Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 854 weergaven
. Song for Marion Marion zingt met veel plezier in een koor. Haar nukkige man Arthur vindt het echter maar niets. Als Marion’s gezondheid ernstig verslechtert vraagt zij Arthur om haar plek in het koor over te nemen. Arthur gaat schoorvoetend akkoord. Regie: Paul Andrew Williams Met: Vanessa Redgrave, Gemma [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 853 weergaven
Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED Sonic en All Stars Racing Transformed-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Sonic.and.All.Stars.Racing.Transformed-RELOADED Releasedatum: 31.01.13 Retail Datum: 31.01.13 Bestandsnaam: Sonic.and.All.Stars.Racing.Transformed-RELOADED Bron: DVD Grootte: 4,29 GB Genre: Racing Critici: 8,5 Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Sumo Digital Op de markt Beschrijving Sonic en [...] Het volledige artikel bekijken
Sony ericsson w200i simlock vrij maken
door Gast Vlutje- 9 reacties
- 5.7k weergaven
Hoi, ik heb meer dan een jaar geleden een sony ericsson w200i gekocht en deze krijgt mijn vader nu, maar hij wil hem simlock vrij hebben om zijn nummers over te zetten(simlock alleen t-mobile, zijn oude is kpn), ik heb wat geprobeerd te downloaden, maar ik heb alleen virussen binnen gehaald, weet iemand hoe ik dit kan doen? Bvd
Laatste reactie door Feyoneurdie, -
Sony PSP - PSP FAT
door Niels.- 7 reacties
- 1.7k weergaven
Heey ik heb al een hele tijd een PSP FAT Zon beetje toen hij uitkwam had ik hem gekocht . Maar goed, Ik heb hem , in de week dat ik op vakantie was , laten ombouwen , in de winkel van www.ombouwwinkel.nl . Nu thuis , heb ik er allemaal spellen op gezet, en ze doen het allemaal! O0 Alleen nu wil ik wat spellen ( legale van een UMD ) backuppen. Ik heb nu USBSS ofzo , geprobeerd, maar hij kan die niet afspelen . Ik heb ook al UMD Dump geprobeerd, en die doet hij ook niet. Ik krijg dan steeds te lezen , dat hij het niet kan starten . Wie weet waar dit aan ligt? Wellicht heb je het zelfde probleem gehad, en weten op te lossen , kun je dat dan vertellen …
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 3.5k weergaven
Deze release is nieuw van SOOF Antoinette Beumer met: Lies Visschedijk (Soof), Fedja van Huêt (Kasper), Daniel Karaty (Jim), Chantal Janzen (Bob), Maryam Hassouni (Najat), Dick van den Toorn (Gerrit), Martin Koolhoven (Martin Koolhoven), Anneke Blok (Hansje), Alex Klaasen (Harm Jan), Sanne Wallis de Vries (Fanny Roodman), Eva Laurenssen (Gaby), [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Sorority Party Massacre Detective Watt wordt, na zijn zoveelste woede uitbarsting, naar het kleine stadje Grizzly Cove gestuurd om de dochter van zijn baas te zoeken die op weg was naar een schoonheidswedstrijd. Watt komt er achter dat er al tientallen andere jonge [...] Het volledige artikel bekijken
Source Code (2011)
door Gast khrachara- 1 reactie
- 489 weergaven
Source Code (2011) 720p BRRip | MP4 | English | 1h 33 min | 1280x720 | x264 - 1535 kbps | AC3 - 384 kbps | 1 023 MB Erscheinungsdatum: 1 April 2011 Stars: Vera Farmiga, Michelle Monaghan und Jake Gyllenhaal Writer: Ben Ripley Regie: Duncan Jones Rating: 7.7/10 von 53.907 IMDb Nutzer Genres: Thriller, Sci-Fi, Mystery I.M.D.B info Storyline: Colter Stevens, der US-Armee Hubschrauberpilot, dessen letzte Erinnerung ist in Afghanistan fliegen, wacht auf einer S-Bahn. Allerdings entdeckt er, dass er die Identität eines anderen Mannes angenommen. 8 Minuten später explodiert der Zug-und Stevens findet sich in einer Art Gondel. Er spricht dann mit jemandem …
Laatste reactie door Erwin., -
Spam
door Gast de.schurk- 0 reacties
- 1k weergaven
Spam verwijderd door moderator.
