Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
2 dagen 21 uur 44 minuten
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20394.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
hoi, ik heb een probleem bij het branden van een film op dvd9=double layer. ik heb geprobeerd op elke brandsnelheid, maar niets werkte wel. enig idee? om het te verduidelijken heb ik het logbestand toegevoegd. Windows XP 5.1 IA32 WinAspi: - ahead WinASPI: File 'C:\Program Files\Nero\Nero 7\Core\Wnaspi32.dll': Ver=2.0.1.74, size=164112 bytes, created 2-11-2004 12:54:32 NT-SPTI used Nero Version: 7.5.9.1 Internal Version: 7, 5, 9, 1 Recorder: <FREECOM_ DVD+/-RW16B9> Version: 2.46 - HA 1 TA 1 - 7.5.9.1 Adapter driver: <USB 2.0> HA 1 Drive buffer : 2048kB Bus Type : set to ATAPI (3) -> ATAPI, det…
Laatste reactie door bambi1515, -
- 4 reacties
- 2.8k weergaven
Ik zat eens te denken en vroeg me af, is het tegenwoordig niet mogelijk om gewoon 1 PS1 game te downloaden en op 1 schijfje te branden en dan meteen te spelen? Aangezien de PS1 al aardig oud is zou ik verwachten dat je al games op je PS1 kan spelen zonder hem om te bouwen, of zit ik ernaast? Afijn, ik hoor het wel van jullie
Laatste reactie door Spinebreaker, -
- 6 reacties
- 2.1k weergaven
hallo, ik heb een xbox 360 en nu dus ook met live... nu wil ik met windows media center muziek enzo naar mijn xbox streamen. nou om dit te doen moet je een programma instaleren, namelijk windows media connect. nou dit wou ik dus doen... maar nu krijg ik een foutmelding bij het instaleren, namelijk: De toepassing heeft een uitzondering gegenereerd die niet kan worden verwerkt. Proced-ir=0xbf8 (3064), thread-id=0xd58 (3416) Klik op ok om de toepassing te beindigen. klik op cancel om de fouten in de toepassing op te sproren. nou dan druk ik op cancel. dan krijg ik dit: Het geregistreerde JIT-foutopsporingsprogramma is niet beschikbaar. Een poging om een JIT-fouten…
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Hey jongens wat ik nou net heb geflikt. :'( Mijn neef wou weten hoe Bigdennis precies werkt en hoeveel kosten er bijkomen etc. Dus wij bestellen zogenaamd een 100 DVD+R. Alleen ik heb perongeluk te ver gedrukt dus nou komt die bestelling naar mijn huis toe. Weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken, ik heb al een mailtje gestuurd maar ik weet niet zeker of die is aangekomen. Grtz, Vanlok...
Laatste reactie door vanlok, -
inplaats van beeld en geluid,mappen vid/audio ts gebrand
door Gast nummer1dj- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik brand nu al een paar jaar films op de zelfde manier en nooit echte problemen gehad maar nu lijkt het wel niet meer te lukken als of ik in eens iets aan de instellingen heb veranderd waar ik niets van weet. na het parren en rarren brand ik mn films altijd met nero express en dat gaat me al een paar jaar goed af zonder problemen. maar als ik na het rarren mn film brand blijkt hij steeds de mappen video/audio ts letterlijk op de schijf te hebben gebrand, waar kan dat aan liggen :'(
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, Ik heb pas GTA San Andreas gedownload, toen uitgepakt in een verkeerde map, alles stond verdeeld over 2 mappen. Kreeg ik tijdens het instaleren natuurlijk een error. Nou heb ik uninstal geprobeerd, maar dan krijg ik de onderstaande 2 errors. Daarna met de hand alles er weer afgeflikkerd, en opnieuw goed uitgepakt, maar nu geeft ie alleen play aan en geen instal, uninstal werkt dus ook niet. iemand enig idee? PS: ik heb aardig (niet enorm) veel ervaring met de computer, niet dat ik nergens geen hol van snap ofzo. Kan iemand me misschien helpen? Bvd Mvg Stijn [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door Stienie, -
hallo ik heb Donderdag een psp gekocht (de nieuwste) en ik wil er graag filmpjes/videoclipjes of zetten alleen hoe krijg ik die filmpjes en videclips nou op me pc en daarna op me PSP wie kan em helpen : help me! :cool2: MVG farid :cool2:
Laatste reactie door Farid., -
- 7 reacties
- 2.7k weergaven
hoi! heb de haldleiding gevolgd van hoe je een 360 game moet branden. nu heb ik the darkness gedownload alles omgezet naar .iso enzo. daarna gebrand met nero burning rom, alles perfect, maar als ik 'm in de 360 doet krijg ik het bericht unreadable disc. weet iemand wat ik hier aan kan doen. alvast bedankt!
