Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
vista en sabnzbd
door Gast Waap- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Met sabnzbd op mijn nieuwe vista pc-tje krijg ik sabnzbd+ prima draaien maar ik krijg niets in de queue, zie hieronder voor log met foutmelding Any clues? 2008-01-13 16:51:06,661::INFO::[sabnzbd] Adding whitesnake.nzb 2008-01-13 16:51:06,677::ERROR::[nzbstuff] Trying to fix whitesnake.nzb (will take some time) Traceback (most recent call last): File "sabnzbd\nzbstuff.pyo", line 336, in __init__ File "<string>", line 85, in XML SyntaxError: not well-formed (invalid token): line 1, column 0 2008-01-13 16:51:06,677::ERROR::[sabnzbd] Error accessing NZBQ? Traceback (most recent call last): File "sabnzbd\__init__.pyo", line 766, in add_nzbfile File "sa…
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21771.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 7 reacties
- 1.9k weergaven
hallo beste mensen,wie kan mij helpen met het volgende: ik heb cod 4 gedownd en dat is goed gelukt,maar ik wil het spel niet branden. ik wil het zonder te branden op de pc kunnen spelen. de download bestaat uit : 1 hoofdmap,deze is onderverdeeld in 2 mappen. nl:een dvd 1 en een dvd 2. dvd 1 bestaat uit 1 mdf en 1 mds bestand. dvd 2 bestaat ook uit 1 mdf en 1 mds bestand. mijn vraag is nu,hoe krijg ik dit voor elkaar en met welk progje? ik heb al wat geexperimenteerd met alcohol 120,en isobuster,en ook met daemon tools. maar ik kom er niet goed uit. heeft iemand voor mij de oplossing? en met een duidelijk stappen plan erbij over de uileg? ik zou je zeer dankb…
Laatste reactie door petertje37, -
Hallo kan iemand mij zeggen of je halo 2 ook op xp kunt afspelen want ik heb een orgineel spel gekregen maar niet gezien dat het voor vista is en zo ja hoe. :-[
Laatste reactie door Robin, -
wat is een goede router om teglijk te gamen en te internetten ?
door Gast nigel- 3 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb pas een router gekocht om gelijk te kunnen internetten en te gamen. het werkte prima maar als ik telkens precies 1minuut online was op ps3 dan werd ik weer afgemeld. ben terug naar de winkel gegaan ze zeiden dat het aan de router lag. sommige kunnen het wel andre niet dus weten jullie ischien welke ik moet hebben ik heb geen draadloos internet Mvg nigel
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Heb je toevallig oude pc? Want er lijkt iets niet lekker te zijn met je geluidskaart.
magixfotos en dvd
door carocel- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo wie kan mij vertellen waar ik magix fotos en dvd kan downloaden, bvd
Laatste reactie door carocel, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
omg XD hoe blond moet je zijn whahahahaha
Laatste reactie door koenmf, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Cracks zijn ook afhankelijk van de patch die je op het spel hebt staan. Er zijn dus aparte cracks voor elke versie. Waarschijnlijk is je crack dus verouderd en moet je de crack hebben die bij patch 8.0.1 hoort.
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
dat weet ik. zij het alleen omdat jij vond dat dit in de hall of shame moet @robin dacht 5 daggen :-\ Dat was om een andere reden :geheim:
- 0 reacties
- 940 weergaven
ik heb xp home orgineel.mvg thecorman.
Laatste reactie door thecorman, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
tada http://www.film-torrents.nl/movies.details.php?id=353
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
<div style="margin:20px; margin-top:5px"><div class="quotetitle">Spoiler: <input type="button" value="Show" style="width:45px;font-size:10px;margin:0px;padding:0px;" onclick="if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = ''; this.innerText = ''; this.value = 'Hide'; } else { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value = 'Show'; }" /></div><div class="quotecontent"><div…
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hallo, ik heb een sd kabel van mijn pc naar tv tv is scart en als ik hem aanzet heb ik zwawrt wit beeld weet iemand hoe ik de instellingen zo kan instellen dat ik gwn kleur krijg want dat is me 1 keer gelukt en daarna niet meer. alvast bedankt
Laatste reactie door duderstyle, -
ik ben nieuw:P
door luuk br- 3 reacties
- 1.5k weergaven
hallo, ik ben 14 jaar en ik begin nu een beetje mijn eigen films te dowloaden enzo, daarom het ik mij aangemeld op deze site ik hoop dat het me lukt om de films op dvd te zetten maar met een beetje hulpz al dat wel lukken:P
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Wat ben je nou in elk topic deze foto aan het zetten?! Ga toch iets anders doen!
Laatste reactie door steffris, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
ik heb van allemaal kleine bestandjes een grote film gemaakt maar hoe speel ik die nu af want als ik de map bij lc media player open zijn het nog allemaal kleine bestandjes. alvast bedankt:D
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1.4k weergaven
heej ik ben net begonnen met gedownloade films op dvd's zetten en ik heb gezien dat dat met vonvertxtodvd nogal makkelijk gaat ik heb nu de gratis versie. maar hoe kan ik de echte versie downloaden zonder te betalen? als iemand me wil helpen graag en alvast bedankt.
Laatste reactie door luuk br, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort een xbox 360 en ik hoopte dat iemand mij een tutorial of manual kon sturen zodat je kan leren hoe je gedownloade spellen op je xbox kan spelen. Moet de xbox eigenlijk per se omgebouwd worden voordat je gedownloade spellen kan spelen?
Laatste reactie door teun2, -
Wij hebben zojuist een Xbox gekregen met alleen fifa 2005 nu is mijn vraag of je ook spellen voor de xbox kan downloaden en branden via de PC?
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
orginelen ps 2 spellen kopieren met wel programa en hoe weet iemand dat O0 grt harry
- 0 reacties
- 1k weergaven
Doe mij maar bier en tieten
Laatste reactie door marcov, -
Waardevolle lp's
door Thijs- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Weet er iemand een site waar je kan zien of jij zeldzame of waardevolle lp's hebt? MVG Vencinto
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
heej, weet iemand hoe ik fifa 08 kan uitpakken. het lukt niet om mijn gedownloade versie van fifa o8 zo uit te pakken dat ik het ook kan spelen. weet iemand hoe dast meot? als iemand mij wil helpen graag. alvast bedankt
Laatste reactie door luuk br, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21572.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin,