Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
spel branden
door NL_Terreur- 1 reactie
- 1.6k weergaven
ik heb the godfather voor de ps2 gedownload. het is een iso-file en ik heb hem met 7-zip uitgepakt, maar als ik hem wil branden met alcohol 120% geeft hij aan: unrecognised image file format. wat nu???
Laatste reactie door yvon, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Ik had (nog) een vraagje. Ik heb namelijk een omgebouwde Xbox alleen kan ik er geen spelletjes op zetten. Ik download een spel. Daarna zet ik het op DVD. Volgens mij hoort het daarna te lukken alleen bij mij lukt het niet. Weet iemand wat en hoe ik het moet doen. PS: bij films lukt het wel.
Laatste reactie door Robin, -
spellen downloaden
door kempi- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Ik heb vandaag me psp laten ombouwen en nu wil ik er spellen op hoe moet dit? ik snap nergens iets van dus graag duidelijk uitgelegt. Waar kan ik spellen vandaan krijgen? en hoe krijg ik ze op de psp? HELP ALSJEBLIEFT!!
Laatste reactie door wesley__, -
- 4 reacties
- 3.5k weergaven
Beste mensen, Wie kan mij helpen, ik heb een r4 kaartje en nou krijg ik bij sommige spellen een Error:load error code 7. Ik wil die spellen super graag spelen alleen weet ik niet hoe ik dit probleem kan oplossen. Iemand die me hiermee wil helpen?? :-\
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 3.3k weergaven
Deze release is nieuw van Spetters Ruige, met geweld en seksscènes doordrenkte exploitatiefilm over vijf jonge mensen die zich door het leven slaan. De drie jongens willen motorcrosser worden. Eén van hen krijgt een ongeluk waardoor hij invalide wordt. Regie: Paul Verhoeven Met: Rutger Hauer, Peter Tuinman, Renée Soutendijk, Maarten [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 4.7k weergaven
. SPIJT! Dave Schram met: Robin Boissevain (David), Stefan Collier (Jochem), Charlotte Bakker (Sanne), Dorus Witte (Vera), Nils Verkooijen (Justin), Brahim Fouradi (Youssef), Fabienne Bergmans (Nienke), Gregory Samson (Niels), Rick van Elk (Remco), Dave Mantel (Tino), Mike Libanon (leraar Engels), Jessica Zeylmaker (moeder van Jochem), Edo Brunner (vader van Jochem), Tarzan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 834 weergaven
Spin-off voor Snow White and the Huntsman Indien Universal Pictures’ Snow White and the Huntsman een succes wordt dan komt er uiteraard een vervolg. Volgens Universal baas Ron Meyer wordt dit echter geen klinkklare sequel, maar een soort spin-off die zich focust op een afzonderlijke personage. Dit eerste zou moeten [...] Het volledige artikel bekijken
- 6 reacties
- 3.1k weergaven
als ik met wil aanmelden bij spore en ik mijn ea e-mail adres en wachtwoord invul en een gebruikersnaam dan zegt hij dat de registratiesleutel niet werk. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door Rockitttt, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Spore, het nieuwste spel van Electronic Arts, is sinds het op 2 september op bittorrentnetwerken verscheen al meer dan 500.000 maal gedownload. Nog niet eerder is dat met een game binnen twee weken zo vaak gebeurd. De grote populariteit van Spore op p2p-netwerken wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de stringente beveiliging tegen kopiëren, die EA aan het spel heeft toegevoegd. Ieder exemplaar van Spore kan pas geïnstalleerd worden nadat een activatieserver via internet hier toestemming voor heeft gegeven, en dit kan maximaal drie keer. Mochten in de toekomst de activatieservers uit de lucht gehaald worden, dan kan het spel zelfs helemaal niet meer geïnstalleerd word…
Laatste reactie door Bart', -
- 3 reacties
- 1.1k weergaven
ik had een vraag of iemand een NZB bestandje van spore ruimten avonturen kan maken..... of als iemand er een weet ook heel handig:D alsvast heel erg bedankt O0 Post Merge: juni 25, 2009, 06:56:32 pm kan egt niemand een link geven? of meschien iets van dat ik diereckt kan downen ik wil geen torrents graag :-\
Laatste reactie door koen12345678, -
- 0 reacties
- 475 weergaven
Hallo allemaal, Kan je met Spotify met zen allen tegelijkertijd op verschillende computers op 1 account? Want anders koop ik premium gewoon met paar vrienden, dan hoef je maar paar euro per maand. Alvast bedankt, Post samenvoeging: mei 20, 2011, 15:55:58 Laat maar al opgelost
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
Spotnet
door Gast keesbeeris- 0 reacties
- 525 weergaven
Ik heb in spotnet (v.1.7.4) zo'n 2750 spots in de database. Kan in zoeken daarom heen geen resultaten vinden. Werkt dus niet. Mijn payserver is eweka en mijn provider is tele2. Onder provider in spotnet ingevuld. adres 81.171.64.202 poort 563 (SSL) verbindingen 8 Onder account mijn gebruikersnaam en wachtwoord van eweka. Wat doe ik verkeer en of waarom kan ik geen spots zoeken?? Vast bedankt.
