Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
dankjewel gaat wel wat traag gaan.... 12 seeders :-[ maja mag slotje op
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ondertiteling taal: Engels dat wl ik niet. zonder ondertiteling. want dat is engels. ik wil NL Subs. maar als je zelf de ondertiteling er bij moet voegen is het goed. maar als je bij files kijkt zie je alleen .avi dus die ondertiteling zit er in
Mortal Kombat wii
door repoc- 3 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb mortal kombat armaggedon voor de wii, maar ik heb daar een vraagje over: als je in een gevecht van iemand hebt gewonnen krijg je "Finish him!" en dan moet je zoveel mogelijk dingen doen, maar ik weet niet hoe. weet 1 van jullie dat?
Re: outlook
door Drob- 0 reacties
- 686 weergaven
hey ik heb een vraagje ik heb nu office outlook 2007 ik moest laats met hele computer eeen herinstal plegen maar toe heb ik mappen met berichten gekopiert maar een externe hdd maar het zijn nu allemaal XNK-bestanden maar hoe kan ik deze weer terug in outlook 2007 zetten als jullie mij hier mee kunnen helpen want ik kon geen andere topic vinden dan deze ;D O0
Laatste reactie door Drob, -
WOW progje?
door Dark Legend- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hey, ik ben opzoek naar een progje waarmee je world of warcraft gratis kunt spelen, de kans lijkst me klein dat het bestaat maar 't is een poging waard liever geen private servers of trials.
Laatste reactie door Dark Legend, -
voetbal vrouwen
door laartje- 0 reacties
- 1.5k weergaven
alvast bedankt
Laatste reactie door laartje, -
- 18 reacties
- 2.7k weergaven
Zoals jullie weten levert GTA IV bij veel mensen fouten op de console. Zo loopt hij veel vast en kunnen mensen niet online spelen. Het is bij sommmigen zelfs zo erg dat zelfs de dvd-lezer beschadigt wordt dat die het niet meer doet. Ik denk dus dat dit het geval bij mij is, want andere games die het normaal wel deden doen het nu ook niet meer. Ik denk dus dat mijn dvd-lezer kapot is, kan dit kloppen. En zo ja, wat kan ik er dan aan doen. Of moet ik een nieuwe kopen, en wat kost zo'n ding dan wel niet.. ? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Robin, -
- 6 reacties
- 3.1k weergaven
ik vind het maar bullshit dat mensen andere mensen willen geloven dat er NU al 3 nieuwe consoles uitkomen :-[ zie hier: leuk gedaan hoor mensen maar STOP farid :peace:
Laatste reactie door Eagles, -
Hey allemaal, 2 vraagjes , Is het mogelijk om de wii aan te sluiten op de pc zodat je iso's bijvoorbeel vanaf je pc door je wii kan laten lezen. Verder had ik laatst een spel gebrand op dvd-rw werkte perfect brand ze daarna altijd op dvd-r maar toen ik hetzelfde spel op een dvd-r had gebrand kon die de disc niet lezen disc verspeelt vind ik beetje zonde misschien enige tips of dingen dat ik kan doen zodat het niet meer gebeurd of zodat die hem wel kan lezen? Soms zegt die kan disc niet lezen, doe ik hem er een paar keer opnieuw in, op een gegeven moment kon die hem wel lezen ( kreeg start scherm ) maar toen wou ik hem starten en toen zij die error couldn't read …
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ik hoop ook nog ff met deze kast verder te kunnen
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Heeft het misschien met de ondertiteling zelf te maken? Klinkt misschien gek, maar een andere ondertitelbestand deed bij mij een keer wonderen ;-) Hmm.... na je eerste post nog eens goed doorgelezen te hebben moet ik mn reactie toch herzien. Echt heel vaag.
Laatste reactie door ApriliaSR, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
laatmaar.
Laatste reactie door Robin, -
Nintendo DS of PSP? 1 2 3
door Vico- 53 reacties
- 8.7k weergaven
heyz, Ik wil 1 van de 2 kopen.. Maar ik weet niet welke. De nintendo of de PSP ? Ik weet dat de nintendo iets met zo'n stokje is (touchscreen). De PSP, is dacht ik voor meer 3D dingen.. Welke zou ik moeten kopen volgens jou? MVG shahab
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
dd
Laatste reactie door fifa2008, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
: JR97T-33YD4-V97F8-T8GY7-6GJBJ : D622B-RJQJM-BCD86-PCDMH-VYPVW : G99VP-T7DKH-VYW2G-X8DG7-MBVD8 : VB48G-H6VK9-WJ93D-9R6RM-VP7GT
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
: JR97T-33YD4-V97F8-T8GY7-6GJBJ : D622B-RJQJM-BCD86-PCDMH-VYPVW : G99VP-T7DKH-VYW2G-X8DG7-MBVD8 : VB48G-H6VK9-WJ93D-9R6RM-VP7GT
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Jongens, ik vraag me af wat Farid aan het
Laatste reactie door Farid., -
20000 Leden! 1 2
door Tom- 49 reacties
- 9.1k weergaven
Beste leden! Eindelijk is het zover! DukeN.nl heeft 20000 leden! Wij, de moderators, zijn hier natuurlijk heel trots op, daarom feliciteren wij alle leden die in de afgelopen jaren actief geholpen hebben deze site op te bouwen of al het werk op de fora te verrichten. Wij hopen dat deze site nog lang mag bestaan en dat er nog heel veel mensen geholpen mogen worden met hun problemen. De site wordt steeds professioneler en uitgebreider. Laten wij ons glas heffen! Op DukeN.nl! Namens de moderators, Tom
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb Rollercoaster Tycoon 3 gedownload. Maar als ik hem wil spelen krijg ik een runtime error. In het begin niet want dan was er nog geen crack en dan was dat van plaats de juiste cd...... Dit is de melding die ik krijg : http://img158.imageshack.us/my.php?image=errorro9.jpg Ik heb al veel cracks geprobeerd maar ik krijg altijd dezelfde error. Hopelijk kunnen jullie me helpen !!!! Alvast heel erg bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
Pacsteam vraagje
door Razor- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik ben dus van plan om GTA:SA te downloaden via Pacsteam omdat in mijn torrent de stemmen niet werken Maar werkt hij dan ook? Moet ik hem dan activeren ofso?
Laatste reactie door Razor, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
of dit.. is in de winkel colruyt.. http://www.collishop.be/collishop/index.jsp?pg=zoek&taal=N&trefwoorden=mciro%20sd&_moduleEntrance=Y
- 0 reacties
- 1k weergaven
En volgende keer ook in het juiste forum sectie plaatsen.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Op welke moet ik klikken ?
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Kan dat ook als ik alleen één spel koop? Bv. een spel van mario ofzo.. dan heb je de R4 kaart ook.. kan je dan meer dingen toevoegen ofniet??
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
kan iemand dat vergroten.. lukt niet bij me
Laatste reactie door Vico,