Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2.2k weergaven
hallo ik heb fifa 08 gedownload voor mijn ps2 en gebrand op 4x want ik had de keuze niet uit 2x maar ik denk dat het tog wel had gemoeten want het spel starten lukt maar als ik de teams en alles heb gekozen gaat ie het laden maar dan stopt ie op 3/4 ongeveer en doet ie niks meer ik dacht eerst het ligt aan men dvd's het zijn sony dvd+r 16x maar later dacht ik het kan natuurlijk ook aan me brander liggen dat die niet lagger kan als 4x maar ik heb ook wel eens spellen gekopieeerd op 4x die werken wel m brander is de: nec dvd rw nd 4550A kan iemand mij helpen en misschien zeggen welke dvd's zeker moeten werken
Laatste reactie door mohammedb, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Ben weer aan de slag gegaan met virtual dub en ben al een heel eind. Maar nu ben ik na bij filters avery lee toevoegen enz. weer terug bij virtual dub. Heb geklikt op video. Dan op Compression,en toen kreeg ik een schermpje "select video compression" Volgens de handleiding moest ik,( als ik het goed begrepen heb) daar Divx ; ] MPEG - 4 Low Motion selecteren,maar datstaat er helemaal niet bij. Het enige wat er op lijkt is ; XVid MPEG - Codec, DivX@6,7 YV 12 decoder, Divx@ codec [ 1 logical CPU] war moet ik nu selecteren,of wat moet er in te kleine veldje rechts komen te staan als ik de goede geselecteerd heb? Sjako.?????
Laatste reactie door sjako, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Ik wil het spel CoD3 downloaden voor de wii, maar ik vind geen snelle pal link via torrents, wel een NTSC ik heb een wiikey dus het zou waarschijnlijk moeten werken. MAAR ik lees overal dat je wii bricked is als je een NTSC spel speelt op een pal wii,als je niet de laatste update hebt, nu is mijn vraag kan ik cod3 gewoon veilig spelen op mijn pal wii?
Laatste reactie door nick9319, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Mijn beurt! succes!
Laatste reactie door Duken, -
videokaart
door Julien- 0 reacties
- 1.5k weergaven
eerst kon ik wat intypen bij uitvoeren , en toen kreeg ik een scherm te zien waar ik alles over me pc kon vinden , zo ook dus wat me videokaart precies heeft.. maar nu weet k niet meer wat k moet intypen :-\ het was in iedergeval iets met config.. hoop dat iemand het weet
Laatste reactie door Robin, -
Re: settlers 6
door Gast Goed58- 0 reacties
- 1.1k weergaven
IK Kan niet op fifa 08 als ik het wil spelen staad er je hebt de orginele cd/dvd nodig kan iemand me helpen ? :'(
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb ( dankzij Uw tips) enkele films voorzien van ondertiteling met convertx2dvd. Is het ook mogenlijk om de titels gelijk op de film te krijgen,zonder dat op de DVD speler de optie ondertiteling moet worden ingeschakeld? Dus gewoon dvd er in en kijken incl subs. alvast bedankt. sjako.
Laatste reactie door sjako, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
probeer de test op www.srtest.com selecteer dan Fifa 08 .
Laatste reactie door mohammedb, -
Re: crack fifa 08
door wieroe- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Voeg citaat toe http://m0003.gamecopyworld.com/games/pc_fifa_2008.shtml welkeoet ik downloaden en ook ald die mirror's?
Laatste reactie door wieroe, -
Re: gedownloade game installeren
door Gast neslihan- 0 reacties
- 1.5k weergaven
dan zou ik deze bstanden dus overhouden: 2 Mb 2. Sims 2 University / Mini Image / Sims2EP1_1.mdf 0 Mb 2. Sims 2 University / Mini Image / Sims2EP1_1.mds 650 Mb 2. Sims 2 University / Sims 2 University CD1.iso 155 Mb 2. Sims 2 University / Sims 2 University CD2.iso 10 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Mini Image / Sims 2 Nightlife Mini Image.mdf 0 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Mini Image / Sims 2 Nightlife Mini Image.mds 650 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Sims 2 Nightlife CD1.iso 457 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Sims 2 Nightlife CD2.iso 15 Mb 4. Sims 2 Open For Business / Crack / Sims2EP3.exe 693 Mb 4. Sims 2 Open For Business / Sims2EP3_1.mdf 0 Mb 4. Sims 2 Open For Bu…
-
Re: gedownloade game installeren
- 1.1k weergaven
ik heb trouwens zelf het originele spel dus ik hoef alleen de expansions te installeren zal ik dan beginnen met het originele spel opnieuw te installeren en daarna de expansions op volgorde van uitkomst behalve die h&m dan waar die trojan inzat?? help!
