Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
moto GP 07kopieéren ?
door Gast kleinesmalle- 5 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb al 4 dvd's naar de vaantjes gedaan met het kopieéren van moto GP 07, ik heb met Nero, Alcohol en Clone dvd geprobeerd, maar als die klaar is dan zegt de c dat ik de orginele CD/DVD moet insteken, Ik moet geen NO CD CRACK hebben! heefd iemand een oplossing voor mij? alvast bedankt. groetjes kleine
-
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast Frank R- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ook ik zou graag een Demonoid Invitation Code ontvangen. Heeft iemand er nog een? Graag opsturen naar: FRynja[at]gmail[dot]com Bij voorbaat dank!! O0 :friends:
-
Ik zag filmpjes op youtube over het progamma pacsteam. Ik vraag me af of je er kan mee gepakt worden (boete,geband) weet iemand dit of gebruik je dit ?
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, Ik heb een ds emulator gedownload (en nu ben ik nog metroid aan het downloaden) maar kan ik dan online spelen ? Groetjes,,
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Antwoorden havo-examen cultuur uitgelekt Uitgegeven: 12 april 2008 09:08 Laatst gewijzigd: 12 april 2008 09:08 ALMERE - De antwoorden van het havo-eindexamen Cultureel en Kunstzinnige Vorming (CKV2) zijn uitgelekt. Een anonieme bron had de antwoorden op 5 april digitaal naar de redactie van www.eindexamen.nu gestuurd, zo meldde de website zaterdag. ANP Het examen, waaraan ruim 6500 leerlingen deelnamen, werd tussen 2 en 9 april afgenomen. Volgens eindexamen.nu hebben de meeste leerlingen het examen al voor 5 april gemaakt. Docent De eindexamenwebsite denkt dat het examen per ongeluk door een school of docent is verspreid en zo bij hen terecht is gekomen. Examen.nu…
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Isohunt en Torrentbox zijn op dit moment (12 april 2008) uit de lucht. Het gaat erom dat de server van hun plat is en ermee bezig zijn. Later zouden de servers weer online komen. Als u de website bezoekt krijgt u het volgende bericht: isoHunt is Sick Everyone wants a piece of isoHunt. Ya, all the good torrents you can get. Do a search and all the torrents are neatly presented with cute little dropdown details in an animated, expanding box. But does anyone care about our feelings? Ever since me and my brothers are born in Chinese factories, we've done nothing but to slice and dice your search requests, look them up in databases and indexes, and spit out pretty HTML pa…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ben je een vd weinigen
Laatste reactie door marcov, -
- 5 reacties
- 10k weergaven
Hallo, Heb een DSTT kaartje besteld voor men nintendo DS en die komt deze week binnen... Heb ook alvast wat spelletjes gedownload maar het schijnt dat je daarvoor ook ROMS?? of zoiets nodig hebt? en ik weet dat je er een micro SD voor nodig hebt, maar kan iemand mij dit stap voor stap uitleggen hoe ik zon spel vanaf de pc tot op men DS krijg? Groeten RICK
-
controller van ps2 naar ps3
door Gast kwt- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Ik zou graag mijn dual shock2 controller voor de ps3 willen gebruiken, en daarvoor heb ik een converter voor gekocht. Maar hij werkt niet helemaal goed. Ik kan wel door de menu's heen scrollen, maar bij het gamen wil ie niet helemaal goed werken.