Laatste reactie door verhoeven, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik heb eigenlijk alleen nog maar films gedownload, dus dit is m'n eerste spel. Ik heb na het downloaden GTA SA met winrar uitgepakt, en daarna met daemon tools gemount of zoiets, ja sorry hier heb ik niet zoveel verstand van.:-\ , maargoed daarna begonnen met instaleren, maar na een tijdje kreeg ik een een error. :-\ De crack heb ik uitgepakt en de error op de foto krijg je als je op de crack klikt. Kan iemand me helpen want ik kom er niet uit zo. mvg Stijn [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door Stienie, -
Emulators voor psp
door Oog- 0 reacties
- 3.2k weergaven
Hallo allemaal. Ik heb sinds gister mijn psp omgebouwd en heb een paar vragen wat bertreft Homebrew en emultors. Kan iemand mij een link geven waar je goed emulators kan downloaden en hoe je deze op je psp moet "installeren". Ook zou ik graag willen weten hoe ik Homebrew gams aan de praat krijg. Ik hoop dat ik van jullie een duidelijk uitleg ;D en niet een halve onduidelijk beschrijving . Met vriendelijk groet: J Basemoine P.s: let aub niet op splleings fouten(dislectie :S)
Laatste reactie door Oog, -
- 5 reacties
- 2.9k weergaven
Minister overweegt downloadverbod beschermd materiaal Justitieminister Hirsch Ballin overweegt om het downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal illegaal te maken in Nederland. Op dit moment is alleen het uploaden ervan verboden, maar dat is volgens platenmaatschappijen niet voldoende. De bekende auteursrechtenadvocaat Christiaan Alberdingk Thijm legt in een bericht op Nu.nl uit dat de redenatie achter de huidige regelgeving is dat men het onwenselijk vindt om controles uit te voeren binnen de privé-omgeving van burgers. Minister van Justitie Hirsch BallinHet lijkt er nu echter op dat die gedachte wellicht moet wijken onder druk van grote platenmaatschappije…
Laatste reactie door Duken, -
video banden
door speaker- 1 reactie
- 1.8k weergaven
??? hallo allemaal ik heb oude vhs banden liggen die voor mij erg belangrijk zijn er staan films op van mijn overleden dochter ik zou die graag op cd zetten wie weet hoe dat moet en mij dat kan uit leggen hartelijk dank hier voor O0
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20264.0[/iurl]
- 10 reacties
- 7k weergaven
Hey allemaal, Ik wil binnenkort graag een DS Lite kopen, maar omdat ik krap bij kas zit wil ik iets hebben waarmee ik spellen kan downloaden en erop zetten. Dit ding had ik dus gezien: http://www.sidderwebshop.nl/?page=catalog&view=product&product_id=777 Paar vraagjes: - Kent iemand dit ding en/of ziet het er goed uit? - Heb je nog iets anders nodig dan alleen dit en een DS? - Is 1 GB genoeg of is 2 GB beter? (geen idee hoe groot alles is) - Kent iemand betere/goedkopere alternatieven? Alvast hartstikke bedankt, Bob PS: Mochten er dingen niet mogen hier op het forum, PM me dan met het antwoord aub.
