Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 7 reacties
- 7.5k weergaven
hey, :cool2: zoals de titel als zegt zoek ik: shrek 3 met nederlandse ondertiteling. graag als torrent met veel Seeders. kennen jullie er 1? groetjes: ;D#JOEPIE# ;D
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
Shrink ondersteboven (opgelost)
door Gast Den bompa- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Hoi, ik ben den bompa en zit met hetvolgende: In DVD Shrink 3.2 nadat ik een film van een DVD heb "geopend" en een onderdeel of een titytel wil bekijken in het venster links-onder, staat het beeld ondersteboven. Bij het openen en het branden is het beeld normaal. Hoe zet ik dat beeld weer recht? Ik vind in DVD Shrink geen mogelijkheid en herinstall haalt niks uit. Wie helpt ?
-
- 0 reacties
- 999 weergaven
Side Effects Een ambitieuze psychiater (“Jude Law”) weet niet wat hij met zijn patiente Emily (“Rooney Mara”) aan moet. Ze is zwaar depressief. Dan geeft hij haar het nieuwe medicijn Ablixa. Ze knapt zienderogen op. Maar dan wordt Emily’s man vermoord. Emily staat met een mes in haar handen zonder [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 874 weergaven
. Sightseers Chris neemt Tina mee op vakantie in zijn caravan om haar te laten zien wat hij mooi vindt. Tina’s bemoeizieke moeder, volgeboekte campings en fruitvliegjes maken de vakantie echter de vakantie tot een hel. Deze tegenslagen maken heel wat agressie los in Chris en Tina. Regie: Ben Wheatley [...] Het volledige artikel bekijken
Sildenafil Prescription Online Get Product Mail - Kamagra Oral Jelly Online0d0a
door Gast milagross- 0 reacties
- 373 weergaven
Sildenafil Prescription Online Get Product Mail - Kamagra Oral Jelly Online0d0a : 5 buy sildenafil citrate rxonline Click Here To Enter Click Here To Enter Sildenafil Prescription Online Get Product Mail Generic equivalent: sildenafil citrate Impotence, ED, Erection, Male Enhancement, Erectile Dysfunction . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . The still and all device may be pourboire in such disorders as borderline celebrity. The unexplored sickness is called IEDâ€â€intermittent plastique pandem…
-
- 0 reacties
- 813 weergaven
. Silent City Een Westerse vrouw weet een baan te bemachtigen bij een beroemd Japans visrestaurant. Ze komt echter niet in de keuken te werken maar in de ruimte waar ze in haar eentje vis moet fileren. Dan besluit ze een tweede baan te nemen en het gebrek aan communicatie, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 4.1k weergaven
De download is nieuw van SILENT ONES Ricky Rijneke met: Orsi Tóth (Csilla), Fatih Dervisoglu (Isti), Roland Rába (Gábor) Nederlands-Hongaarse coproductie. Scenario: Ricky Rijneke. De jonge Oost-Europese Csilla zwerft samen met haar broertje Isti rond op zoek naar een beter leven. Wanneer ze op een afgelegen plek bij bewustzijn komt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Silver Linings Playbook Pat (“Bradley Cooper”) is alles kwijtgeraakt: zijn huis, zijn baan en zijn vrouw. Na acht maanden in een psychiatrische kliniek te hebben gaat hij bij zijn ouders wonen en probeert zijn leven weer op te rit te krijgen. Dan ontmoet [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2k weergaven
De download is nieuw van Simon and The Oaks Simon (And The Oaks), gebaseerd op de internationale bestseller van Marianne Fredriksson, is een meeslepend drama dat zich afspeelt in Zweden en Duitsland, in de periode van 1939 tot 1955. We maken kennis met de kleine Simon, een jongen met donker [...] Het volledige artikel bekijken
- 7 reacties
- 2.2k weergaven
Ik zoek alle simpsons afleveringen. Ik weet dat alles niet kan denk ik. Maar ik wil er zo veel mogelijk. Torrent of nzb. In iedergeval al bedantk!!!!!!!!!!!