-
- 4 reacties
- 2k weergaven
hallo ik heb laast gelezen over een kabel (of adapter) waarmee je je xbox 360 hdd kan verbinden met je computer. dit leek mij wel wat maar ik wou er toch nog wat meer van weten. op internet stond wel dat je hem kon verbinden en je savegames enzo naar je pc kon zetten maar mijn vraag is dan: kan je dan vanaf je pc ook spellen of films naar je hdd zetten? :-[ artikel: http://www.engadget.com/2006/03/30/the-360sata-drive-adapter/ en nog een vraag: of ik deze adapter dan ook in nederland kan krijgen'? alvast bedankt O0 Teun
Laatste reactie door Wesley, -
Xbox probleem
door Gast nigelaap- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo mijn vriend heeft een xbox gewoon zon oude hij is ook omgebouwd eerst deed ie het goed er zitten harde schijven enzovoort in maar sinds kort deed ie het ineens niet meer je moet nu kiezen tussen twee biossen ik weet niet hoe ze heten maar allebei als je ze aanklikt geven ze een foutmelding maar als hij er een gekopieerd spelletje in doet start die wel gewoon weet iemand van jullie de oplossing ??? Groeten Nigelaap
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
gaan wij nog reageren of wa
Laatste reactie door sunaj, -
Converters.
door LINDAY- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Even een vraagje dan maar ik heb een oude pc maar wil films omzetten ik heb al Xilosoft, AOAripper maar zoek er eentje die er niet bijna twee dagen overdoet om een film omtezetten naar avi. Wie kan mij helpen. Ik hou van progjes die weing van mijn geheugen in beslag nemen. Heb als muziekplayer Evilplayer super ding gewoon heel klein maar echt compact. Alvast bedankt.
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
dat wil ik wel geloven dat de laptop nu een stuk sneller is O0
Laatste reactie door Piet Hein, -
HOT Torrents op SPAM
door Gast Hotwheels- 0 reacties
- 1k weergaven
ik spam me dood edit: duken
-
HOT Torrents op SPAM
door Gast Hotwheels- 3 reacties
- 1.8k weergaven
/Robin: SPAM Het aankaarten van een goede torrent site gelieve hier doen: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,16640.0
Laatste reactie door Robin, -
- 9 reacties
- 2.7k weergaven
hallo, Hoe moet ik een ISO of CSO op mijn PSP slime zetten? Ik heb al de map ISO aangemaakt in PSP/GAME. Als ik dan het bestand er in zet en ik open het via PSP dan krijg ik beschadigde data. Nu is er al gezegd dat ik de map ISO moet aanmaken in de Root van mijn MC maar wat is de root? Hoop dat iemand me kan helpen. Misschien met printscreen voorbeeld zodat ik precies weet waar ik het neer moet zetten stap voor stap
Laatste reactie door yannick93, -
- 0 reacties
- 984 weergaven
Mijnes 4.6 GB ?
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
en als het niet goed was >
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Yvon heeft er dus ook een :
Laatste reactie door Farid., -
Hallo Ik wil een psp uit amerika laten komen maar die hebben natuurlijk een andere stekker. moet ik dan een stekker vervormer hebben voor de psp om hem op te laden. En zo ja weet iemand waar ik die kan halen.
Laatste reactie door Niels., -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
ej jongens ik heb een vraagje over COD 2 cracked servers hoe dat allemaal werkt enzo en hoe ik gewoon in zo'n cracked server kan gamen :
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Wat zijn nu eigenlijk de verschillen van de ps3, Xbox 360 en de wii ? Xbox 360 (arcade): 199€ ps3:400€ Wii:250 € (Ik zou mss een xbox 360 kopen maar twijfel toch nog een beetje)(vind het ambetand dat je moet betalen om online te spelen) Geef jullie menig maar ! En welke hebben jullie ?
ps3 games....
door niels15- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik ben van plan een ps3 te kopen met 60 gb opslag is het mogelijk om via pc gedownloade ps3 games op de ps3 te krijgen via het netwerk dus op die 60 gb hd? of moet je ze eigenlijk eerst branden. heb gezocht naar deze vraag kon hem niet vinden. mocht deze vraag al bestaan kan iemand mij een link sturen? niels15
Laatste reactie door niels15, -
Cracked servers?
door sunaj- 4 reacties
- 1.8k weergaven
Ej jongens ik zie steeds topics over Cracked servers wat houd dat precies in al heb ik wel een vermoeden
Laatste reactie door sunaj,