Laatste reactie door Duken, -
hey , ik heb via nieuwsgroepen de eerste dvd van las vegas seizoen 3 binnen gehaald , helemaal compleet op 1 bestandje na. quikpar zegt dat dat ene bestandje beschadigd is. dus ik wil hem repareren (heb genoeg blocks) zegt quikpar: kan ''lasvegas s3d1.part003.rar'' niet openen: (32) Het proces heeft geen toegang tot het bestand. daar heb ik geen 3 uur op gewacht.. om dan te horen te krijgen dat het niet lukt door een reparatie fout! weet iemand wat ik hieraan kan doen? groeten, julien
Laatste reactie door Julien, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Dank je. Alleen ben ik hier nog niet zo goed in thuis, haha. Wat kan ik eigenlijk hiermee doen ?
Laatste reactie door Kevin1979, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Ik wil vragen wat voor BIT versie ik heb heb ik nou een 32-BIT (x86) of nou een 64-BIT (x64) Is er een progranna waar ik het mee kan testen of staat het gewoon ergens ik mijn computer. PLEASE HELP ME . :'(
Laatste reactie door SwiszX, -
xbox 360 connecten
door Gast erik_gek- 1 reactie
- 2.1k weergaven
ik heb thuis een router waar op dit moment alleen mijn pc op aangesloten is, maar ik wil ook een natuurlijk ook met de xbox 360 op internet. kan ik dan niet de kabel die ik naar de pc heb getrokken gewoon in m'n 360 pluggen en dan connecten of heb je daar een speciale kabel voor nodig, of moet je ze allebei op het netwerk aansluiten (de pc en de 360)
- 0 reacties
- 603 weergaven
Patch???? :-\
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hoi
Laatste reactie door mohammedb, -
360 open maken
door DigiDjeff- 8 reacties
- 4.2k weergaven
Me 360 doet een beetje raar de laaste tijd, daarom wil ik hem is van de binnenkant goed schoonmaken. Maar der is 1 probleem, hoe maak ik hem open? De reden dat ik hem niet opstuur is omdat ik geen gerantie meer heb en microsoft hem dus ook niet mee wil nemen. Nouja, als iemand me kan helpen met dit probleem zal dat fijn zijn. Alvast bedankt iedergeval
Microsoft.
door Niels.- 11 reacties
- 3.1k weergaven
Heey , Ik heb laatst een stuk gelezen in de krant over de xbox 360 , daar stond eigelijk alleen maar negatieve dingen in zoals dat hij véél te snel warm word enzo , en dat de lens krassen maakt op de cd's. Nu heeft microsoft gezegt dat je je 360 naar hun kunt toe sturen ofzo , en zei dan een betere xbox 360 naar je toe sturen , die dus niet te snel warm word of krassen maakt op de cd , Nu weet ik zelf niet of dit allemaal zo is , want ik heb zelf geen 360 (A) , Maar miss heb 1 van jullie er wel 1 , en heb miss wel wat aan deze topic ! Grtz ,, Niels
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hey iedereen! Kzit met een nogal lastig probleem met Test Drive Unlimited... Want ik heb TDU gedownload en geinstaleerd, dat moest ik mounten met deamontools en daarna YASU gebruiken, dan lijkt het of het ff ingame gaat want mijn beeld wordt dat ff zwart en dan vliegt ie opeens weer naar windows en dan gebeurt er opeens niets meer met het spel...enig idee wat het probleem kan zijn? Dit is een screenshot van het gedownloade bestand: Het instructions bestand zegt dit: 1 - Grabar o montar con Daemon Tools con todas las opciones activadas 2 - Instalar el juego 3 - Usar YASU loader para poder jugar. Meer is het ook niet En dit een screenshot van de gemoun…