Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Harde schijf
door vandee01- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hoe krijg ik een gedownload spel op de harde schijf van mijn Playstation 3 Een volledig spel is dit Eddie
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
http://www.un.int/hungary/images/1848-49.jpg
Laatste reactie door marcov, -
Re: Huisregels
door Tom- 0 reacties
- 499 weergaven
Ik heb de huisregels geüpdate. Er zijn de kwesties 'Dubbelposts' en 'Waarschuwingen' bijgekomen.
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
kan echt nieman me helpen
Laatste reactie door lesley, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
niet bij mij zeuren , ze zeggen het!
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hey allemaal Aangezien SSBB uit is in amerika en nu mogelijk is om gedownload te worden vroeg ik me af of iemand het al was gelukt en het hem ook was gelukt om hem te branden. Het branden schijnt moeilijk te zijn aangezien het NTSC is met een update en updates kunnen slecht zijn voor je wii als het ntsc is. Dus enige idee hoe je zo een spel aan de praat krijgt? bij de comment hebben ze het over dat je met imageburn layerbreak moet gebruiken ofso en ze hebben het ook over nog een paar andere dingen. :S beetje ingewikkeld . vroeg me af of het misschien iemand al wa gelukt en zo ja hoe dan? Met vriendelijke groeten Xariasta. ;D
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hallo ik heb een vraag mijn Swap Magic 3.6 dvd doet het niet meer de achterkant is ineens veel lichter geworden vergeleken met de cd maar er zitten nouwelijks krassen op nou wou ik vragen is het mogelijk om Swap Magic te downloaden en dan via de cd te starten maar waar kan ik zon kleine vinden kunnen jullie mij helpen ?????? Groeten Jep123
Laatste reactie door Erwin., -
- 6 reacties
- 3.5k weergaven
Zojuist heeft Microsoft het derde servicepack van Windows XP uitgebracht op zowel het Microsoft Downloadcentrum als op Windows Update. Dit wist Robin_14 ons te melden. De RTM-versie van Windows XP SP3 draagt buildnummer 5512 en weegt 305,8 MB. De uitgebreide releasenotes zijn beschikbaar in het PDF-, XPS- en docx-formaat. De wijzigingen in dit servicepack zijn niet erg groot. De reden dat dit servicepack nog niet werd aangeboden, is omdat er een probleem is gevonden in combinatie met Microsoft Dynamics Retail Management System, wat overigens maar op een klein aantal pc's in midden- en klein bedrijf is geïnstalleerd. Er zal later een extra update voor DRMS verschijnen, …
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Laatste reactie door Roell, -
Re: nep 4rus
door Pctje- 0 reacties
- 1.2k weergaven
vaders hea :-[
Laatste reactie door Pctje, -
Geen verbinding krijgen???
door Gast jacokok- 2 reacties
- 1.4k weergaven
met limewire krijg ik geen vebinding met het netwerk. Bij die groene balkjes word er maar 1 groen.?????????? mzl jaco
- 8 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo mensen, ik heb een probleempje met mijn PS2 (kleine zilveren editie). Hij pakt geen spellen meer, ik heb al zo'n diagnose gedraaid maar hij doet het nog steeds niet. Ook heb ik al het stof met een stofzuiger eruit gehaald. Iemand een idee?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Tuurlijk, maar ik deed VMBO dan ook ver onder mn niveau 4de klas komt nog wel Ook lekker leren in vakantie ;D Haha no way, heb ik ook niet gedaan Geslaagd?
- 0 reacties
- 830 weergaven
Bedankt voor de reactie Met CWhredder had ik al gescand (die had ik al) en die vond niks. Mt roguerremover heb ik ook gescand maar die vond ook niks. De link van de vundofix die je me gaf werkte niet. Ik ging dus zelf even naar de homepagina en daar heb ik hem alsnog gedownload. Hij heeft niks gevonden. Ik heb ook al die smitfraud gestart, dit is het rapport: SmitFraudFix v2.319 Scan done at 13:03:27,95, ma 05-05-2008 Run from C:\Windows\System32\SmitfraudFix OS: Microsoft Windows [versie 6.0.6001] - Windows_NT The filesystem type is NTFS Fix run in normal mode »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Process »»»»»»»»»»»»»»»»»»»…
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
is et niet eiffeltoren met dubbel f?
- 4 reacties
- 2.6k weergaven
Een vrouw uit Amerika is veroordeeld voor het illegaal downloaden en verspreiden van liedjes op internet. De uitspraak van de rechter klonk haar bepaald niet als muziek in de oren: 220.000 dollar boete. Het is de muziekindustrie menens in het gevecht tegen illegale downloadpraktijken van consumenten. De Amerikaanse, het eerste slachtoffer dat is neergesabeld door de wereldwijde platenindustrie, downloadde 24 liedjes en zette deze argeloos online. Met de boete geeft de platenindustrie een pittig signaal af voor iedereen die muziek illegaal via internet verspreidt, of dat van plan is te doen. 26.000 mensen wereldwijd zijn inmiddels getracked, en kunnen binnenkort een fi…
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik bedoel dit soort dingen: het einde hoe dat voor elkaar krijgt
- 0 reacties
- 1k weergaven
waarom reageer niemand
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Ik ben me een beetje aan het inlezen over Memor32 in combinatie met memento.. Maar nu zat ik me af te vragen, er zijn ook (vrij goedkope) adapters, waarmee je je "gewone" memory kaart van de PS2 op je PC aan kunt sluiten, zo zou je dus dezelfde software kunnen installeren op een gewone kaart, en heb je geen Memor32 nodig, maar zou dit werken? heeft iemand hier ervaring mee?
Laatste reactie door Lilove, -
Re: BF 1942
door Vico- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Iemand? Iets?
DukeN jarig!
door Tom- 4 reacties
- 1.7k weergaven
Jawel mensen, The Duke himself viert vandaag zijn jubileum! Wij, de moderators, wensen hem een uiterst prettige verjaardag toe met zijn geliefde vrouw en kind! Dat hij nog vele jaren leven mag!
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Beste leden, Dit topic is een half jaar geleden gesloten wegens te weinig toegevoegde informatie per post. Hierbij gaat het weer open, want nu zijn we immers een half jaar verder. Ga je gang met ranken van degene boven je, net als vanouds. Aan de leden die tussen 28 april 2008 en nu zijn aangemeld: dit is een topic waar je degene die voor je heeft gepost een cijfer geeft hoe goed je hem of haar vindt presteren op het forum. Geef ook een reden waarom hij of zij dit cijfer verdient. Degene na je geeft jou een cijfer en commentaar. Zie mijn laatste post in dat topic hoe het ongeveer werkt. Veel plezier! Tom
outlook express
door E7691- 6 reacties
- 4k weergaven
Hoi, ik heb een skynet adres maar ik zou graag met outlook express beginnen maar ik weet niet wat de server voor de inkomende mail is voor skynet en ook niet de SMTP - server die voor uitgaande mail word gebruikt toen ik induwde webmail.skynet.be voor allebei kwamen mijn mails tevoorschijn maar hij blijf zo staan er kwamen geen meer binnen en toen ik outlook express wou afsluiten of een mail wou verzenden zei hij alleen kan geen verbinding maken met dit en dat dus kan iemand mij zeggen wat ik moet doen voor mijn mails te lezen met outlook express bedankt
Laatste reactie door E7691, -
- 15 reacties
- 7.7k weergaven
ik wil een video op me psp zetten (mp4) maar dan wil ik hem afspelen op mijn psp dat staat er ''geen video gevonden'' ??? hoe kan dat :-\ alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Laatste reactie door Martijn,