Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
sims 3 op laptop
door hanin12- 0 reacties
- 559 weergaven
hallo mensen ik vraag me af of de sims 3 ook mij laptop kan informatie over mijn laptop acer 5520G 4 gb DDR2 250 GB HDD 802.11b/g WLAN als jullie meer informatie willen hoor ik het graag alvast bedankt
Laatste reactie door hanin12, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Ik speel nu ongeveer een maandje sims 3 op mijn laptop. Nooit problemen gehad. Moest hem alleen vandaag opnieuw installeren, omdat een update ervoor had gezorgd dat mijn crack het niet meer deed. Nadat hij weer was geinstalleerd, wilde ik verder spelen, maar hij sluit nu steeds af bij het kiezen van een huishouden in het beginscherm. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?
Laatste reactie door Tom, -
sims crack
door lies- 1 reactie
- 2.8k weergaven
wie kan mij vertellen hoe ik de crack aan sims2 moet toevoegen, lukt me niet
Laatste reactie door Duken, -
- 17 reacties
- 2.3k weergaven
wie kan mij helpen ik moet mangos halen van een andere eiland maar daar moet je een boot hebben en om die boot te maken moet je die hamer hebben maar waar kan je die vinden en dan moet ik ook nog limoenen hebben voor de kok en nog soort van curry voor de dokter kan iemand mij helpen?????
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hooi [: Ik heb de normale sims 1 gewoon op een cd, en sims superstar ook. Maar die doet het niet meer, dus weet iemand waar ik sims superstar kan downloaden? xx Mewwy
Laatste reactie door Murderdoll, -
sinfulcomics.com
door rambo94- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hey, heeft iemand een account van sinfulcomics.com die ik mag gebruiken?
Laatste reactie door rambo94, -
- 0 reacties
- 3.9k weergaven
Unieke download van Single by Contract NEDERLANDS GESPROKEN. Nadat Lila terugkomt van een jaar studeren in Amerika ontdekt ze dat er thuis van alles is veranderd. Op school lopen alle meiden erbij alsof ze Paris Hilton zijn, haar gescheiden moeder heeft een nieuwe liefde en haar 11 jaar oude zusje [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 661 weergaven
Sins of a Solar Empire Rebellion-RELOADED Zonden van een Solar Empire Rebellion-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Sins.of.a.Solar.Empire.Rebellion-Team Release Date: 16.06.2012 Retail Datum: 22-05-2012 Bestandsnaam: Sins.of.a.Solar.Empire.Rebellion-RELOADED.rar Bron: DVD Maat: 1,4 GB Genre: Real-Time Strategy Regio: Gratis Uitgegeven door: Stardock Entertainment Ontwikkeld door: Ironclad Games release Beschrijving De [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3.8k weergaven
Sint & Diego en de Magische Bron van Myra Het Grote Boek van Sinterklaas heeft geheime krachten. Daardoor kunnen de Zwarte Pieten hun kunsten vertonen. De kracht raakt echter op en de Pieten verliezen ook langzaam hun krachten. Sinterklaas stuurt Piet Diego en een groep Pieten op weg om de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Deze release is nieuw van SINTERKLAAS & DIEGO : HET GEHEIM VAN DE RING Roy Poortman met: Peter Faber (Sinterklaas), Harold Verwoert (Diego), Ron Boszhard (herbergier Harres), JohnnyKraaijkamp jr. (De Kraai), Ernst Daniel Smid (Kerstman), Coosje Smid (slechterik Yvette), Merel deZwart, Iris Hesseling (Nienke), Anna Speller (Famke), Merel de Zwart [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Deze release is nieuw van SINTERKLAAS EN DE PEPERNOTEN CHAOS Martijn van Nellestijn met: Wim Rijken, Bert Kuizenga, Hetty Heyting, Willeke Alberti, Pamela Teves, Tony Neef, Martijn van Nellestijn, Richard de Ruijter, Freek Bartels, Patrick Martens, Herman Verbruggen, Alex van Bergen, Bas van den Brink, Patty Brard, Gerard Joling, Anne-Mieke [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 954 weergaven
De download is nieuw van Sinterklaas en het Raadsel van 5 December De Pieten lopen op tegen een modern probleem. De meeste schoorstenen zijn verdwenen en veel huizen zijn tegenwoordig beveiligd met een alarm. De arme Pieten worden steeds door de politie achterna gezeten als ze proberen de kadootjes te [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 608 weergaven
Unieke download van Sister Simon woont alleen met zijn aantrekkelijke zus Louise. Omdat Louise geen baantje vol kan houden, komt er weinig geld binnen. Om te overleven steelt Simon ski-uitrustingen van rijke toeristen, die hij vervolgens verkoopt aan kleine kinderen. Een kleine, maar winstgevende bijverdienste. Als Louise weer eens werkloos [...] Het volledige artikel bekijken
Sitecom300n
door Pascalnijhuis- 0 reacties
- 832 weergaven
Weet iemand hoe ik daarmee een 8000 poort kan openen? Want ik weet niet ik zet hem open maar als ik poort scan doe zegt ie dat hij dicht is Alvast bedankt.
