Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 832 weergaven
bekijk deze video: :cool2: ;D www.youtube.com/watch?v=gHth7To0O4E Of deze : www.youtube.com/watch?v=QnSzPKAhFt4
Laatste reactie door walid562, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Dit is dè plek waar je mag offtopic-en! Dus, praat maar raak! :offtopic: :drank: Whoohoo! Wat is de Goliath (achtbaan in walibi world) toch geweldig!!!
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
. Small Apartments Franklin Franklin speelt alpenhoorn en droomt van Zwitserland. Zijn dwaze broer stuurt hem afgeknipte vingernagels per post. Eén van zijn buren is een vergeetachtige blower en de andere een norse bemoeial. Aan de overkant van de straat woont een moeder met haar 15-jarige dochter die hij graag [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
smilies ?!?!?!
door Gast sebasjuh2- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Jerry, wtf heb jij met je smilies gedaan??? nu zie je zo\'n vies grijs ding achter die smilies jat ze anders maar van mijn site dan heb je ze met ontzichbare achtergrondje
-
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Wie heeft smokin aces met NL SUBS ER IN GEBRAND?????????????
-
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
. Smoorverliefd Smoorverliefd volgt vier vrouwen in Den Haag: dochter Eva, haar moeder Judith, tante Barbara en zus Anna. Ze wonen in een huis waar ze er een gezellige doch chaotische boel van maken. Het leven is niet altijd even makkelijk maar gelukkig hebben ze elkaar. Regie: Hilde Van Mieghem [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit is een nieuwe release van SMOORVERLIEFD Hilde Van Mieghem met: Susan Visser (Judith), Anna Drijver (Barbara), Anna Raadsveld (Anna), Beatrice Hillen (Eva), Ruth Becquart (Sabine), Pierre Bokma (Bob), Manuel Broekman (Bastiaan), Tess Bryant (Sophie), Johnny de Mol (Mathias), Tarikh Janssen (Jim), Rik Launspach (Nick), Victor Löw (regisseur), Filip Peeters [...] Het volledige artikel bekijken
- 9 reacties
- 3.3k weergaven
hallo, ik heb een probleempje ik heb uit het geluid van mijn pc overal en altijd geluid van de pc gisteren heb ik de laatste nieuwe versie gedownload mijn geluidskaart is Realtek AC97 audio kan iemand me helpen ?
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 6.6k weergaven
Snackbar Ali is een Turk van 50 die in Rotterdam een snackbar runt. Voor zijn deur staat iedere dag een groepje Marokkaanse jongens. De jongens zijn vernielzuchtig en plegen overvallen. Ze komen dan ook regelmatig in conflict met de politie. Ali weet ze echter op een andere manier te benaderen. [...] Het volledige artikel bekijken
-
- 1 reactie
- 673 weergaven
eyy ik wil graag een torrent Windows Business 32 bit plz engils of ederland plz wie kan me voor me zoeken ik kan niet vindden ik wil die nu gaan dawlonden en morgen instaaleren plz snel 8) O0 O0 tnx
Laatste reactie door VXL, -
snelheid verhogen.
door Gast lor10103- 6 reacties
- 1.5k weergaven
hallo, een vraagje als ik download met bittorent, kan ik dan mijn snelheid verhogen? of gaat dat automatisch door te seeden ofzo? en e.v.t. ook eeen vraagje over dat Ratio en Avail wat is dat precies. bedankt. gr. Lorenzo
-
- 0 reacties
- 828 weergaven
hey, ik heb hier een manier om snel geld te krijgen, maak eerst een paypal account aan , daarna ga je naar deze site en maak je een account aan (xxxxxxxxxxxxxxxx) als je de account hebt aan gemaakt ga je naar Home > The Following Surveys are Available: en dan de links die eronder staan het duurt maar halfuurtje en je kunt dat elke dag doen als je $75 hebt kun je het overmaken naar je paypal account ;D gr Joris. [modbreak=modbreak door Impy] Hier werken wij niet aan mee. Bij deze is de link verwijderd en gaat het topic op :slot: [/modbreak]
Laatste reactie door Joris., -
snes op ps2
door ferrariking- 5 reacties
- 2.1k weergaven
ik wil snes op mijn ps2 spellen is omgebouw welk emulator ik het besten gebruiken? wel gratis :duivel:
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Moi ik heb met ps2 omgeboud en ik heb snes station gedownload alleen hij maakt als ik het op cd brand een raar geluid maar doet niks en op een dvd plaats een playstation of een playstation®2-disc hoe moet ik het branden het zijn de volgende bestanden in het mapje INSTALL, SYSTEM en SNES_EMU.ELF maar als iemand een iso bestand heeft ben ik er heel dankbaar voor
Laatste reactie door dennis1986, -
- 0 reacties
- 714 weergaven
