Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, ik zit al een tijdje met de vraag of ik mijn xbox360 om zal bouwen.. De meeste mensen op forums zijn hier namelijk nogal negatief over, waarom? Heeft iemand hier er misschien ervaring mee? Alvast bedankt ;D grtzz
Laatste reactie door Bart., -
wow torrent
door Thijs- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Wie kan mij een goeie WOW torrent verzenden(de link dan) ik wil wel een beetje een snelle want ik wil het snel gaan spelen Zelf kan ik geen goeie torrent vinden
Laatste reactie door Thijs, -
Welke poort gebruik ik?
door Gast jasper.t- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Betse mensen, Wie weet hoe ik kan zien welke poort ik gebruik, welk nummer voor te downloaden. Bij SABnzbd staat dat dat meestal 119 is, maar volgens mij is dat bij mij anders want die downloads komen niet op gang. Alvast bedankt.
-
dowloaden met SABnzbd en casema??
- 1.3k weergaven
Goeiedag allemaal ik ben hier sinds vandaag. een vraag: Ik wil downloaden via SABnzbd alles gedaan wat er op deze site staat qua instaleren. Nou krijg ik een NOTE bij het invullen van gegevens bij de server. NOTE: Fillserver field must be 0 for non-fillservers. heb ik op nul gezet maar er veranderd niks. Moet ik met casema ook mijn gebruikers naam invullen en password dat jullie weten? Of doe ik iets anders fout? is me getal bij me port niet goed? ik er nou een paar geladen maar het downloaden start niet. Alvast bedankt Jasper
-
Downloaden bij SABnzbd met casema? help aub
- 1.3k weergaven
Goeiedag allemaal ik ben hier sinds vandaag. een vraag: Ik wil downloaden via SABnzbd alles gedaan wat er op deze site staat qua instaleren. Nou krijg ik een NOTE bij het invullen van gegevens bij de server. NOTE: Fillserver field must be 0 for non-fillservers. heb ik op nul gezet maar er veranderd niks. Moet ik met casema ook mijn gebruikers naam invullen en password dat jullie weten? Of doe ik iets anders fout? is me getal bij me port niet goed? ik er nou een paar geladen maar het downloaden start niet. Alvast bedankt Jasper
-
Geheugenkaart
door E7691- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, ik heb een pc maar ik vind dat hij iets te traag gaat nu heb ik 1 gevonden maar dat is een PC5300 Nu staat er in mijn boekje van mijn pc dat ik een PC2100 gaat maar kan ik dan een geheugenkaart van PC5300 gebruiken ik heb een windows XP van statellite : toshiba
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal, Sindskort heb ik internet via tele2. Ik heb de beschrijving van het modem doorgelezen en gekeken hoe je een draadloos netwerk in kan stellen. Op zich is dat niet moeilijk. Maar dan kom ik bij de kop beveiliging, dar wil ik graag wpa beveiligen. Maar dan sturen ze mij naar een site, daar snap ik niks van, http://support.microsoft.com/?kbid=815485. Weet iemand een goede site hoe ik via vista een wpa beveiliging kan maken? René
Laatste reactie door Limburg2007, -
Re: PC resetten
door E7691- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik kan op BOOT hoor maar op wat moet ik dan duwen ? er staat heel veel en ps. het is in het engels en ik heb een windows 2000 een FUJITSU
Laatste reactie door E7691, -
PC resetten
door E7691- 10 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik heb een oude computer maar ik zou die graag vernieuwen maar toen ik eens wou kijken naar een reset knop vond ik dat niet toen ik hem weer wou opzetten zij hij dat ik de diskette moest insteken ik heb de hersteldiskette ingestoken maar daar zegt hij op dat ik een andere diskette moet insteken nu ik de cd - rom probeerde zegt hij niks :redface: ik heb windows 2000 ik heb vanalles geprobeerd maar op een cd reageert hij niet alleen op een disket waarop hij zegt dan hij een andere wilt ik zou hem nu willen resetten of ervoor zorgen dat hij weer gaat HELOP ME A.U.B
Laatste reactie door Tjeen, -
Re: PC resetten
door E7691- 0 reacties
- 1k weergaven
ik zal het eens proberen ik zal het laten weten of het gaat
Laatste reactie door E7691, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Ik kopieer en rip dvd's met dvd shrink, devrypter en ripit4me. De geripte dvd sla ik op, op mijn harde schijf en zou graag de film bekijken op mijn pc, maar weet niet hoe ik dit goed voor elkaar krijg. Wie kan mij uitleggen hoe ik de geripte bestanden kan afspelen met keuze menu's en dus ook ondertiteling ? bij voorbaat dank Lara
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 936 weergaven
O jah! cool, basbulletje >>>MORGEN STAAT ER WIE ER GEEFT GEWONNEN MORGEN<<< [move]>>>MORGEN STAAT ER WIE ER GEEFT GEWONNEN MORGEN<<< O0[/move]
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Ik heb het spel God of war 2 (NTSC) gedownload en gespeeld, alles deed het. Todat ik m'n ps2 op mijn samsung 4:3 tv aansloot opeens was het beeld zwart wit. Iemand een oplossing?
