand mij helpen..... Thnx.... Greetzz B()B()
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 5 reacties
- 2.8k weergaven
Weet iemand toevallig hoe dat werkt en waar je die kan downloaden.
Laatste reactie door mohammedb, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Oke, maar ik ga denk niet via rapidshare maar via box.net delen! Daar hoef je niet te wachten als je geen premium member bent! Hier de link met alle downloads: http://www.box.net/shared/otrvrhc7y9 Veel plezier! #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 2 reacties
- 2.4k weergaven
ik wil graag mijn garantie bij sony houden voor me ps2 kan dat bij swapmagic? en wat heb ik allemaal nodig als ik wil dat swap magic goed werkt ik hoef alleen gebrande/gekopieerde spellen te spelen. :) :buck: :buck: :buck: ???
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Vet idee DukeN! Ik sta er ook in. (op pagina 3 maarja..ik sta er in dus) Ik heb wel een aantal programma's zoals: AnyDVD, CloneDVD,Spyware Doctor,Registry Mechanic, en nog een paar maar hoe ik deze nou posten, je mag toch maar 400KB totaal als bijlagen meezenden? #JOEPIE#
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo , Ik heb een vraag wat moet je doen als je een psp game heb gedownload?? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Gr. Mitchell PS: je kan ook even mailen naar mitcgaag21@hotmail.com
Laatste reactie door Mitta, -
downloaden met ftp connection refused
door Gast twiztedbytheloop- 0 reacties
- 2.2k weergaven
hallo als ik met flashfxp via projectw.nl of .org probeer te downen krijg ik de volgende melding "connection refused" dit is bij elke url die ik invoer kan iemand mij helpen [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb Spiderman 3 gedownload ( wat is dat een goede film ! ) maar ik heb nu alleen maar geluid en geen beeld... Het is een Avi bestand, althans daar ga ik dan vanuit. Want er staat achter bestandstype: Videofragment, maar dat is niet echt een bestands naam toch? Afijn, ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt iedergeval Ik speel de film trouwens af met Wmp
Laatste reactie door DigiDjeff, -
alcohol120%
door downloadfreak- 2 reacties
- 2.3k weergaven
weet iemand of alcohol120% ook voor ps2 werkt?
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 3 reacties
- 3k weergaven
eeuy gasten ik heb ff vraagje ik heb een nieuwe pc dus wil ff vette games downloaden maar mirc wil niet helemaal meewerken ik maak gebruik van windows vista (32bit) in de bijlage laat ik de foutmelding zien :police: :cool2: plz kan iemand helpen zou het erg fijn vinden grtz, DutchFighter [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
kijk hier eens: <url>http://nl.wikipedia.org/wiki/Cue<url>
Laatste reactie door martijn0, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
kijk hier eens: <url>http://nl.wikipedia.org/wiki/Cue<url>
Laatste reactie door martijn0, -
- 0 reacties
- 4k weergaven
Heeft iemand misschien een serial voor Newsleecher v3.8 Final? Ik kan hem namelijk nergens vinden
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
Re: Mappen
door G.wo0nMarc- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hmmm nou test ik een ander die doet het wel weer goed, maar de ander doet het nog steeds niet Iemand die me kan helpen?
Mappen
door G.wo0nMarc- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Ik ben op dit moment met NewsLeecher een DVD aan het downloaden... Maar in de map waar de bestanden komen de staan blijft het tot nog toe leeg.. Moet ik wachten tot hij helemaal klaar is of gaat er gewoon wat mis...?
- 5 reacties
- 2.4k weergaven
nouw ik heb weer eens zitten downloaden hoor heb ik een spel gedownload (concker live and reloaded). Is het tegroot voor op een dvd te branden hoe los je dat nouw weer op ?
Laatste reactie door xbox fanaat, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo mensen, Mijn probleem met Azureus was, dat mijn download snelheid steeds verschilde van 30 kb/s tot 130kb/s , meestal zat ie tussen de 50 en 60 kb/s. Dus ik ben wezen prullen met poorten openzetten enzo. Ging allemaal hardstikke goed en op het eind stond er ook iets van succesful ofzo. nou ik dus kijken of Hot Fuzz al iets sneller binnnenkomt, maar nog steeds maar 60 tot 80 kb/s. en het gezichtje is groen. :-\ Kan iemand mij helpen want ik ben nog net slim genoeg om die poorten goed open te zetten, (denk ik) maar ik heb geen idee hoe ik de downloadsnelheid nou verder omhoog kan krijgen. mvg Stijn
Laatste reactie door Stienie, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hey , ik heb nu een jaar of 4 een Ps2 Enn hij is niet omgebouwd. Maja nu het probleem :-X : Ik was samen met me broertje een game aan het spelen ( Def Jam fight for NY , Vet spel ) en opeens ging dat rare ding heel veel lawaai enzo maken :S Ik heb hem toen maar uitgedrukt en laten staan . Ging ik de volgende dag het weer doen , en toen deed hij het gewoon weer.. :S Maar hoe kan dat ding dan zo'n lawaai hebben gemaakt , en het is niet de koeling ofzo , maar echt een hoog geluid... Misschien is het ouderdom ofzo ? , Misschien kunnen julluie vertellen wat het is.. Alvast bedankt ! Mvg, Niels
Laatste reactie door Robin,