Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Starship Troopers: Invasion De Troopers van twee starships moeten de handen ineen slaan als insecten een buitenpost van de federatie aanvallen. Voordat de missie is volbracht en de overlevenden zijn geëvacueerd, verdwijnt plotseling een van de starships op mysterieuze wijze. De overgebleven Troopers schieten te hulp, maar ontdekken al snel [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
start probleem
door NL_Terreur- 4 reacties
- 2k weergaven
als ik need for speed carbon wil spelen vraagt hij om de goede disc. wat moet ik nu doen???
Laatste reactie door NL_Terreur, -
steam main exception unable to load library steam.dll
door Gast IceCube- 5 reacties
- 2.6k weergaven
Hoi, Ik heb dus net (weer) steam geinstaleerd maar, hij geeft dit aan nadat ik heb update en hij bij 26% is aangekomen: Steam is already running reinstaleren werkt niet op de site staat ene file ''fixewareout'' werkt ook niet want hij zegt dat mijn os niet juist is en ctrl alt del werkt ook niet want er staat nergens steam.exe Ik draai op vista iemand een oplossing? IceCube
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Steekspel “Peter Blok” speelt een zakenman wiens bedrijf achter zijn rug verkocht dreigt te worden. Ondertussen wordt hij achtervolgd door zijn verleden. Regie: Paul Verhoeven Met: Gaite Jansen, Ricky Koole, Sallie Harmsen, Peter Blok, Robert de Hoog, Jochum ten Haaf, Carolien Spoor, Pieter Tiddens, Ronald van Elderen Download / Torrent [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 883 weergaven
Deze release is nieuw van Stolen Ex-crimineel Will Montgomery (“Nicolas Cage”) moet van het juiste pad afwijken als zijn dochter wordt ontvoerd en er 10 miljoen euro losgeld gevraagd wordt. Regie: Simon West Met: Nicolas Cage, Josh Lucas, Malin Akerman, Elton LeBlanc, Danny Huston, Emily D. Haley, Cynthia LeBlanc Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 945 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Stonehenge Apocalypse Wanneer een groep archeologen een menselijk skelet wil opgraven naast het historisch monument Stonehenge, wordt er een deel van een eeuwenoude machine onder de stenen ontdekt. Ze weten niet wat het is, maar activeren het apparaat per ongeluk toch. Ze starten [...] Het volledige artikel bekijken
Als ik bijvoorbeeld 3 downloads aan heb en 1 daarvan is klaar gaan de anderen 2 uit hoe ken ik dit uit zetten vind het zwaar irritant want ik weet niet hoe je moet resume
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Streaming populairder dan dvd’s Een belangrijke ontwikkeling op het gebied van home entertainment: voor het eerst lijken de dvd’s en blu-ray’s te moeten gaan buigen voor het streamen van films, waarmee films digitaal kunnen worden besteld en bekeken. De verwachting is dat dit jaar meer dan 3 miljard films online [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 931 weergaven
Street Fighter X Tekken-SKIDROW Street Fighter X Tekken-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Street.Fighter.X.Tekken-SKIDROW Release Date: 03-05-2012 Retail Datum: 06 maart 2012 Bestandsnaam: Street.Fighter.X.Tekken-SKIDROW Bron: DVD Maat: 4,46 GB Genre: Fighting Critici: 8/10 Uitgegeven door: Capcom, Namco Ontwikkeld door: Capcom release Beschrijving De langverwachte droom match-up tussen [...] Het volledige artikel bekijken
streetdance 3D
door TamSz- 0 reacties
- 627 weergaven
heej, is streetdance 3D er ook in de gewone versie, want ik had hem gedownload op piratebay, maar je ziet duidelijk dat het 3D is.
Laatste reactie door TamSz, -
- 0 reacties
- 915 weergaven
ik heb stonghold legends gedownload en geïnstalleerd en als hij dan het spel gaat laden komt er eerst te staan ( runtime error 203 at 5A003E99) dan kan ik hem gewoon weer starten maar na een paar seconden sluit hij weer af en komt er dit te staan ( er is een fout opgetreden tijdens het laden van NVCPL.dll het wisselbestand is te klein voor het voltooien van deze bewerking) en dan sluit hij het spel af. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door jeroen755, -
stuk achter mix?