Laatste reactie door nick9319, -
xbox forum
door spillievd- 0 reacties
- 1.2k weergaven
das een forum van nen xbox-live friend ij at graag danek ewa reclame maakte zo dan doe ik dat maar e
Laatste reactie door spillievd, -
gratis rapidshare account om films te downloaden..
door Gast flippertje- 1 reactie
- 1.8k weergaven
ik heb een manier om gratis films te downloaden via rapidshare: het werkt ook bij mij(en ik ben blond zegt al heel wat) ;D SPAM! veel plezier jongens
-
ik weet niet of ik goed zit bij dit sub forum maarja... ik heb dus net xbox live aangesloten en voordat ik dat deed moest ik eerst een account aanmaken... nou dt heb ik gedaan en me eigen geboorte datum ingevult : ik wist dus niet dat ik 18 moest zijn om een voledig acc te krijgen en dus ook op msn kan enzo. nou nu heb ik dus een child account waardoor ik dit niet kan. heeft iemand ene oplossing om mijn child acc naar een gewqoon account om te zetten je kan het niet gewoon veranderen want het serienummer staat geregistreerd volgens my... alvast bedankt O0 Teun
- 0 reacties
- 879 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20752.0[/iurl]
Re: football manager 2008
door Gast ric777- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Halo, ik heb fm 2008 gedownload zoals eeder in deze topic is vermeld een link daarvan, nu heb ik een mapje fm 2008, met daarin 2 bestanden FM2008.mdf en FM2008.mds , ik heb deamon tools gedownload, aleen ik weet niet hoe dat in werking gaat, zouw iemand mij hierover veder infomeren hoe ik deze bestanden kan openen of wat ik moet doen om fm 2008 te kunnen instalen/spelen Grtzz Ricardo
-
PSP FirmaWare 3.70
door Farid.- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Hoi, ik heb een PSP(playstatin Portable) voor de Oenen Mja ff bij onderwerp blijven ik wil heel graag de nieuwe Firmaware op me PSP2 (PSP Slim & Lite) zetten maar kan nergens die firma Downloaden de nieuwe firma is : FirmaWare 3.70 wie kan me helpen :
Laatste reactie door Wesley, -
- 6 reacties
- 3k weergaven
ik heb een klein vraagje Ik wil heel graag Video(clips) of films op me PC doen maar ik weet niet hoe ! wie weet hoe het moet pleas leg het me uit :cool2:(ik heb LimeWire) O0 grtZZ: 1Farid1 :cool2:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
okee.. ik heb dat nero recode dus gedownload.. maar in dat prog. moet ik dus instellen naar welk formaat ik het moet doen ofzo ?:S ik snap er geen snars van.. ik kan op mijn I-pod wel 3gp afspelen ofzo :S.. die film is nu .avi bestand. hoe krijg ik die film nu op m`n i-pod:S? Groetjes
Laatste reactie door gioor, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dat bestandje game.dat dat heb ik niet eens in mijn map staan bij Fifa 08 :'(.
Laatste reactie door thedemolitionman, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo Ik heb nu newsbin pro op mijn pc staan maar het werkt helemaal niet ik heb nu 8 servers toegevoegd en de download snelheid blijft op 0 kbs staan ik heb dit ook met andere programma's. Ik heb geen idee wat ik fout doe.
Laatste reactie door balgehaktbla, -
Word
door Limburg2007- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo allemaal Kan mij iemand mij misschien helpen? Ik zit met het volgende: Ik wil een word bestand dat ik in word 2007 heb gemaakt, omzetten naar PDF. Maar ik kan nergens vinden hoe dat moet? Kan mij iemand dat uitleggen of zeggen waar ik dat kan vinden? Alvast bedankt voor de hulp. René
Laatste reactie door Limburg2007, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Je kan ook gewoon een Engelse, Spaanse, Duitse ...... film nemen en van een site een nl ondertiteling erbij zetten! ;D Mail me maar: leeu9620@planet.nl Als je wilt weten hoe het moet :
Laatste reactie door afratjuh,