Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Ik heb Prison Break seizoen 1 gedownload. Nou is dat elke aflevering apart. Hoe krijg ik meerdere afleveringen op 1 dvd en is er ook een manier waardoor ik in een menu een bepaalde aflevering kan kiezen? Alvast bedankt EDIT: Ik heb al gezien dat je als je bij ConvertXtoDVD een aflevering kiest je er gewoon meerdere afleveringen onder kan zetten. Het gaat me nu dus nog alleen om het menu.
Laatste reactie door Fredpascal, -
Menu
door ABCkingsideABC- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Is er ook een mogelijkheid dat je een keuzemenu hebt. Dus dat je daarin een aflevering bijvoorbeeld kan selecteren.
- 7 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik heb gisteren een nieuwe videokaart gekocht. Hij werkt perfect en lekker snel. Hij zou volgends de verkoper ook met sims2 enzo moeten lukken. Alleen nu krijg ik in het begin lekker goed beeld, alleen als ik dan naar Buurt ga is het hele beeld door mekaar. Is dit een kwestie van nieuwe drivers of iets anders. Hij zou er tegen moeten kunnen, heb de eisen van sims bekeken en mijn kaart moet het makkelijk aankunnn. Mvg, Tjeen
Laatste reactie door Tjeen, -
fifa 08 online
door nani4ever- 2 reacties
- 1.6k weergaven
ik heb fifa 08 gedownload via internet, nou is mijn vraag of ik online kan spelen met een illegale versie.
Laatste reactie door leonpwner, -
- 8 reacties
- 2.2k weergaven
hallo, ik denk erover om mijn xbox360 om te bouwen maar weet iemand of als je een spel download en dan brand of je dan persee een harddisk nodig moet hebben? Ik heb namelijk een Core System gekocht en heb nu alleen een memory card.. Als het niet nodig is doe ik het liever niet want 100 euro voor 20 gig is toch een beetje duur.. Alvast bedankt;) en dan heb ik nog een vraagje, als ik dan spellen download en op mijn hardeschijf wil zetten, hoeveel spellen kunnen er dan op een schijf van 20 gb? kaasbroodje -als je later nog een vraag weet over je zelfde onderwerp terwijl er nog niet is geantwoord gebruik dan de verander knop O0
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Iemand hier die weet hoe het probleem van de vierde cd moet worden opgelost. Dat er dus automatisch wordt geupdate en naar een cd wordt gevraagd die er dan niet is waardoor de installatie ongedaan wordt gemaakt. Iemand? Alvast bedankt.
Laatste reactie door jva84, -
- 20 reacties
- 13.7k weergaven
Hallo, Ik heb nu NHL binnen, maar de iso file is 7 GB Klopt dit wel? en ik heb een DVD van 4.7 GB (DVD+R) dus dat zal niet passen. Kun je hem verkleinen ofzo? en als ik hem probeer te branden zegt hij dat ik een DVD-R moet hebben, maar in andere topic staat dat je ook wel met DVD+R kan branden en spelen. PS: is DVD-R geschikt om xbox 360 games mee te spelen? (en groot genoeg?)
Laatste reactie door GruesomeGore, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb met behulp via de link van ice cube: Pro_Evolution_Soccer_2008-FLT.3855915.TPB gedownload. Maar nu open ik de map en daarin zit een bestand flt-pes8 als je daar op klik ga je naar systeeminfo en zegt hij dat systeeminfo dit NFO bestand niet kan openen omdat het beschadigd is. En verder zitten er in de mpa heel veel bestanden waarvoor ik geen programma ik kan vinden om ze te openen, ze heten allemaal flt-pes8. en dan een nummer. Hoe krijg ik hem nu geïnstalleerd?
Laatste reactie door Vision, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hallo beste mensen: ik wil graag ps2 spellen downen en spelen maar ik bener nog niet zo goed in,wel wat betreft films maar spellen niet,daarom deze vragen. ik heb een ps2 spel gedownd,dat was een iso en die staat nou op een dvd,maar wat ik al snapte is dat hij nog niet te spelen is op de ps2. wat moet ik doen om gedownloade ps2 spellen af te kunnen spelen ,en moet ik deze perse ombouwen,of is er ook een andere manier? en als hij omgebouwd is kun je er dan ook gedownde spellen mee spelen,en wat kost het en wat zijn de manieren? ik hoop dat iemand mij kan helpen. bij voorbaat dank! ??? ??? ???