Laatste reactie door Valcorb, -
Hey,ik ben maxke en ik heb laatst Sims 2 afgehaald met bittornado. Daarna moest ik dat met nero op 4 cd branden (image). De cd's werken bij de intstallatie, maar als ik Sims opstart komt er te staan dat ik de cd er uit moet nemen en terug in moeten steken, op ok moet drukken en daarna de applicatie herstarten. Waarom werkt het niet de cd werkt toch bij de installatie? Help me A.U.B :'( Er zat geen crack bij. Groetjes, maxke
Laatste reactie door Eagles, -
Sims 2 Downloads
door Gast MichJuhGirl- 1 reactie
- 635 weergaven
hoi mensen, ik heb dus vanalles gedownload voor de sims 2 via internet (bv. bij peggy sims) maar nu werken ze dus niet en het zijn hele vreemde bestanden , package(zie bijlagen) en ik heb dus al vanalles geprobeert met winrar enz maar het lukt nog steeds niet. kan iemand me vertellen hoe ik kan zorgen dat ze het wel doen ? ps. en welke map moet ik het zetten? program files->ea games->sims2-> nieuwe map download maken en ze daar dan inzetten? groetjes Michelle [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Jeroen, -
Sims 2 Downloads . package bestand
door Gast MichJuhGirl- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hoi mensen, ik heb dus vanalles gedownload voor de sims 2 via internet (bv. bij peggy sims) maar nu werken ze dus niet en het zijn hele vreemde bestanden , package(zie bijlagen) en ik heb dus al vanalles geprobeert met winrar enz maar het lukt nog steeds niet. kan iemand me vertellen hoe ik kan zorgen dat ze het wel doen ? ps. en welke map moet ik het zetten? program files->ea games->sims2-> nieuwe map download maken en ze daar dan inzetten? groetjes Michelle [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door evertiena, -
- 0 reacties
- 897 weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door evertiena, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
ik krijg of een foutmelding plaats de cd op de andere computer geeft hij een foutmelding failding to enumerate any dirext 9 compatible graphics adaptar in dis system please make sure have a direkt 9 compatible adaptor and have installed the latest manufacturer provider driver the application will now terminate direx 9 heb ik al geinstaleerd maar hielp niet het gaat hierbij om de sims 2 huisdieren wie kanmij helpen
Laatste reactie door booltink, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ik ben erin geslaagd het spel welke jullie me als link gaven uit te pakken en te branden echter nu zie ik dat dit een UITBREIDINGSSET is... :'( wie heeft de sims2 ned versie met huisdieren???? ken hem nergens vinden...?? wie helpt me?
Laatste reactie door arie007, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik had een vraag gesteld en dacht dat het was beantwoord maar het werkte niet(http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22987.msg74406#msg74406) ik heb dat met verkennen en dan kopieeren enzo geprobeert, opnieuw opstarten ook. en die scan. niks werkt. ik heb dat probleem met: plaats cd niet meer maar als het filmpje is geweest krijg ik een error.
Laatste reactie door repoc, -
Sims 2 Studentenleven
door CCC- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Weten jullie een goeie sims 2 studentenleven torrent???? Want ik heb al 2x geprobeerd dat gedownload en dan uitgepakt met WinRar en vervolgens gebrand met Imgburn maar ze werken gewoon niet Bij de Sims 2 liep het zonder problemen ....
Laatste reactie door CCC, -
sims 2 vrije tijd
door Emily14- 0 reacties
- 922 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. Als u de inhoud van dit fouten rapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
- 0 reacties
- 991 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymoud. Als u de inhoud van dit foutenrapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
Sims 3 branden
door Gast MichelleSunno- 6 reacties
- 2k weergaven
ik heb sims 3 gedownload, en wil hem nu branden. Hij is 5.8 Gb dus moet ik hier een dvd voor gebruiken? En kan het branden met het programma Express Burn?
-
- 2 reacties
- 2.9k weergaven
ik weet niet of ik nou hier goed zit hier met me vraag, maar probeer het maar, ik heb de sims 3 gedownload.. naja me pa dan, ik heb er zelf niet veel verstand van. dat ging allemaal goed.. en heeft daarna oook deameentools gedownload.. en gedaan wat die verder nog moest doen.. Toen gaan instaleren deed het ook allemaal goed.. als je in het hoofmenu bent van de sims 3, geeft die aan dat die illigaal is.. en dan druk je vervolgens op oke en stopt die ermee Toen hoorde ik later dat je nog een of andere crack moet downloaden.. Kan iemand mij helpen? Ik wil zoo graag spelen, en het dan duidelijk uit leggen heb er namelijk niet zoveel verstand van...
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 8.2k weergaven
Hallo allemaal ik ben hiet nieuw en heb meteen een vraag ;D Ik heb sims 3 gedownload en wil het instaLLEREN Maar als ik het installeer dan vraagt hij om een disk Is hier ook nog een crack voor of hoe kan ik het beste installeren? Alvast bedankt groeten pascal
Laatste reactie door Heisenberg, -
heyy... ik zoek de sims 3 voor in het nederlands ik heb wel de Topic gelezen van sims 3 maar ik weet niet of die NL is :-\
Laatste reactie door Robin,