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
SJIEK IS MIECH DAT
door niro- 5 reacties
- 1.6k weergaven
Jullie kennen vast dit liedje wel hé: Ik kan nergens de songtekst in het nederlands vinden, ik kan me namelijk voorstellen dat jullie d'r niks van verstaan. ik kan dit ook op het normale forum zetten maar het ging me eigenlijk om de reacties op het liedje
Laatste reactie door Robin, -
weet iemand misschien waar ik een xbox 360 pal versie van dit spel kan vinden? ik heb zelf ook al rondgezocht maar bij elke torrent staat dat hij het niet doet enzo.. :-[ alvast bedankt O0 Teun
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
Sket De zestienjarige Kayla en haar oudere zus Tanya zijn na de dood van hun moeder naar Londen verhuisd. Tanya hoopt daar het contact te herstellen met hun vader, die ze in geen jaren hebben gezien. Op een dag, als Kayla in de bus wordt lastiggevallen door een paar kerels, [...] Het volledige artikel bekijken
Skidrow
door jeroen1007- 0 reacties
- 342 weergaven
Damn skidrow schrijft op zijn forum dat hij stopt met deze game.
Laatste reactie door jeroen1007, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
Unieke download van Skyfall Bonds loyaliteit aan M wordt op de proef gesteld als ze achtervolgd wordt door haar verleden. Als de MI6 vervolgens onder vuur komt te liggen is Bond genoodzaakt de bedreiging op te sporen en te vernietigen, ongeacht de hoge persoonlijke prijs die dit met zich mee [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.9k weergaven
Dit is een nieuwe release van Skyfall Het verleden van M komt haar achtervolgen. Daardoor wordt de loyaliteit van James Bond aan M ernstig op de proef gesteld. James Bond moet de dreiging aan MI6 zien op te sporen en te vernietigen. Regie: Sam Mendes Met: Judi Dench, Daniel Craig, [...] Het volledige artikel bekijken
slecht beeld
door Gast jaapy22- 3 reacties
- 2.4k weergaven
hallo ik heb american pie 1 gedownload. het klopt helemaal. maar het beeld is heel donker. kan ik dit verhelpen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
ej, ik verklein mijn avi film met XviD MPEG-4 Codec(via VirualDub) maar de kwaliteit is slecht. Ligt dat nu aan die codec( ik vind namelijk Divix MPEG-4 Low-Motion niet)of aan VirtuadDub? Moet ik misschien een andere codec gebruiken? Heeft er iemand Divix MPEG-4 Low-Motion? merci!!!
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 867 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Sleeping Beauty Lucy neemt uit geldnood een baantje aan als Sleeping Beauty: ze wordt in een soort coma gebracht en achteraf wordt ze goed betaald. Ze weet echter niet wat er zich in de tussentijd heeft afgespeeld. Ze mag echter geen vragen stellen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 820 weergaven
Sleeping Dogs-SKIDROW Sleeping Dogs-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Sleeping.Dogs-SKIDROW Releasedatum: 24.08.2012 Detailhandel Datum: 28.08.2012 Bestandsnaam: Sleeping.Dogs-SKIDROW Bron: DVD9 Grootte: 9,2 GB Genre: Actie Protection : Stoom + Ceg Uitgever: Square Enix Ontwikkelaar: United Front Games Op de markt Beschrijving Geïnspireerd door klassieke Hollywood en Aziatische cinema [...] Het volledige artikel bekijken
- 8 reacties
- 2.4k weergaven
Halloo,, Ik wil zo'n slide card pakket met die cd en dvd derbij kopen voor mijn dikke ps2 ik had een site daarvoor gevonden : http://www.ombouwnederland.nl/shop/catalog/product_info.php?products_id=197 Maar zijn er hier mensen die de slide card + toebehorene gebruiken? en wat vinden jullie ervan? en kun je gewoon met dat ding de spellen die nog uit moeten komen spelen? want ik wil heb bijvoorbeeld voor pro evolution soccer 6 gaan kope:) maar kan dat dan? (die is al uit inmiddels ) Mvg, Leon EDIT: In dit geval heet het btw swap magic 3.6 o.i.d. Maar heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe het werkt en óf het werkt?
Laatste reactie door Erwin.,