Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, Ik heb SMG 2 keer gebrand maar hij blijft steeds op hetzelfde moment hangen (in de intro dat bowser peah komt ontvoeren en je peach in het oog kijkt) en dan gebeurt er een tijdje niks en komt er in beeld: kan de disk niet lezen. Iemand een oplossing? (ik heb hem op 4x gebrand want ik kan niks lagers kiezen) bvd
Laatste reactie door Robin, -
Proxy
door Gast mehmet14- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik ben nieuwe hier en zoek een proxy PROGRAMMA, vooral voor sites waarbij ik gebanned ben. Weet iemand hoe/waar ik het kan downloaden? Alvast bedankt, Mehmet14.
weet iemand misschien waar ik een xbox 360 pal versie van dit spel kan vinden? ik heb zelf ook al rondgezocht maar bij elke torrent staat dat hij het niet doet enzo.. :-[ alvast bedankt O0 Teun
Laatste reactie door teun2, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Is het ergens mogelijk om je Nintendo Wii te laten ombouwen. Hoeveel kost het en is het veilig? Bij voorbaat dank.
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 5.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik wil nero8 verwijderen om nero7 er op te zetten,omdat ik het idee heb dat nero8 mijn films zodanig brandt dat ik hem alleen maar op de computer kan zien. Ik hoop dus dat het met nero7 beter gaat. Alleen nero8 laat zich niet verwijderen in het configuratiescherm!!! "deze aktie is alleen geldig voor producten die momenteel zijn geinstalleerd" krijg ik in beeld. Misschien is de installatie dan ergens niet goed gegaan en brandde hij daardoor niet goed. In ieder geval zal hij er toch af moeten, maar hoe???
Laatste reactie door paulatine, -
Internet op ps2
door stijnow- 2 reacties
- 1.6k weergaven
hallo, weet iemand wat je moet doen om internet op je ps2 te krijgen? Moet je je dan bijv. ook nog ergens registreren ofzo en hoe moet je het aansluiten enzo? Groeten, stijnow
hallo allemaal. ik heb sindskort een laptop gekocht,daar wil ik ook internet op hebben,maar ik weet niet hoe.op mijn pc heb ik wel internet via kpn internet plus bellen. (draadloos).hoe moet ik verbinding maken met mijn expirabox van kpn,met mijn laptop?
Laatste reactie door ouwe, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
zou ook zonde zijn:
Laatste reactie door basbulletje, -
Re: MMORPG
door ricardo144- 0 reacties
- 1.2k weergaven
P.S. kan je ff naar deze topic kijken? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,21429.0
Laatste reactie door ricardo144, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
wie helpt mij ben niet de jongste meer maar wil graag van jongeren leren hoe krijg ik bewegende plaatjes als ik die download en verstuur naar een ander bewegen ze niet wat doe ik fout help mij bvbd O0 O0 O0
Laatste reactie door speaker, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Heb even een poll toegevoegd, kunnen we kijken welk merk nou echt het populairst is..
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, ik ben opzoek naar een gratis forum maar dan liefst een goed want ik heb me al eens ingeschreven in een forum maar dat werkte niet goed ik zoek een gratis en makkelijk zodat ik van dat forum kan maken wat ik wil kan iemand me helpen ?
Laatste reactie door E7691, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Hellow allemaal Ik zit met een probleempje. Ik heb een magic slide dvd enz. gehaald en de eerste 10 keer werkte dit perfect!!!!! Alleen nu doet ie het dus niet meer. nl. Het ruis/sneeuw scherm waarbij insert dvd word vermeld komt niet meer tevoorschijn! hij vraagt nu memorykrt of dvd lezen en dan houdt het op. Dvd is zonder krassen. IK SNAP ER NIETS MEER VAN!!!!! HELP
Laatste reactie door BleuKousuke, -
Make Everything in WoW into One Quest
door Gast sw0431- 1 reactie
- 1.1k weergaven
This made me laugh... how about combining everything in WoW into one quest... BE CRUEL TO ANIMALS: Slay 100,000 innocent animals. Don’t bother using their remains. SLAY ANYTHING YOU ARENT FAMILIAR WITH: Who cares how that elemental came to be? Kill it. FIGHT OVER CLOTHES: Spend 100+ hours of your life intermittently arguing on Vent with 12 year olds about who deserves that purple dress. THERE IS NO ROOM FOR DISOBEDIENCE: Kill anyone of your race whose morals you disagree with. Defias, Scarlet Crusade, etc. Dark Iron Dwarves, etc. RESCUE LOST PEOPLE IN CAVES: Even though they walk really slow and shouldn't have been There's more after the link>&g…
Laatste reactie door Tom, -
Too Much Gay in World of Warcraft?
