Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Re: fifa 08
door angelo- 0 reacties
- 1.1k weergaven
dit stond er : No personal information is collected. Only your system's hardware and system software is evaluated. Works on Microsoft Windows 98, 98SE, ME, 2000, XP, 2003, Media Center, and Windows Vista. Works with Internet Explorer, Firefox & Netscape browsers. Provides suggestions for improving your computer. en nu
Laatste reactie door angelo, -
- 4 reacties
- 1.9k weergaven
Hey daar, Weet iemand ook een goede site om cheat codes voor de xbox te krijgen?? Zou er blij mee zijn want kom er ff niet uit Greetzz BoBo
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Je zou een crack van gameburnworld.com kunnen halen. verder zou ik het niet weten. #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 6 reacties
- 1.8k weergaven
hey, ik heb pas me psp laten ombouwen en heb er net monster hunter freedom 2 opgezet alleen hij slaat regelmatig vast tijdens het laden, ik kan niet eens een level uitspelen omdat hij zo vaak vast slaat. het laadscherm blijft stil hangen en uiteindelijk valt me psp uit wat kan ik hieraan doen?
Laatste reactie door ToAnPSP, -
- 1 reactie
- 5.9k weergaven
Zoals al in de topic titel staat wil ik mijn gamecube ombouwen. Alleen iedereen weet dat de gamecube dood is, en dat je daar zowat geen mod-chips meer voor vindt. Ik heb al gezocht op internet, maar ik vind niks goedkoper dan 70 euro. Ik wil het erzelf wel inbouwen, al is het fijner dat die erin gebouwt wordt... Afijn, kan iemand mij helpen en een leuke modchip laten zien ? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Duken, -
beveiligen
door Julien- 0 reacties
- 1.5k weergaven
hey, ik heb op m'n pc 2 gebruikers accounts , 1 administrator , mezelf en een gast account. nu heb ik al ingesteld dat het gast account niets kan instaleren. maar nu wil ik ook dat deze gebruiker (bijvoorbeeld) mijn hele ''E'' schijf niet kan zien. is dit mogelijk ? of is het anders mogelijk om bepaalde mappen te beveiligen met een wachtwoord zodat niemand in de map kan kijken behalve ikzelf? hoop dat het duidelijk is groeten, Julien
Laatste reactie door Julien, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
of me harde schijf zat vol
Laatste reactie door 1337, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb me ps2 voor inmiddels 1.5 jaar ik wil hem aanzetten alles doet het maar er komt geen beeld wel geluid. weet iemand wat ik moet doen?? tv staat gwoon aan.
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hallo beste mensen,ik zit met een probleem nl: ik heb metal gear solid 3 gedownd en dat ging goed ook het branden verliep goed en alles was compleet. nu wou ik deze dvd afspelen met de ps2,maar hij start wel op maar ik kan niet met bv new game of opties ed beginnen,want als ik dat aanklikt dan vraagt hij elke keer van druk start toets,en doe ik dat dan kom ik weer gewoon bij het menu. dus ik dacht dat het wel ad download zou liggen,en besloot maar om het spel id winkel te kopen,omdat mijn zoon hem graag wou hebben. maar nu het volgende: je raad het al ,het nieuwe spel uit de winkelheeft hetzelfde probleem als het gedownloade spel; het start wel op maar bij open new …
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 0 reacties
- 998 weergaven
Ik heb vorige week me psp laten ombouwen en heb er Monster Hunter Freedom 2 opgezet, alleen als ik een level speel en door de gebieden heen loop slaat hij erg vaak vast tijdens de laadtijden, ik kan niet eens een level uitspelen omdat hij zo vaak stil valt Het gebeurt altijd bij het laadscherm, deze bevriest en uiteindelijk valt de psp uit, weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Laatste reactie door ToAnPSP, -
- 0 reacties
- 875 weergaven
goede handleiding O0. heb zelf ook ooit dat probleem gehad
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