-
SPAM
door Gast mrkramer- 0 reacties
- 800 weergaven
Kijk hier eens, alles in het Nederlands! SPAM
-
SPAM
- 995 weergaven
Kijk hier eens, gratis games downloaden zonder programmatje en alles in het Nederlands! SPAM
-
SPAM
- 1.4k weergaven
Kijk hier eens voor gratis muziek downloaden zonder programmaatje of iets en alles in het Nederlands! SPAM
-
[modbreak]SPAM[/modbreak] Bij deze 2/3 waarschuwing te pakken. Inmiddels is het volgensmij welbekend dat lockerz niet op duken.nl thuis hoort.
Laatste reactie door k00tj3, -
Spam
door wa-jo a chim- 3 reacties
- 768 weergaven
[mod]Edit door Zombymario: graag dit soort spam berichten achterwege houden. Dank[/mod]
Laatste reactie door Zombymario, -
SPAM
door Gast DOOOTheGreat- 0 reacties
- 679 weergaven
More and more people are shopping online each year. The growing popularity of online shopping is easy to explain – online shopping offers greater convenience, and better prices than any other shopping method. If you follow the tips in this article, you can take advantage of great savings available to you online. Tip #1: Use Comparison shopping sites Comparison shopping sites, such as Yahoo Shopping, spam and many others, are extremely valuable tools. Using one of these sites, you can find the cheapest online retailer for the product you wish to purchase. In most cases, the sites can calculate shipping and tax for you as well. Plus, these comparison shopping sites of…
-
spam
door Gast Jianes3- 0 reacties
- 692 weergaven
spam
-
Spam
door Gast shaguaa- 0 reacties
- 338 weergaven
*SPAM*
-
SPAM SPAM SPAM!!!
door Gast angel_creek- 3 reacties
- 693 weergaven
REGELS!! Je mag alleen SPAM zeggen Alleen als je je verveelt hé! Ik begin: SPAM SPAM SPAM :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam:
Laatste reactie door headsh0t, -
SPAM!
door Gast r4icards- 3 reacties
- 600 weergaven
Spam
Laatste reactie door Zombymario, -
SPAM!
door Gast jkl000- 0 reacties
- 368 weergaven
spam
-
SPAM!
door Gast cainiao- 0 reacties
- 428 weergaven
SPAM
-
spam.net
door Gast jyzx- 1 reactie
- 840 weergaven
Hey, www.spamnet is een nieuwe site waar je muziek/films/software kan downloaden via internet links. het is pas net begonnen dus zoveel staat er nog niet op maar ik denk dat het behoorlijk groot kan worden binnen 1 dag staan er al een paar films op. Groetjes, jyzx
Laatste reactie door Duken, -
Sparen voor X-BOX
door niro- 0 reacties
- 588 weergaven
Hallo, Ik wil graag sparen voor de X-BOX 360... + 2 Games TOTAAL: €400 Hoe kan ik makkelijk snel en goed sparen??? Ik ben 12 jaar
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
Ik ben op zoek naar speakers voor mijn pc (niet te duur). Ik heb er 2 gevonden op bol.com namelijk deze: Trust, Soundforce 5.1 luidsprekerset €39,99 De Soundforce 5.1 luidsprekerset van Trust zijn ideaal voor desktops en kunnen ook worden aangesloten op je TV. Met een totale vermogen van 40 Watt levert de Soundforce 5.1 prachtig geluid voor zowel games, muziek en films. Verder is de Soundforce eenvoudig in gebruik en heeft een gestroomlijnde design subwoofer met basreflexpoort voor een optimaal en rijk geluid met een krachtige bas. Sweex 5.1 Speaker Set 150 Watt Magnetisch Afgeschermd Koptelefoon Aansluiting Houten Subwoofer Lengte snoer: 1.4 m Gemiddeld…
Laatste reactie door 'Robin, -
speciaal berichtje van een mirc channel
door Gast schoenaers- 2 reacties
- 2.2k weergaven
No XDCC Catcher or Bottlers Allowed wat moet ik hier mee aanvangen De groene bots zijn altijd weg en toch werkt die channel wel
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 777 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Special Dispatch Oktober 1941, de inwoners van Rusland zijn er van overtuigd dat de oorlog met Nazi Duitsland nooit langer kan duren dan enkele maanden. Toch komt er vanuit de regering het besluit om alle belangrijke nationale bezittingen te verhuizen van de frontlinie [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,