-
gedownloade game installeren
- 5.6k weergaven
ik heb zojuist the sims 2 gedownload met vele expansion packs en heb nu de volgende bestanden: 651 Mb 1. Sims 2 / Sims 2 CD 1.iso 650 Mb 1. Sims 2 / Sims 2 CD 2.iso 650 Mb 1. Sims 2 / Sims 2 CD 3.iso 480 Mb 1. Sims 2 / Sims 2 CD 4.iso 139 Mb 10.Sims 2 Happy Holiday Stuff / Sims 2 Happy Holiday Stuff.iso 15 Mb 11.Sims 2 Celebration Stuff / Crack / Sims2SP4.exe 303 Mb 11.Sims 2 Celebration Stuff / Sims 2 Celebration Stuff.iso 10 Mb 12.Sims 2 H&M Fashion Stuff / Crack / Sims2SP5.exe 0 Mb 12.Sims 2 H&M Fashion Stuff / Serials.txt 414 Mb 12.Sims 2 H&M Fashion Stuff / Sims 2 H&M Fashion Stuff.iso 770 Mb 13. Sims 2 Bon Voyage / Sims 2…
-
- 9 reacties
- 4.5k weergaven
hallo ik heb fifa 08 gedownload maar het is een map met wat ingepakte bestanden met dezelfde naam en nog wat bestanden die niet worden herkent is dit goed moet ik dit gewoon naar een dvd branden en ik kan dan spelen?
Laatste reactie door dennis1986, -
- 3 reacties
- 5.7k weergaven
Hallo mensen ik ben even haastig maar goed dit is mijn vraag ik ben de groep boneless aan het updaten met grabit (FTD Gebruik ik ook) ik ben beginner maar dit gaat echt super langzaam klopt dit ? Gr EvilShadow O0 EDIT : VERBETEREN
Laatste reactie door EvilShadow, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Moi ik heb met ps2 omgeboud en ik heb snes station gedownload alleen hij maakt als ik het op cd brand een raar geluid maar doet niks en op een dvd plaats een playstation of een playstation®2-disc hoe moet ik het branden het zijn de volgende bestanden in het mapje INSTALL, SYSTEM en SNES_EMU.ELF maar als iemand een iso bestand heeft ben ik er heel dankbaar voor
Laatste reactie door dennis1986, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi, Ik heb test drive unlimited de gedownloade versie gekregen van een vriend van mij. Hij zegt dat ik het spel gewoon kan instaleren als ik de cd erin doe. Bij hem is dat wel gelukt en bij iemand anders ook. Het probleem is als ik het spel ga installeren dan krijg ik een foutmelding als ie de .dll bestandjes moet installeren. Ik heb er geen toegang tot ofso. hier de foutmelding: [img=http://img502.imageshack.us/img502/3014/testdrivefoutmeldingwo7.jpg En hier is screentje van alle bestanden die op cd staan: ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bvd, Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo mensen. ik zit meteen probleem nl: ik heb met grabit een prog gedownd ,studio11,en als pal maar nu krijg ik het prog als ntsc op de pc en het is ook niet te veranderen in pal,weet iemand raad? > >:(en hoe kan ik precies zien of de down compleet is,want er staan vaak van die nummers en letters bij ed,weet iemand wat al die tekens betekenen? :(
Laatste reactie door petertje37, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb vandaag me sony ericsson w850i binnengekregen en wil er nu games opzetten ( heb ze gedownload via een torrent. ) Alleen ik vraag me af hoe ik ze er op kan zetten. Als ik ze uitpak krijg ik heel veel bestandjes en dan heb ik geen idee wat ik ermee aan moet. Zie hieronder het plaatje http://img232.imageshack.us/img232/2723/mobielie8.png Als iemand mij kan vertellen hoe ik zoiets op me mobiel krijg zal dat fijn zijn . Nouja, alvast bedankt
Laatste reactie door DigiDjeff, -
- 0 reacties
- 958 weergaven
Laatmaar..
- 0 reacties
- 932 weergaven
Basbulletje krijgt van mij een 7,5. Omdat hij in korte tijd al heel hulpzaam is.. O0
- 0 reacties
- 971 weergaven
Alebade bedankt voor je reactie. Heb spel toch nog binnen kunnen krijgen via een nieuwsgroep.
Laatste reactie door Gemke, -
nieuw hier
door Gast levoniro- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heet Leo. Heb een probleem met instellingen. Heb internet van @home. Welke host en port instellingen heb ik nodig. bvd leo
-
Re: Geen visualisatie's in Windows Media Player 11
door Gast h.vanlieshout- 0 reacties
- 1.1k weergaven
-
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
mijn kopieen spelen niet goed af, wie weet een goede dvdspeler 1tje die echt alle kopieen aan kan, zonder haperen en hangen. Alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
oeps mijn fout nu dan maar de goede DukeN: 26d 3u 4m Eagles: 17d 33m michiel: 15d 20u 42m ma.blok: 13d 3u 27m yvon: 9d 5u 31m Wesley: 9d 1u 17m yihaa: 8d 14u 34m Impy: 6d 22u 38m georges kesters: 6d 16u 29m Dusszz:6d 3u 51m
Laatste reactie door kaasbroodje,