Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
sorry,maar ik kan bij beveiliging geen optie afbeeldingen downloaden vinden. Alleen waarschuwen als iemand een Mail wil verzenden met mijn naam en nog zoiets. Het rare is,dat ik wel bijlagen kan bekijken als er zo`n paperclip bij staat,maar als ik op een link klik,dan doet hij niks. Er komt dan wel onderaan een blokje met de vraag "on line werken" maar als ik daar op klik,dan komt er te staan "U werkt off line". Ik heb bij bestand het vinkje "off line werken"gewist. Ik heb op verzenden geklikt en toen er kwam staan "U werkt off line,wilt U on line werken" op ja geklikt,maar als ik het dan probeer,ben ik toch off line. Ik krijg normaal mijn mails binnen en eenmaal binn…
Laatste reactie door sjako, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
het srt bestand geeft externe ondertiteling,wat wil zeggen dat de titels niet automatisch in beeld komen maar opgeroepen moeten worden bv. door de optie op de afstandsbediening van de dvd speler. Ben je dit mischien vergeten?
Hallo, ik wil een PS3 gaan kopen. Alleen ik las laatst op een site dat je daar een HD tv voor nodig had is dit waar? Gr. Vencinto
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb een mpg- betand van een film en wil die graag op dvd branden. Ik brand met Nero, maar die geeft aan dat dat niet kan... Is er een mogelijkheid dat ik het mpg- bestand omzet in een bestand die wel te branden is? Wel graag eenvoudig uitleggen...
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20963.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20964.0[/iurl]
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast ludacrash- 0 reacties
- 940 weergaven
ik wil wel graag 1 uitnodiging.. wie heeft er 1 voor mij? mijn email': rickjansen_93@hotmail.com :)
-
Films bewerken
door patjenne- 0 reacties
- 1.6k weergaven
bestaat er een progje om films die te donker zijn klaarder te maken. Dus eigenlijk om het cotrast en de kleuren te bewerken. Met correl gaat het...maar is zeer omslachtig bestaat er iets anders alvast bedankt dunkers
Laatste reactie door patjenne, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb met "ares"diverse films gedownload,maar er zitten er diverse bij die ik niet kan bekijken. Ze hebben meestal bij de titel ook de toevoeging "aresta"staan. Als ik ze aanklik om te bekijken,komt er een schermpje met "Xvidcore.dll not found". Ik heb Xvidcore nu gedownload,maar ik krijg nog steeds het bericht dat het niet gevonden is. Nu heb ik niet zoveel verstand,en al helemaal niet van computers,maar moet ik er nog iets speciaals mee doen of zo? Ik heb het uitgepakt en het opgeslagen bij mijn documenten.Later bij C documents en ook nog bij documents and settings. Hij krijgt het echter niet gevonden. Zoekt hij niet goed,of zit ik in mijn onwijs…
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Heb ik dat gedaan. En een account aangemaakt staat er nog steeds dat ik de gegevens fout heb ingevoerd dit staat er: set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Sinds vandaag is de Crysis Single Player Demo uit Dus allemaal downloaden via FTD of Torrents Je pc moet het alleen wel aan kunnen: www.srtest.com
film zoeken
door Gast johann- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hoi
-
- 4 reacties
- 19.9k weergaven
Hallo kan iemand mij vertellen hoe ik mijn eigen PSP Slim&Lite zelf kan ombouwen? alvast bedankt!
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20899.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
en dan heb ik nog een vraagje, als ik dan spellen download en op mijn hardeschijf wil zetten, hoeveel spellen kunnen er dan op een schijf van 20 gb?
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
#JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
copieren lukt niet meer
door Gast bluesman1- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo forumers Wie weet wat het probleem is met dvd's copieren,op dit moment? Ik heb alles wat ik nodig heb om te copieren,dvdfab origineel,nero 7 origineel,en dvd shrink,die wat ik dacht altijd gratis is. Ik wilde een dvd 1 van de dagverhuur copieren,maar alles lijkt goed te gaan net als vroeger maar aan het eind krijg ik het bericht dat het niet gelukt is. Komt het door de nieuwe beveiligingen,andere tools misschien? wie weet raad?
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
heb ik al 2 keer gedaan ??? zal nog weleens doen weer gedaan maar weer niks :'(
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
een politie-auto
Laatste reactie door basbulletje, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
kan iemand helpen?
r4 ds
door Gast jerry- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo allemaal . ik heb een vraag ik heb voor mijn dochter een nintendo ds lite gekocht en wil spelletjes downloaden bij frozen maar dat lukt niet [wie helpt]. ik heb de r4 ds gekocht maar ik kan geen spelletjes downloaden. ik weet niet wat ik bij frozen moet doen om te downloaden. micro sd kaartje is welgelukt maar het lukt niet om te downloaden. wie kan mij uitleggen om te downloaden bij frozen of een ander wat ik precies moet doen. Mvg jerry
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
nee, kan hem niet uitpakken http://img85.imageshack.us/img85/4357/naamlooskb7.jpg
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb een HP Omnibook XT1500 en wil graag mijn videokaart installeren. Had een keer windows eropnieuw opgezet omdat mijn cd`s kapot waren. Maar nu wil ik dus zeg maar mijn videokaart installeren. Maar als ik op ATI.com zoek naar mijn kaart vind ik het niet , dan zegt hij dat hij geen kaart vind. Kan ik nou op de laptop kijken of de kaart daadwerkelijk aangesloten is ofzo. MVG, Tjeen
Laatste reactie door Tjeen, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik wil aankomende zaterdag met een vriend van mij gears of war online spelen. Mijn vraag is of dit kan, die vriend heeft zelf geen xbox 360. Dus kunnen we met zijn tweeen een online versus player match doen? zo ja hoe? Ik heb xbox live gold. Maar maar op 1 account
Laatste reactie door keutie, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Heb pirates of the caribean ( curse of the black pearle) samen met de subs in subsync gezet en de eerste en laatste titel exact gelijk gezet met het gesproken woord. Daarna op save tiles geklikt en voor alle zekerheid de naam veranderd in "goede subs" zodat ik kon zien dat het de gesichroniseerde subs waren. Daarna samen met de film in een map gezet en bekeken met subtitle media player. Het begin is de eerste 5 minuten goed,maar dan gaan de titels steeds meer verlopen,tot in het midden van de film wel 20 seconden. En het eind is ook weer goed. Normaal staan alle titels goed,als de 1e en laatste goed staan,maar nu niet. Ik heb ook al 4 verschillende subs geprobeerd,maar…
Laatste reactie door sjako,