Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 936 weergaven
Je lult nog steeds bullshit lol, die site is nl zo veilig als ik weet niet wat. Dat jij geen fatsoenlijke virusscanners gebruikt kan ik niets aan doen volges mij jij je maar is meer gaan verdiepen in dit wereldje, je weet niets
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 921 weergaven
Ik ga me niet verlagen aan jouw niveau. Je bent gewoon een sukkel die boel zoekt. Wil je wat weten? Mcafee/AVG/Norton/Kaspersky zeggen allemaal dat die site onveilig is: Danger: AVG Search-Shield has detected active threats on this page and has blocked access for your protection. The page you are trying to access has been identified as a known exploit, phishing, or social engineering web site and therefore has been blocked for your safety. Without protection, such as that in the AVG Security Toolbar and AVG, your computer is at risk of being compromised, corrupted or having your identity stolen. Please follow one of the suggestions below to continue. IP Address: 89.24…
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Nu zeg je niets meer he omdat je gewoon uitgelult bent, ga maar eerst nadenken voordat je domme dingen gaat zeggen
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Is GEEN veilige site! Jongen normaal word ik niet agressief, maar ik word echt GEK van mensen die O N Z I N uitkramen, ga een fatsoenlijk virusscanner installeren ofzo :S Je kraamt onzin uit
- 0 reacties
- 1k weergaven
Is GEEN veilige site!
NTSC
door petervanessa- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een omgebouwde Wii. Omgebouwd met een Argon chip. Nu dacht ik dat ik PAL en NTSC spellen kon spelen. Maar dat lukt niet. PAL geen probleem, maar ik heb twee NTSC spellen en beide doen het niet. Tja, waarom zou je NTSC spellen nemen. Nou om de volgende reden: Paar spellen in PAL die ik graag wilde hebben bleken alleen in het Spaans te zijn. Ik spreek geen woord Spaans dus heb er niets aan. Dus even NTSC regelen, dan is die in het Engels. Nou, die doen het dus niet. Misschien heeft iemand anders even een tippie waar ik Torrents kan downloaden in Multi language ofzo. Wii Iso .com heeft veel PAL in alleen Spaans of Frans. Ik hoop dat iemnd me…
wii ombouwen
door magicm14- 2 reacties
- 2.1k weergaven
waar zou ik mijn wii makelijk kunnen opbouwen en waar een garantie op staat als het mis gaat dat ik een nieuw kan krijgen
Laatste reactie door m_vermaat, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Laatste reactie door Bart., -
ds browser
door Cédric.- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, ik heb een DSTT kaartje besteld, ik vraag me af of ik de ds browser dan kan gebruiken.... Op de website staat dat hij het ondersteund, maar als je het koopt in de winkel(ds browser) krijg je een kaart die je in die gameboy advance uitgang moet steken. Zou ik dat bij een DSTT kaartje ook nodig hebben of werkt het gewoon ook ? bedankt,
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Bump
Laatste reactie door megacyriel, -
Ik wil een PS3 kopen weet iemand of deze dan ook gelijk regiovrij zodat ik spellen uit amerika kan kopen.
Laatste reactie door Bart., -
Windows XP installeren..
