Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Re: Probleem
door Albert R.- 0 reacties
- 1k weergaven
Het Programma is SABnzb+ 0.3.1
Laatste reactie door Albert R., -
- 0 reacties
- 916 weergaven
wat kan ik hier aan doen?[glow=red,2,300][/glow]
Laatste reactie door marcelvb, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
<a href="http://convertxtodvd.nl.malavida.com/d985-gratis-downloaden-windows"><b>Dit</b></a> is een Nederlandse installatie van Convert X to DVD, maar dan wel 3.0.0. Ik denk niet dat je dat erg vindt? Je moet dan wel de oude ConvertX to DVD eraf gooien en deze installeren, maar ik denk niet dat dat zo'n probleem is. Edit: ik heb ook even je topics samengevoegd. Is wat overzichtelijker zo.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 856 weergaven
:peace: Hallo Allemaal, Ik heb met convert x to dvd 3.001 een film geconverteerd en gebrand wat goed is gegaan. Ik heb 2 vragen: Ik vind dat de kleuren na het converteren donkerder zijn geworden t.o.v. het origineel. Is dit bij te stellen ? en zo ja hoe ? Als Convert de film geconverteerd heeft kun je hem dan met ieder brandprogramma branden ? Groeten, Reus-Lucius
Laatste reactie door reus_lucius, -
- 0 reacties
- 939 weergaven
jah ik ook en met mij komt dat laaste bericht van jou ook
Laatste reactie door sunaj, -
Re: vencinto
door Tom- 0 reacties
- 968 weergaven
Ik wilde toch nog even reageren op dit topic. Ook ik heb veel last van die jongen gehad, maar ik heb geprobeerd zo aardig mogelijk over te komen. Ik heb hem veel geholpen met zijn problemen, misschien wel een stuk of 10. Allemaal over MSN. Ik wist dat velen van jullie werden toegevoegd op MSN en de PM problemen was ik ook van op de hoogte. Ik heb hem daarna dus aangesproken op zijn gedrag en wist niet dat jullie waarschuwingen gaven / banden. Nadat ik hem met klem heb gevraagd niet meer zo raar te doen, heeft hij het ook nooit meer gedaan. In ieder geval niet bij mij. Hier een stuk van een msn gesprek waarop ik hem heb aangesproken (28 januari '08): Viel hij na d…
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, ik zou graag een hl 2 dm server maken maar 1 die tussen alle servers komt te staan, dus geen lan ofzo. maar nu is de vraag hoe moet dat ? alvast bedankt ! O0
Laatste reactie door Cédric., -
- 8 reacties
- 20.1k weergaven
Probeer Mario Galaxy te branden op een -R dvd, maar mijn brander weigerd de disk, ondanks het een dual layer brander is speciaal voor -R/RW en +R/RW disks. Uitpakken van het bestand lukt al niet. Krijg dezelfde melding die "broekie" ook op de forum heeft staan. Dus dat het bestand leeg of beschadigd is. Wat vreemd is, is dat Nero het bestand niet wilt branden op een -R schijf, maar wel met een -RW schijf. Alleen moet ik nog kijken of het wel afspeelt. Weet iemand waarom dit probleemje zich voordoet, en waarom ik geen ISO bestanden kan uitpakken....?? Eigenschappen van mijn dvd brander zijn: DVD±RW (±R DL) station - Extern - IEEE 1394 (FireWire) - Leessnelheid: 40x (CD)…
Laatste reactie door pardijntje, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
ej jongens ik heb sinds vandaag Call of Duty 2 uitgespeeld egt vette game trouwens maar goed nu me probleem als ik multiplayer wil doen en ik dubbel klik op zo server bij de meeste kom er te staan Bad Key Code > terwijl die het eerst wel deed :'( kunne jullie me helpen ^-^
- 0 reacties
- 982 weergaven
ik zet mijn mobiel gewoon aan, bij mij pakken ze hem niet meer af :duivel: :duivel: als ze hem willen afpakken zet ik me mobiel op wekker (om ongeveer 4 uur in de morgen) Gma Gma moeten ze maar niet mijn mobiel afpakken :duivel: en nu doen ze het niet meer :duivel: Misschien een tip??? ;D
Laatste reactie door Farid., -
Re: Movie Trivia
door Farid.- 0 reacties
- 1.1k weergaven
komt er nog iets???? :-[ anders zet ik een film neer : EDIT1: ik zoek wel een film
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 3.3k weergaven
