Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik wil graag dvd's branden en dat heb ik geprobeerd met dvdshrink. Maar als ik dan de gebrande dvd wil afspelen speelt ie op mijn computer voor de helft af. Ik heb op onze dvd speler geprobeerd maar daar krijg ik alleen voorstukje te zien en daarna word he beeld zwart. Dit ligt natuurlijk aan de beveiliging van de dvd's. Ik heb jullie tutoral over fab + dvdshrink ook al gebruikt, maar dan blijft hetzelfde probleem nog steeds voordoen. Ik had trouwens ook al geprobeerd om langzamer de branden, maar dat hielp ook al niet. ik weet niet meer wat ik moet doen. help mij. Mvg Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
- 0 reacties
- 897 weergaven
hai welk download programma heb jij? :-\
Laatste reactie door madonna123, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
demonoid.cc??
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
o bedankt Robin!! Premium Free mirror #1 Free mirror #2 Free mirror #3 welke moet ik dan hebben ?
Laatste reactie door marjoleinn, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Wat voor spel is het eingelijk? Wat moet je doen?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 906 weergaven
Ik heb battlefield 2 (gekocht)
Laatste reactie door Thijs, -
- 5 reacties
- 1.7k weergaven
Diablo III officieel aangekondigd Eerder deze week lieten we al weten dat de kans groot was dat Diablo III vandaag tijdens de World Invitational in Parijs zal worden aangekondigd. En nu is het zover, Blizzard heeft zojuist tijdens zijn persconferentie, Diablo III officieel aangekondigd. De aankondiging begon met een een akoestische uitvoering van de Diablo-theme muziek, gevolg met de allereerste trailer. De trailer wordt ondersteund met een voice-over die op een onheilspellende manier aankondigde wat we van de game kunnen verwachten, zoals de vele veldslagen verwerkt in donkere en geheimzinnige thema's. Na de trailer betrad lead-designer Jay Wilson het podium om …
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ok O0
Re: Sims probleem
door OLGAA- 0 reacties
- 906 weergaven
Gedownload! O0 en dan komt het in winrar.. wat moet je dan doen x
Laatste reactie door OLGAA, -
- 0 reacties
- 947 weergaven
:-\ Ik snap die site niet Ik heb ctrl F gedaan en crack getypt kwam ook niets :geheim: Wil je misschien de link sturen van die pagina. Alvast bedankt!
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
DANKJE! ik ben hier echt slecht in xd
Hotmail probleem
door Vico- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo Ik ben sinds een paar weken een probleempje met hotmail. Als ik mij wil inloggen moet ik dus altijd mijn email adres en wachtwoord geven. Dat doe ik, maar zodra ik mijn wachtwoord intyp, is het altijd fout voor de eerste keer. Als ik het dan voor de tweede keer probeer, lukt het altijd wel. Ik weet ZEKER dat ik mijn w8w juist schrijf. Ik log mij met deze site in http://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=10&ct=1214509404&rver=4.5.2130.0&wp=MBI&wreply=http:%2F%2Fmail.live.com%2Fdefault.aspx&id=64855 MVG Shahab
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 973 weergaven
Hey, mensen ik heb tussendoor iets gemaakt, een signature voor mijn Age of Conan Guild members, Dus het gaat alleen even om het geheel What do you think of it?
Laatste reactie door Jon, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
zo hier komen de mijne dan! [img width=600 height=899]http://i289.photobucket.com/albums/ll207/canciser/8567.jpg
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
discriminatie :-[
Laatste reactie door Vico, -
- 6 reacties
- 1.8k weergaven
Heey! Ik heb een HDMI kabel voor de ps 3 gekocht . Omdat ik beter beeld wou xD Ik dus die kabel in pluggen en dat ding aanzetten . Hij kan op 3 standen : 560 Pi ofzo? :redface: 760 Pi 1080 Pi Ik heb ze alle 3 keer ingesteld, alleen ik vind het beeld meer spikkeliger en beetje flikkeren dan dat ik zonder hdmi kabel speel ( Ik heb getest met GTA IV ) Wie heeft ervaring met zon kabel ? Of moet ik een ander soor kabel kopen ? Heb ik niet de goede instellingen ? Wie kan me helpe? Alvast super bedankt! Niels.
- 0 reacties
- 961 weergaven
jep, niet aangedacht. maar het is toch echt belangrijk anders word duken uit de lucht gehaalt :buck:
- 0 reacties
- 927 weergaven
Dat is nou jammer
Laatste reactie door Bart., -
Re: Status DukeN.NL
door Duken- 0 reacties
- 1k weergaven
Even een (a) test
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 6.5k weergaven
Hallo, kan je (gedownloade) wii games op een sd kaart zetten, indien mogelijk moet je dan je wii laten ombouwen ? Greetz Niels :cool2:
Laatste reactie door Nielszz, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Shahab gefeliciteerd met je 400e bericht
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 1.8k weergaven
Kaspersky Lab vraagt hulp bij chantagevirus Om het chantagevirus Gpcode, dat afgelopen week opdook, te ontcijferen, roept Kaspersky Lab nu op grote schaal hulp in. Cryptografische experts, overheids- en onderzoeksinstituten, andere anti-virusbedrijven en onafhankelijke onderzoekers worden opgeroepen om mee te helpen het virus onschadelijk te maken. Virus.Win32.Gpcode.ak 'gijzelt' bestanden (http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2308398) op een besmette computer. Pas na betaling van een losgeld wordt een sleutel gestuurd waarmee de bestanden weer bruikbaar worden. Verschil met eerdere versies is dat dit virus gebruik maakt van een 1024-bits sleutel, waardoor krak…
- 0 reacties
- 947 weergaven
We waren gebleven bij Eagles:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 908 weergaven
wow kaasbroodje, jij hebt echt smaak
PC Formatteren
door Bart.- 22 reacties
- 3.9k weergaven
Hey, ik wil m'n PC gaan formatteren omdat er heel veel troep en virussen op staan enzo. Er staat nu Windows Vista op, maar als ik nou Windows XP download via torrent ofzo en dan op een cdtje brand, kan ik dan na het formatteren XP erop zetten? Hoe gaat dat precies in zn werking?
Laatste reactie door Bart.,