door niro- 0 reacties
- 534 weergaven
Hallo members! ik heb een vraag. ik heb een vette mix op t internet gevonden en zou hier graag gemixd stukje van alejandro na zetten, dus als de mix stopt met een klein stukje (1min) van alejandro doorgaan. 1. waar vind ik een gemixd stukje van alejandro 2. hoe moet ik dat stukje erna zetten... 3. kun je alejandro ook zelf mixen, en dan knippen. 4. misschien ( ik zoek nog ff verder) vind ik wel de gemixde versie (een leuke) en dan hoef ik hem alleen nog te knippen maar dan moet ik het wel nog laten doorlopen... ik ben niet gehaast maar zou het graag voor maandag (14/6) klaarhebben, zodat ik in iedergeval kan oefenen met de dans met n paar vrienden :…
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
De download is nieuw van STUK! Steven de Jong met: Jackie van Parijs (Elizabeth), Sanneke Bos (moeder van Elizabeth), Steven de Jong (vader van Elizabeth), Pleuni Touw (oma van Elizabeth), Leo de Jong (Alec), Aafje van der Pol (moeder van Alec), Okko van der Pol (vader van Alec), Yolanthe Cabau [...] Het volledige artikel bekijken
- 19 reacties
- 4.6k weergaven
Hey, Mijn logitech wingman formula force gp stuur voor op de PC doet het niet goed. Als ik bijv. NFS: Most Wanted speel doet het stuur het wel (naar links en rechts sturen) en ook de buttons (turbo ,handrem) maar de pedalen doen het niet, dus gasgeven en remmen. IK heb Windows Vista SP1- 32 BIT. De drivers heb ik al geüpdate. Enig idee waarom de pedalen niet werken? #JOEPIE#
Laatste reactie door robin1994, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hoooii,, Ik heb net style boutique gedownload maar bij de 4e klant loopt hij vast weet iemand een site waar hij wel werkt ?? alvast bedankt. x :angel: [modbreak]Hier had je al een topic over. Graag maar 1 topic aanmaken met hetzelfde probleem, zie huisregels.[/modbreak]
Laatste reactie door muchlove4you, -
- 0 reacties
- 913 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Super Cyclone Een enorme cycloon dreigt de oostkust van de Verenigde Staten te vernietigen. Een natuurramp, waarbij duizenden inwoners het leven zullen laten, lijkt niet te voorkomen. Een meteoroloog en een ingenieur komen met een inventief plan om de kracht van de cycloon [...] Het volledige artikel bekijken
- 5 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo, Ik heb SMG 2 keer gebrand maar hij blijft steeds op hetzelfde moment hangen (in de intro dat bowser peah komt ontvoeren en je peach in het oog kijkt) en dan gebeurt er een tijdje niks en komt er in beeld: kan de disk niet lezen. Iemand een oplossing? (ik heb hem op 4x gebrand want ik kan niks lagers kiezen) bvd
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 3.8k weergaven
Vandaag heb ik super smash brawl gekocht voor op de wii. toen ik hem wilde spelen gaf de wii aan de disc niet te kunnen lezen, mijn wii is omgebouwd en eerder heb ik de kans gekregen om een gekopieerde versie van SSB op mijn wii te spelen en die deed het perfect. kan iemand mij met dit probleem helpen(alle andere originele spellen doen het gewoon) Alvast bedankt
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hey allemaal Aangezien SSBB uit is in amerika en nu mogelijk is om gedownload te worden vroeg ik me af of iemand het al was gelukt en het hem ook was gelukt om hem te branden. Het branden schijnt moeilijk te zijn aangezien het NTSC is met een update en updates kunnen slecht zijn voor je wii als het ntsc is. Dus enige idee hoe je zo een spel aan de praat krijgt? bij de comment hebben ze het over dat je met imageburn layerbreak moet gebruiken ofso en ze hebben het ook over nog een paar andere dingen. :S beetje ingewikkeld . vroeg me af of het misschien iemand al wa gelukt en zo ja hoe dan? Met vriendelijke groeten Xariasta. ;D
Laatste reactie door Erwin., -
- 11 reacties
- 2.7k weergaven
Hoi , ik heb dus een supercard mini sd voor me gameboy. Maar weet iemand een goed programma om daar liedjes op te zetten ? En zo ja hoe werkt die dan ? Alvast bedankt xx Donna
Laatste reactie door Cédric., -
- 7 reacties
- 6.1k weergaven
Hallo, Zojuist heb ik voor m'n zoontje een ds gekocht. De verkoopster was zo vriendelijk om mij er op te wijzen dat er apparaatjes bestaan voor het gratis downloaden en spelen van spellen. Nu weet ik echt niet wat ik het beste kan kopen...... Kosten maakt me niet zo veel uit, maar het moet wel goed en makkelijk te bedienen zijn. Wie helpt mij? Welk apparaat moet ik kopen: Supercard, R4DS of de DSTT???????? Alvast bedankt voor jullie reactie(s) en/of mening. gr. tk
Laatste reactie door f4n, -
- 0 reacties
- 817 weergaven
Dit is een nieuwe release van SuperClásico Het leven van Christian loopt alles behalve voorspoedig. Zijn wijnhandel is bijna failliet en en zijn vrouw heeft hem verlaten om zich in Argentinie te laten vermaken door een stel voetballers. Christian besluit met zijn zoon naar Argentinie af te reizen om zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 781 weergaven
Deze release is nieuw van SuperClásico Het leven van Christian loopt alles behalve voorspoedig. Zijn wijnhandel is bijna failliet en en zijn vrouw heeft hem verlaten om zich in Argentinie te laten vermaken door een stel voetballers. Christian besluit met zijn zoon naar Argentinie af te reizen om zijn vrouw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 752 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Superechte Liefde De negenjarige Anne is niet echt geïnteresseerd in de liefde. Dit verandert echter wanneer Jorgen bij haar in de klas komt. Ze is echter niet het enige meisje dat hem leuk vindt. Ze moet alles uit de kast halen om zijn [...] Het volledige artikel bekijken
supermegaspoof
door mrtp- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Als ik megaspoof opstart krijg rechts in beeld het volgende bericht: Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14' Could not allocate space for object 'tbl_Adlog' in database 'SuperMegaSpoof' because the 'PRIMARY' filegroup is full. /main.asp, line 37 Kan iemand mij vertellen wat ik hier aan kan doen? Alvast mijn dank
Laatste reactie door Tim.,