Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 992 weergaven
huh??? ???
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
^-^
- 0 reacties
- 955 weergaven
- 0 reacties
- 954 weergaven
oow zet maar op me rekening haha, ik betaal het wel :buck:
- 0 reacties
- 1k weergaven
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 986 weergaven
Ok.. Het gaat over een man die zit zwaar in de schulden en verkoopt waardeloze dingen.. hij probeert zich uit de schulden te werken door bij een ........ bedrijf te werken
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Welke ds game ??
door Cédric.- 15 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo, ik wil 1 van deze games kopen maar weet niet welke, geef jullie mening maar ! 1.DS Mario 64 2.Animal Crossing 3.Nintendogs 4.Mario Kart ds 5.DS Lego Star Wars 6.New Mario Bross 7.Mario Party Welke verkies je ?
Laatste reactie door Tom, -
Hoe kan ik bijv Juiced2 met mijn stuur spelen, weet iemand daar een programma'tje voor want je kan het niet bij de settings instellen alvast bedankt, Teun
Laatste reactie door Cédric., -
- 11 reacties
- 2.6k weergaven
Hoi , ik heb dus een supercard mini sd voor me gameboy. Maar weet iemand een goed programma om daar liedjes op te zetten ? En zo ja hoe werkt die dan ? Alvast bedankt xx Donna
- 1 reactie
- 6.7k weergaven
Hallo, Hoe moet ik mijn Wii ombouwen en zitten er risico's aan? Groeten RICK
Laatste reactie door Duken, -
hoe kan ik mijn ps3 als media center gebruiken
door Gast erik_gek- 7 reacties
- 2.6k weergaven
ik wil mijn ps3 graag met mijn pc connecten om zo via mijn ps3 bestanden van de pc af te spelen. weet iemand hoe dat moet
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
mss neem ik dan tog Mario kart Maar zou graag meer mensen hebben die hun mening er van zeggen
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Welke zou jij kiezen ? 1.Mario Party 2.Mario Kart 3.New Mario Bross tussen die twijfel ik nog..... ;D Ik heb graag dat er veel missie's zijn, zo kan ik lang spelen
- 0 reacties
- 857 weergaven
Ik had als bijnaam gtafreak omdat ik zoveel GTA speelde.. Nu heb ik de naam #JOEPIE#, geen idee waarom eigenlijk... mijn voornaam is niels.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
anders beetje lang hea
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hoi ik ben vrij nieuw op Duken en vindt het een geweldige site! O0 Maar er is een probleem waar ik niet uit kom. De ondertitel van mijn film krijg ik niet gelijkmet het geluid. Ik heb de reacties van jullie opgevolgd met subsync. maar als ik in edith subtitle stretsch aan klik lijkt het net of de pagina vast loopt! Ik kan dan niks meer doen en moet de pc opnieuw opstarten alvorens ik verder kan gaan. Weet iemand wat ik verkeerd doe??
Laatste reactie door dorieneke, -
Re: wat betekent FAQ
door Tom- 0 reacties
- 925 weergaven
Ik heb even directe verwijzingen neergezet in plaats van de volledige url's.
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
bedankt
Laatste reactie door kuskusxxx, -
psp ombouwen 1 2
door Gast steef86- 28 reacties
- 11.8k weergaven
dag mensen, ik heb een aantal vragen over mij psp. Kan ik hem betrouwbaar ombouwen en op welke manier is de best? Al vast bedankt steef
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
heeft er echt niemand een idéé er moet toch iets zijn branden met alcohol 120 of zo maar leg dn uit wat ik met die 3 bestanden moet doen ?????
Laatste reactie door kuskusxxx, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ej jongens ik kan maar nergens een goeie torrent vinden voor S.T.A.L.K.E.R. shadow of Chernobyl de meeste die ik download komen niet boven de 27 KB/S :buck: egt heel irritant > kunnen jullie me helpen
Kan spel niet opstarten?!
door Gast Kaszz- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi, pas heb ik flight simulator X gedownload. ik had 2 dvd's nodig om het spel op te branden. Ik heb hem toen ook geinstalleerd en dat ging allemaal goed. probleem is nu dat het spel niet meer op kan starten, als ik dvd2 in de lade doe dan reageert ie uberhaubt niet. Als ik dvd1 in de lade doe dan vraagt hij alleen om te deinstalleren. Weet iemand wat ik fout heb gedaan? alvast bedankt Kas
-
- 0 reacties
- 946 weergaven
Jongens, ik vond daarnet een topic dat me net even iets te ver ging. Het betreft dit topic: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22515.msg69448/topicseen,topicseen#msg69448 Ik heb er even een slotje op gedaan, zoals je kunt lezen. Is dit een goede reactie of moet het topic weer open?
Laatste reactie door Tom,