-
Spotnet openen?
door Bekende1- 0 reacties
- 832 weergaven
Op een of andere manier lukt het maar niet op de SpotNet films te openen. De database wordt ingelezen (zonder foutmelding), maar wanneer ik dan een film wil aankiezen, loopt het Spotnet vast. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Laatste reactie door Bekende1, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Gevonden Spring Breakers Vier meiden overvallen een fastfood restaurant om zo hun vakantie te betalen. Als ze met hun buit hard gaan feesten worden ze opgepakt door de politie. Hun borg wordt betaald door ene Alien. Hij geeft de vier klusjes om hun borg te betalen en laat ze tegelijkertijd [...] Het volledige artikel bekijken
Spy Emergency 9.0.605.0
door Gast khrachara- 0 reacties
- 324 weergaven
Spy Emergency 9.0.605.0 Multilingual | 16.8 MB Spy Emergency is the anti spyware, anti malware, anti spam solution that fast and secure removes spyware, malware, spam and other internet threats from your computer. Spy Emergency protects you against thousands of various infections and potencially unwanted software, including spyware, adware, spam, virus, trojans, worms, homepage hijackers, remote administration tools, activex components, dialers, scumware, keyloggers, data mining software, toolbars, tracking cookies, browser, hijackers/BHO's. Spy Emergency do not slow down your computer and still protects you while your are working not like others spyware removal softw…
-
- 0 reacties
- 630 weergaven
weet iemand een site waar je een pc in elkaar kan setten maar niet in elkaar hoef te zetten want weet niet hoe moet [modbreak=modbreak door Impy] Maak even zelf een topic aan met je vraag. [/modbreak]
Laatste reactie door antibull1, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Filename: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Size: 5 MB Type: Utility Release Description The fastest and fully customizable! ‘ssLauncher the Original’ is implementing all features of ssLauncher(free version). Additionally, this includes more features, some of [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 492 weergaven
ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P ssLauncher de originele v1.6.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Bestandsnaam: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! ‘ssLauncher de Original’ wordt de uitvoering van alle functies van ssLauncher (gratis versie). [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Stacking v1 0 0 2 Update-SKIDROW Stapelen v1 0 0 2 Update-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Stacking.v1.0.0.2.Update-SKIDROW Release Date: 04-03-2012 Bestandsnaam: sr-stacking1002 Maat: 189,13 MB Genre: Puzzle Critici: 8.0/10 Uitgegeven door: THQ Ontwikkeld door: Double Fine Productions release Beschrijving INSTALL NOTES 1. Pak versie 2. Run [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 654 weergaven
Star Chart v2.3 Android-P2P Sterrenkaart v2.3 Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 739 weergaven
Star Prospector v1.1a full-THETA Star Prospector v1.1a full-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Star.Prospector.v1.1a.full-THETA Release Date: 10-04-2012 Retail Datum: 25-01-2012 Bestandsnaam: Star.Prospector.v1.1a.full-THETA.rar Bron: WEB Maat: 136,5 MB Genre: Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Cryptstone Games Ontwikkeld door: Cryptstone Games release Beschrijving Star Prospector is een [...] Het volledige artikel bekijken
Star Trek: Legacy
door Trizomu- 2 reacties
- 754 weergaven
Daar ik nogal een fan ben van Star Trek, op film gebied en nog niet op game, ben ik al een tijd op zoek naar de game Star Trek: Legacy . Het is wel geen nieuwe game en misschien daardoor moeilijk te vinden, als ik me niet vergis uitgebracht einde 2006.Heb reeds gezocht via Google/Demonoid en TPB, op de laatste vindt ik wel een versie maar men Duits is nog slechter dan mijn Frans.Dus nul komma nul Of zou ik toch maar beter op de 2e handsmarkt uitkijken voor de game? In ieder geval reeds bedankt voor de moeite
Laatste reactie door Trizomu, -
- 0 reacties
- 974 weergaven
Dit is een nieuwe release van Starbuck David Wozniak gedraagt zich op 42 jarige leeftijd nog steeds als puber. Net als zijn vriendin wil vertellen dat ze zwanger is wordt hij achtervolgd door zijn verleden. In het verleden heeft hij sperma gedoneerd en is nu de vader van 533 kinderen. [...] Het volledige artikel bekijken
StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 1.2k weergaven
StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: StarCraft.II.Heart.of.the.Swarm.Proper-RELOADED Releasedatum: 04.04.2013 Retail Datum: 02.03.2013 Bestandsnaam: StarCraft.II.RELOADED.rar Bron: DVD Grootte: 13,17 GB Genre: Real-Time Strategy Critici: 9,1 Uitgegeven door: Blizzard Entertainment Ontwikkeld door: Blizzard Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
StarCraft II Heart of the Swarm-FLT StarCraft II Heart of the Swarm-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: StarCraft_II_Heart_of_the_Swarm-FLT Releasedatum: 24.03.13 Retail Datum: 24.03.13 Bestandsnaam: StarCraft_II_Heart_of_the_Swarm-FLT Bron: DVD Grootte: 7,8 GB Genre: Strategie Critici: 8,0 Uitgegeven door: Blizzard Entertainment Ontwikkeld door: Blizzard Entertainment Op de markt Beschrijving De [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,