Laatste reactie door Wesley, -
- 12 reacties
- 2.4k weergaven
Als ik mijn Network Access key kwijt ben, kan ik dan ook even naar Sony mailen? zoja, wat is hun mail? Want ik heb geen zin om de helpdesk van sony te gaan bellen. Gr. Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
Re: football manager 2008
door Gast victorr- 0 reacties
- 991 weergaven
whahahahahha wie kan me helpen met downloaden van san andreas plzz wie wilt mij helpen ik ben pas nieuw :'(
-
Re: Vuurwerk
door Julien- 0 reacties
- 974 weergaven
10 stuks voor 20 euro .. best duur vind ik .. maarja.. tis maar 1 keer oud en nieuw in een jaar he.. ^-^ ^-^ nee .. er staat geen BIG Spanish Cracker op .. het is gewoon 1 zwarte doos.. heb ook nog spanish crackers volgens mij .. maar geen BIG O0
Laatste reactie door Julien, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Ik download al jaren via Bittorrent en Nieuwsgroepen, en nu wou ik een wat anders proberen en dit leek me wel wat Dus ik jullie handleiding gelezen en alles gedaan zoals het moet. Ik ga naar een FTP Board, en zie daar wat linkjes van leuke films staan, dus ik kopieer de link voor part 1 van de film, doe in FlashFXP -> snel verbinden -> link erin plakken -> verbinden. Nou krijg ik de melding: [R]Verbinding Mislukt (Verbinding geweigerd) Ik heb dit met rapidshare, megaupload enz. Ik heb het dus met verschillende links geprobeerd maar het lukt tot op heden niet :'( Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hoe je dat moet oplossen?? …
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik weet niet wat voor firewall ik heb,als ik er al een heb.Maar problemen heb ik eigenlijk nooit gehad. Ik download nogal,en heb eigenlijk nooit de firewall uit moeten schakelen of zo. Hoe kan ik die zoeken en controleren. Eerlijk gezegd ben ik een beetje een kluns met de computer.Wat is cache? Ik scan elke week 2 keer met NOD en ALvast en Ad Adware.en schoon ook met C cleaner. Het gekke is dat ik vandaag al 5 keer geschoond heb,en dat hij elke keer net zoveel opschoont als anders in 3 dagen,terwijl ik amper internet op ga. Ook heb ik in veilige modus hersteld naar een datum van voor de problemen,maar ook dat helpt niet. Ik zal eens naar die rootkit kijken,en zoeken o…
Laatste reactie door sjako, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Er staat nu dat Football Manager kan zien dat ik Daemon Tools gebruik ofzo... Wat moet ik nu doen?? EDIT: Ik heb nu ergens gelezen dat ik YASU moet downloaden en dan in de map 'directory' moet zetten... maar ik zie nergens de map directory staan en als ik YASU gewoon bij de gehele daemon tools map zet blijft ie dezelfde melding geven..? Weet iemand wat ik moet doen?
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hey beste allemaal, Ik heb hier een vraagje voor jullie, die ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden. Ik wil erg graag filmpjes gaan editen en dan vooral die van me spellen (worldofwarcraft, en een paar shooters) maar nu zat ik dus een te zoeken en er zijn zoveel programma's voor, dus vroeg ik me af of jullie mischien een goed programma kennen waarmee je lekker veel kan editen met veel opties. Groetjes Xariasta. PS graag site erbij zetten en versie. ;D
Laatste reactie door xariasta, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
heyhey!! Ik ben al een tijdje aan het downloaden en vond het wel leuk om eens een ander programma uit te proberen. Zo kwam ik op een gegeven moment bij FlashFXP... leuk downloaden met nieuwsgroepen, leuke programma's e.d. alleen als ik wil downloaden geeft hij aan: Connection failed (connection refused) Iemand een idee? Zou het aan mijn virusscan liggen? ik heb NOD32... Let me know!! thnx!!!
Laatste reactie door mitsie007, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik heb laats norton internet security 2007 er op gezet maar is dit voldoende, of moet ik nog meer op mijn computer zetten, want norton anti virus is er ook moet ik die er ook niet bij op zetten,
Nu nieuw Runescape 3 of anders genoemd Runescape Alfa
door Gast NightWing91- 3 reacties
- 1.6k weergaven
This is the newest Runescape there is. The previous version, runescape 2, was nice but it can always be better. So the team have made an new Runescape for all you fans out there. It is just a test and if it works then we will put it on the main site. You can use our very own Runescape 2 account to log into this new game, if you want to make a new account u have to do it on the main site. It would be great if you use your Account from Runescape 2 because it has different objects then a new account, we want to make sure that everything works from bronze to dragon weapons. We want to see if the server can hold up to 4000 people so we can make more and bigger servers.…
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Ik wist niet of het nou in deze hoorde of de andere :-\ In iedergeval hier is mijn vraag: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,21020.0
hoe kan ik fifa 08 instelleren
steam main exception unable to load library steam.dll
door Gast IceCube- 5 reacties
- 2.6k weergaven
Hoi, Ik heb dus net (weer) steam geinstaleerd maar, hij geeft dit aan nadat ik heb update en hij bij 26% is aangekomen: Steam is already running reinstaleren werkt niet op de site staat ene file ''fixewareout'' werkt ook niet want hij zegt dat mijn os niet juist is en ctrl alt del werkt ook niet want er staat nergens steam.exe Ik draai op vista iemand een oplossing? IceCube
heb net een film gedownload en nu geeft ie aan een mdf file wat nu ?
hallo de site van demonoid is gesloten dit is het bericht dat op de site te lezen is: The CRIA threatened the company renting the servers to us, and because of this it is not possible to keep the site online. Sorry for the inconvenience and thanks for your understanding. weet iemand een goed alternatief voor deze topsite :-\
Klantenservice Sony
door Thijs- 1 reactie
- 3.3k weergaven
Hallo kan iemand hier even het tel. nr. van Sony Playstation neerzetten(Ik wil online gaan PS2en alleen ben network access key kwijt) En ik kan nergens de Klantenservice telefoon nr vinden :'( Alvast bedankt, Vencinto
Laatste reactie door Robin,