Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
heb je de drivers van je geluidskaart al ge update ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hoe heet je the? Dan voeg ik je ff toe haha ik heb trouwens 156 k en gold armor van 250 k en nog meer zooi lol
Laatste reactie door Pctje, -
door Pctje- 0 reacties
- 1k weergaven
wat is je naam op trackmania ? zo kan ik je toevoegen pctje zoals gewoonlijk
door Pctje- 0 reacties
- 985 weergaven
het is gratis aan het begin krijg je een pakje gratis misschien is die dan verlopen denk dat dat het is
door Pctje- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ja maar dan gewoon online
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Intel gaat op 20 april de prijzen van een groot aantal van zijn 65nm-chips verlagen en introduceert op die datum tevens de Core 2 Duo E7200-processor, die de droom lijkt van elke overklokker. Met name de 65nm-chips worden op 20 april in de uitverkoop gezet om plaats te maken voor 45nm-versies. Zo zakt de Core 2 Quad Q6700 met een kloksnelheid van 2,66GHz en 8MB L2-cache van 527 dollar naar 268 dollar, terwijl de prijs van de Q6600 op 2,4GHz en eveneens 8MB L2-cache met 23 dollar zakt naar 227 dollar. De nog steeds moeilijk leverbare 45nm-desktopchips van Intel zakken slechts twee dollar in prijs over de gehele linie, meldt Fudzilla. Model (65nm) Type Kloksnelheid …
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
...
Laatste reactie door repoc, -
Re: Vroegah...
door Fredpascal- 1 reactie
- 1.2k weergaven
haha, en dan krijgen ''wij'' geen Vragen meer om te beantwoorden en wordt het hier een beetje standaart :buck: *ugh* dan heb jij minder posts ;D oow, gaan we grappig doen :-[ :-\ Ja
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik had een vraag gesteld en dacht dat het was beantwoord maar het werkte niet(http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22987.msg74406#msg74406) ik heb dat met verkennen en dan kopieeren enzo geprobeert, opnieuw opstarten ook. en die scan. niks werkt. ik heb dat probleem met: plaats cd niet meer maar als het filmpje is geweest krijg ik een error.
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22982.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo kan iemand mij helpen het gaat over ftd please :'(
Laatste reactie door daniella, -
door Thijs- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb nu ook TMN Forever gedaan. Je ziet eigenlijk vanaf het begin al dat het veel mooier is dan TMN Ik had ff solo gedaan, en ook 1 potje online(ging alleen minder goed werd 14e van de 24)
Laatste reactie door Thijs, -
- 13 reacties
- 2.3k weergaven
Bij Farid gaat het wel snel qua berichten boven de 700 al!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
anders had ik hem ook wel gekocht
Laatste reactie door magicm14, -
TBS
door Fredpascal- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Nederland Thriller 88 minuten geregisseerd door Pieter Kuijpers met Theo Maassen, Lisa Smit en Flip Filz Johan vd S. (Theo Maassen) is uitbehandeld en zal de rest van zijn leven door moeten brengen op de long stay-afdeling van een TBS-kliniek. Johan houdt echter vol onschuldig te zijn aan de lustmoord op zijn zusje waarvoor hij is veroordeeld. Omdat niemand hem wil geloven, ontsnapt hij om zijn onschuld te bewijzen. Hij gaat op zoek naar zijn moeder die steeds heeft geweigerd te getuigen en die alle contact verbroken heeft. Johan is ervan overtuigd dat zij hem vrij kan pleiten. Al snel zit de politie hem op de hielen. Om justitie uit handen te blijven, gijzelt J…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik ben ook aan het kijken. Hopoen dat vitesse scoort.
Laatste reactie door steffris, -
Re: Movie Trivia
door marcov- 0 reacties
- 1.2k weergaven
lelijk? hahahah
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
inderdaad
- 15 reacties
- 3.1k weergaven
hallo heb nog enkele vraagjes voordat ik een playstation 3 ga kopen. -Is het mogelijk om PS3 als mediacenter te gebruiken (als externe hd), zo ja Hoe? -Is het mogelijk om PS3 games te downloaden en deze te branden op blueray (of moet je Ps3 laten ombouwen of kan je ze op de hd zetten op een of andere manier? -weet er iemand een site waar een groot overzicht staat van games die verkrijgbaar zijn voor PS3? als je op een van deze vragen het antwoord hebt meld het dan even, Niels
Laatste reactie door niels15, -
- 9 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo mijn naam is Wouter en ben nieuw op dit forum. Bij deze aangename kennismaking. Ik heb een probleem om het watermerk bij convertxtodvd niet in mijn gebrande kopie te krijgen. Heeft hier iemand aub een oplossing voor? Dank bij voorbaat!!!
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
dat denk ik ook, misschien dat later iemand er voor zorgt dat ze in de winkel liggen :buck:
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
HAllo, een vraagje: ik heb een tv-aflevering gedownload via azureus en mininova (net als altijd). Maar nu loopt het beeld en het geluid niet synchroon: het geluid is verder dan het beeld. Dit is mij nog nooit gebeurd. Heeft iemand suggsties hoe ik dit kan verhelpen? Heb het bestand al tweemaal gedownload, en door de opmerkingen van anderen op de downloadsite begrijp ik dat niemand anders dit probleem heeft....?
niet tevreden
door gauthier56- 3 reacties
- 2.2k weergaven
ik heb op het forum, al twee topics gezet en het word telkens niet een beantwoord ik zit er al heel lang op te wachten ik druf geen torrent bestand downloaden
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Als ik een film van seeders wil downloaden slaat hij hem op bij Limewire terwijl ik hem graag op uTorrent wil hebben staan. Hoe kan ik veranderen dat de eerste voorkeur uit gaat naar uTorrent??? Alvast bedankt voor jullie hulp....... O0 Groetjes van een beginner.
Laatste reactie door katje55, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hoy ik weet geen raad naar branden DVD ondertiteling zwart Help AUB Bedankt
Laatste reactie door Robin,