hallo, ik heb mozilla firefox maar er is op kapaza de afbeeldingen geblokeerd nu wil ik dat weer goed zetten zodat ik ze kan zien maar dat gaat niet want er staat nergens iets van
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Als ik CoD 4 singleplayer ben aan het spelen blijft hij steeds haperen en al snel blijft hij hangen. Dan sluit hij automatisch af en staat er: Er is een probleem opgetreden met iw3sp.exe rapport verzenden/niet verzenden. Kan ik dit oplossen? MVG Vencinto P.S mijn systeemeisen zijn gewoon goed genoeg voor het spel
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 941 weergaven
ga nu kijken of ik crysis dit keer wel goed kan installeren de vorige keer was er maar 2gb geïnstalleerd van de 12
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ey, ik heb een probleempje, ik heb Blazing Angels geinstalleerd, maar deze deed het vervolgens niet. Dit was geen probleem, maar toen ik vervolgens dit spel wou verwijderen gaf hij het onderstaande aan. Iemand enig idee wat ik moet doen om het spel te kunnen verwijderen? alvst bedankt [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Miguelb, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
hoi,ik ben sinds kort bezig met mijn omgebouwde ps2,en het bevalt me goed op een paar dingen na nl: kun je met de omgebouwde ps2 ,ook psp spellen afspelen? en waar kan ik de meeste ps2 spellen downen? en kan je een mdf bestand branden met alcohol 120%? en misschien wel de domste vraag,kun je een gedownd of gekopieert spel afspelen op een niet omgebouwde ps2? bij voorbaat dank! :-[ :-[ :-[
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Wie heeft er pokemond diamond of pearl want ik zoek nog wat goeie sterke pokemons Dit is mijn team Infernape(lvl:63) Diagla(lvl:69) Lucario(lvl:68) Luxray(lvl:67) Weavine(lvl:64) Staraptor(lvl:64) alle lake pokemons heb ik al maar ik zoek bijvoorbeeld andere beging pokemons zoals turtwig of prinplup heeft iemand die
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21151.0[/iurl]
- 15 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik heb een xbox 360 en wilde daar een shootergame voor kopen, maar ik weet niet welke. Ik ben niet geinterresseerd in halo 3. Mij leek Rainbow six: Vegas wel leuk, maar ik ben bang dat die nu een beetje veroudert is. Dat er bijvoorbeeld op multiplayer bijna niemand meer speelt. Mijn vraag is dus, weten jullie een goede xbox 360 shooter aan te raden?
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
:dag helden van duke :peace: effe een vraagje ik heb wat problemen met et branden van een aantal bestanden . nero herkent ze niet de looser :-[ (nero8) ook een gegevens dvd of hercoderen wil die niet . als ik op alle bestanden druk komen ze wel als selecteer optie te voorschijn maar hij brand dan alleen een bestand van 7 sec . voor ik begin met alle tekt en uitleg hoe of wat , gaat er al een lampje branden? vaak is zo simpel toch ;D laat maar effe weten of je er wat mee kan O0 marcel29 intussen al weer 30 ^-^ ps: img bestand omzetten naar iso , zover ben ik zelf nu na effe zoeken , maar hoe dat gaat weet ik nog nie ,...
Laatste reactie door marcel29, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
kijk op www.srtest.com of je computer het aankan.
Laatste reactie door appelsap, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
http://www.treadwaygallery.com/ONLINECATALOGS/January2006/SaturdayWebimages/1557.jpg
Laatste reactie door gerbertt1990, -
VERPLAATST: Xbox
door Robin- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21181.0[/iurl]
Nieuwe partitie
door Tjeen- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik moet voor sims uitbreidingspaketten een andere partitie hebben omdat de uitbreidingspakketten niet op de zelfde partitie mogen dan de Sims2. Maar ik kan bij schijfbeheer nergens ''Niet toegewezen ruimte'' vinden. En heb echt geen behoefte om een duur programma daarvoor aan te schaffen. Wie helpt?
Laatste reactie door Tjeen,