door Gast sw0431- 0 reacties
- 894 weergaven
Are you sick of all the XXX is gay, you are gay, that talent spec is gay... etc chat? It's bound to happen whenever a group of young kids get together, but is enough enough? I HATE THIS TREND. My respect for people who say "That's a gay item", "That quest is so gay" and "XXX is gay, don't group with him" is so low as to be nonexistent. No matter how old you are, calling stuff gay makes you sound immature and ignorant. To me, you will forever be 15 years old and snickering about "buttsecks" at your lunch table. Yes, you may claim that the word doesn't mean "homosexual" in that context, but if I started calling everything I didn't like "black" and said that it had absolute…
-
Re: Gears of War
door Michiel- 0 reacties
- 1k weergaven
...excuses namens het DukeN.nl forum-team. we kunnen u op dit moment geen antwoord geven op de door u gestelde vraag. Niet uit onwil, maar simpelweg omdat we het even niet weten. Houdt uw bericht in de gaten mogelijk wordt er een reactie door ons (of iemand anders) geplaatst zodra we het antwoord hebben......
Laatste reactie door Michiel, -
WoW World of Warcraft Voice Chat Contest
door Gast sw0431- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Blizzard announced the following contest on the EU WoW site today: What's useful for generals to give orders to their troops in the heat of combat? To help a raid direct its force where it's most needed? Why, Voice Chat, of course! To celebrate the launch of the Voice Chat, as well as the Feast of Winter Veil, we're teaming up with Logitech to give out great loot. Read below to find out how you can qualify to win one of the fifty Logitech G51 5.1 Surround Sound Speaker sets, or the one hundred Digital Precision PC Gaming Headsets! >> Click here to see what’s going on! http://SPAM
- 0 reacties
- 1k weergaven
als je winrar heb kan je dat gewoon doen met rechtermuisknop op de map en dan ad to archive van plaats dat je een rar bestand maakt maak je een dan een ZIP
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
ik heb het volgende bestand gedownload via bittorrent: Pro_Evolution_Soccer_2008-FLTt daar zitten de volgende bestanden bij: als ik dan op flt-pes08.rar druk dan komt er deze error te staan: [img width=322 height=131]http://i5.tinypic.com/8ggy0et.jpg Wie kan mij helpen? Bvd
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 16 reacties
- 5.9k weergaven
He mensen, ik zit al een tijdje met de vraag of ik mijn xbox 360 zal laten ombouwen of niet.? Misschien zijn er mensen met een omgebouwde xbox en die kunnen er misschien wat over vertellen (voor-en/of nadelen)? grtzz ;D
Laatste reactie door Bart., -
- 9 reacties
- 3.2k weergaven
hallo, ik heb een probleempje ik heb uit het geluid van mijn pc overal en altijd geluid van de pc gisteren heb ik de laatste nieuwe versie gedownload mijn geluidskaart is Realtek AC97 audio kan iemand me helpen ?
Xbox met 360 spellen
door MiXo- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Wij hebben sinds kort een xbox gekregen (geen 360) maar als je deze om laat bouwen kun je er dan ook xbox 360 spelen voor branden? of hoe anders?
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Xbox 360 rulezz ;D
Laatste reactie door Bart., -
Ik probeer Harry Potter and the Order of the Phoenix te installeren maar ik heb een code nodig die op de achterkant van het cdhoesje staat ofzo! Waar vind ik die?
Laatste reactie door Jennyfer, -
Re: fifa 08
door angelo- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Er staaat beeldschermadapters staat vga grafische adapter volgende tekentje is computer daar staat beeldschermen en daaar onder staat algemeen PnP- beeldscherm en der zijn maar 2 computer icoontjes " bedankt en de groenten
Laatste reactie door angelo,