De Zweedse autoriteiten laten een rechtszaak vallen tegen een man die verdacht werd van het uitwisselen van muziekbestanden. De pc van de verdachte is getroffen door de bliksem. Hierdoor kan de pc niet meer als bewijsmateriaal worden gebruikt, zo meldt The Register. "De politie moest hard lachen toen ik het hen vertelde", aldus Ivar Wenster, de verdachte in kwestie. De pc is compleet uitgebrand. Eerder riep Wenster in een Zweedse krant consumenten op muziek te downloaden, vlak na de invallen bij de uitwisselgroep The Pirate Bay. Met zijn oproep wilde hij ervoor zorgen dat de entertainmentindustrie zijn standpunt zou heroverwegen. Wenster gaf zichzelf bij de politie …
Laatste reactie door tepro, -
Als ik een emulatie programma download voor de DS Ik installeer dit dan vrragt hij een dns bestand Ik open dit en dan doet hij het niet!!! (genoeg dns-jes) Wat doet Ome Wim fout?? Moet ik nog meer installeren wie kan mij hierin supporten?
Laatste reactie door grapie, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik werk al een tijdje met ps maar nu zou ik graag brushes willen gebruiken Maar snap niet hoe je dat moet installeren of in de juiste map zetten. Kan iemand mij dit uitleggen ik heb de nederlandse versie van photoshop Alvast bedankt !
Call of Duty 4!
door sunaj- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ik kan nergens een goeie Call of Duty 4 torrent vinden :'( kunnen jullie me helpen :redface:
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
er staat alleen uitpakken in? als ik dat doe vind die veel mappen:data en readme enzo maar de .exe file vind ie niet die staat normaal onder die mappen
Laatste reactie door daanhockeyc1, -
- 0 reacties
- 912 weergaven
ej man dankjwel hij doet. al ik heb wel een vraag :-\ hij zit nu te branden op 5.540 KB/S ik heb volgens mij ergens gelezen dat hoe hoger de Brandsnelheid des te minder kwaliteit :buck: of was dat voor DVD's ??? kun je me hiermee helpen.
NNTP server
door Gast lor10103- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hallo, ik heb grabit geinsteleerd. ik heb alles gedaan wat ze hadden uitgelegt. bij het begin moest je je news (NNTP) server invoeren. alleen de vraag is of het dit is b.v. news.casema.nl of 213.73.255.21 maar dan van je provider. welk van de 2? en dan als je Next klikt komt het volgende, je Username en je Password. moet je zelf verzinnen of is het van je provider? ik ben beginner weet niks van newsgroupen af. maar ik wil er mee beginnen. alsjeblieft kan iemand mij op weg helpen? bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
Re: nummers sturen
door marcov- 0 reacties
- 883 weergaven
Mensen iets verder kijken dan je neus lang is he: Knocker Boys: http://www.google.com/search?hl=en&q=download+tricks+upon+travellers+-+knocker+boys&btnG=Google+Search (5e link van google) En die ander is net zo makkelijk te vinden.. gewoon bij goole het volgende intype: "download <artiest naam - titel naam>" easy as that is it mensen!
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, heb gunz online gedownload maar kan hem niet spelen omdat het niet wil updaten. Hij blijft altijd op paused staan, in het begin werkte het wel... Weet iemand hier een oplossing voor aub ? GREETS
verjaardag
door Gast dirk51- 0 reacties
- 1k weergaven
dirk51 O0(57)
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
k heb een microsoft word office gedownload en er zit een bin file en een cue-bestand
Laatste reactie door grafgeest 076, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
en ze zeggen dat als je het piepschuim er af haalt, dat hij dan nog beter vliegt. maar ik ga dat niet doen dan verneuk ik me ufo
Laatste reactie door appelsap, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hier is er nog een filmpje over. http://www.youtube.com/watch?v=rEp7xjhnDYo
Laatste reactie door appelsap, -
- 0 reacties
- 425 weergaven
zie geen bijlage!
Laatste reactie door rinusagema,