door Gast flexxer- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Jongens en meisjes, dames en heren.. ik wil Windows XP Professional SP2 vanaf een gebrande CD installeren alleen ben helemaaaaaaaaal vergeten hoe dat moest..Het enige wat ik niet weet is: hoe moet ik ervoor zorgen dat ik de cd an de praat krijg.. ik weet welke instellingen ik moet gebruiken enzo..maar hoe kom ik int menu..want mijn pc vraagt namelijk niet of ik vanaf de CD wil beginnee.. help help help.. PS: volgens mij moest ik bij het opstarten op F? drukken (?=cijfer).. mvg Flexxer
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo Mijn zo pas herstelde PC (hij bevroor maar nu niet meer), heeft weer een probleempje namelijk dat hij niet wil afsluiten/stand by. Het is een dagje dat het zo is. :-[ Nooit eerder problemen gehad met dit. Wat kan ik hier aan doen? alvast bedankt O0 shahab
- 7 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo allemaal. Na een crasch waren de meeste programma`s verloren,waaronder ares. Het lukt me niet om dit te instaleren. Als ik met google alle downloadmogenlijkheden voor ares probeer,komt er steeds de melding dat de webpagina niet kan worden weergegeven.Ik heb alles nagezocht en onder extra /geavanceerd ook de instellingen ssl en nog zo iets aangevinkt,maar het lukt niet. Als ik via Duke instaleer,lukt het wel,maar de download duurt maar een fractie van een seconde en er komt een schermpje dat de download incompleet is. Klik ik dat weg,kan ik doorgaan,maar bij het acceptatiescherm staat op de knop "agree" niets of een nummer en de channelknop is grijs. Ik kan blijven…
Laatste reactie door juanita, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Heb je wel de crack in de Halo 1 map gekopieert ? En als dat dan nog niet werkt gooi dan die vorbisfile.dll er ook in.
Laatste reactie door Sander, -
- 4 reacties
- 1.4k weergaven
sorry deze vraag is vast al vaak gesteld :redface: ik ben er vrij slecht in dus leg alsjeblieft zo duidelijjk mogelijk uit als je eht snap kan en wil uitleggen teminste ik hheb utorrent gebruikt een film gedownload en hij was 100% wat moet ik vanaf daar doen want dubbelklik vonden ze waarschijnlijk te makkelijk :'(
Laatste reactie door Marijeee, -
VERPLAATST: Voor alle Dragonball Z budokai Tenkaichi 3 Fans..!! kunnen die zich hier melden!
door Robin- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23302.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
jarig
door Gast 0maurice0- 2 reacties
- 1.5k weergaven
jarig uit nuenen
Laatste reactie door Tom, -
Hallo, Ik heb een PES2008 voor PC gedownload op CD. Als ik wilt spelen, vragen ze dat ik de originele CD in moet doen. Maar in de Bestanden van mijn CD zit iets met Crack01 en Crack02. Als ik daarop klik, dan doet die het wel. Maar als ik eenmaal PES2008 aan het spelen ben, zie ik dat de Kleding & Logo's van Premier League clubs niet kloppen. Ook als er gescoord wordt, is de Herhaling héél langzaam. Het springt van de ene beeld naar de andere. Ook als ik iets in een bepaalde team weizig en ik Save dat en als ik het Spel weer opnieuw start, is alles weer normaal. En alles wat opgeslagen is, is er niet meer. Trouwens, ik heb Windows Vista, zou het daar aan liggen? …
Laatste reactie door PES2008, -
Re: Spelletje
door Vico- 0 reacties
- 982 weergaven
mooi hé ;D
demonoid Invitation code
door Gast verkniptegeest- 0 reacties
- 976 weergaven
waarschijnlijk ben ik al de zoveelste die staat te springen om een demonoid Invitation code maar als iemand zich geroepen voelt........GRAAG!!! Mijn dank is bij voorbaat VERPLETTEREND; Marco (in Rotterdam beter bekend als ZAAG!..Zaag????DE ZAAGTAND!!?? Jawel DE enige echte..
-
probleem met ssbb
door repoc- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik heb ssbb op mijn wii maar als ik story mode doe loopt hij telkens vast. hebben jullie hier een oplossing voor?
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Opera vind ik 't beste werken
- 0 reacties
- 835 weergaven
Dit is de mijne (deze is van mijn linux maar ik heb ook een Windows). #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ja, het is inderdaad een vreemd probleem, ik heb dit ook nog nooit gezien. De drivers van mijn videokaart zijn goed geïnstalleerd, ik heb een tweede onboard videokaart, maar volgens mij ligt het daar niet aan. Misschien is wat meer info wel handig. Mijn system specs; AMD ATHLON X2 5200+ Dual Core, NVIDIA 8500GT 256M, 4 GB DDR2 Kingston. OS; Microsoft Windows XP Professional x64 Edition (Build Service Pack 23790)
Laatste reactie door Namtrac Cire,