Sniper Ghost Warrior 2-FLT Sniper Ghost Warrior 2-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Sniper_Ghost_Warrior_2-FLT Releasedatum: 12.03.13 Retail Datum: 12.03.13 Bestandsnaam: Sniper_Ghost_Warrior_2-FLT Bron: DVD Grootte: 6,45 GB Genre: First Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: City Interactive Ontwikkeld door: City Interactive Op de markt Beschrijving Sniper: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 754 weergaven
Dit is een nieuwe release van Snow White and the Huntsman Kristen Stewart (Twilight) speelt Snow White in de actie-avonturenfilm Snow White and the Huntsman, een moderne vertelling van het klassieke sprookje. De Evil Queen (Oscar winnares Charlize Theron) is jaloers op Snow White vanwege haar schoonheid en huurt de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.9k weergaven
Unieke download van Snow White and the Huntsman De boze koningin, gespeeld door “Charlize Theron” is jaloers op Sneeuwwitje (“Kristen Stewart”) vanwege haar schoonheid. Ze stuurt een jager (“Chris Hemsworth”) op haar af. Sneeuwwitje gaat echter bij de jager in de leer om zichzelf te kunnen verdedigen. Regie: Rupert Sanders [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 824 weergaven
De download is nieuw van So Undercover “Miley Cyrus” speelt Molly, een jonge maar keiharde FBI-agente. Ze moet undercover gaan op een universiteit om de dochter van een belangrijke getuige te beschermen. Daar komt ze erachter dat niet iedereen is zoals hij zich voordoet. Regie: Tom Vaughan Met: Jeremy Piven, [...] Het volledige artikel bekijken
Soep de Troep Topic
door Bart'- 0 reacties
- 674 weergaven
Naar aanleiding wat hier allemaal gebeurde! http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30631.100
Laatste reactie door Bart', -
Soep de Troep!
door Duken- 1 reactie
- 707 weergaven
De spelregels zijn en blijven simpel: - Iedereen post 'soepvoer', dit zijn foto's die er om vragen om het photoshop gemodificeerd te worden. - Iedereen mag deze vervolgens gaan bewerken. Uploaden Verder kun je hier gratis en voorgoed je foto's online zetten. En lekker uitleven!
Laatste reactie door Bart', -
Softmod etc.
door Marith- 4 reacties
- 972 weergaven
Hoi Hoi Allemaal Met een beetje gekloot heb ik het voor elkaar gekregen m'n backup dingen te wissen.. ik kan nu dus geen gedownloade spellen meer aan.. Nou heb ik een SD kaartje besteld (komt morgen) en wil ik proberen de wii zelf te softmodden.. Hebben jullie nog tips? Nederlandse sites etc? Verder heb ik dit gedaan omdat ik bij Grand Slam Tennis een error #002 kreeg.. Zal ik deze game nu wel kunnen spelen (als het is gelukt te softmodden) Ik heb Maxell DVD-R DVD's en deze deden het allemaal prima.. Ik ben dus opzoek naar ideeën etc. :-) Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Groetjes, Marith PS: Mailen of berichtje sturen mag ook!!
-
- 2 reacties
- 2.9k weergaven
Softwarepiraat krijgt zes jaar cel en miljoenenboete maandag 28 augustus - Door: Xander Hoose Een inwoner van Florida is veroordeeld tot zes jaar gevangenisstraf en een boete van 4,1 miljoen dollar wegens het plegen van softwarefraude. Hij verkocht via zijn website kopieën van Adobe-, AutoDesk- en Macromedia-pakketten. De inkomsten uit de website waren hoog genoeg om een vliegtuig, jet simulator en meerdere auto's aan te kunnen schaffen. Om zijn boete af te lossen moet hij deze aankopen weer van de hand doen. De zware straf die door de rechter is opgelegd, is waarschijnlijk bedoeld als waarschuwing voor andere piraten. Volgens de veroordeelde begon hij aanvanke…
-
- 0 reacties
- 591 weergaven
Deze release is nieuw van Soldiers of Fortune Kun je revolutie als toeristisch uitje verkopen? Voormalig US Special Forces soldaat Captain Craig McCenzie wordt ingehuurd om een groep miljonairs te beschermen die de spanning en sensatie van een oorlog willen ervaren. De missie gaat echter helemaal mis en hun bodyguards [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 706 weergaven
De download is nieuw van Somewhere Tonight Twee eenzame New Yorkers proberen contact met elkaar te leggen via een sekslijn. De fietskoerier Wooly (“John Turturro”) wil graag een spannend gesprek terwijl Patti (“Katherine Borowitz”) alleen maar contact met de buitenwereld wil. Regie: Michael Di Jiacomo Met: John Turturro, Katherine Borowitz, [...] Het volledige artikel bekijken
soms wel soms niet
door Gast jaapy22- 4 reacties
- 2.3k weergaven
ik d8 ik zal eens proberen om met mirc te downloaden. maar ik kan wel een kaft van scary movie downloaden maar niet een film ofzo. want soms reageren ze en soms niet. egt raar. wat moet ik doen?
Laatste reactie door Duken,