Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Re: Spel spelen?
door Brafa- 0 reacties
- 900 weergaven
oow sorry:p Call of Duty 4 voor PC...
Laatste reactie door Brafa, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Een nieuw type van multimediamalware maakt zijn opkomst op het internet, en wordt vooral verspreid via p2p-netwerken. Secure Computing zegt dat de aanval verloopt in verschillende fasen en dat het de nieuwe complexiteit van hedendaagse malware duidelijk weergeeft. De eerste fase gebeurt wanneer een gebruiker op zoek is naar een crack of serienummer op een illegale website. De gebruiker wordt dan veelal overgehaald om een Trojaans paard binnen te halen dat elk multimediabestand op de pc infecteert. De bestandsextensie wordt intact gehouden, maar het Trojaans paard zet wel elk multimediabestand om zodat er kwaadaardige code aan kan worden toegevoegd. Wanneer de gebruiker…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 907 weergaven
Je zult maar net geen CoD2 hebben... >
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 961 weergaven
Slotje idd O0
- 1 reactie
- 947 weergaven
Dit is dè plek waar je mag offtopic-en! Dus, praat maar raak! :offtopic: :drank: Whoohoo! Wat is de Goliath (achtbaan in walibi world) toch geweldig!!!
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Plaats hier youtube-filmpjes die je erg grappig vind. Ik heb er al een gevonden;D : Je zou maar zo'n lach hebben! http://www.youtube.com/watch?v=73VctGuAKUE
- 4 reacties
- 6.3k weergaven
Beste forum, Voor mijn dochter een Nintendo DS lite gekocht. Om spelletjes van het internet op de DS te draaien een microSD kaart gekocht, samen met een acekard2 AK2 voos DS en NDS lite, http://www.superpcs.nl/catalog/product_info.php?cPath=392&products_id=31195 Heb mario bestand geladen en het .nds bestand op de kaart gezet. Ik krijg nu de melding dat de System file is missing Ik heb ook 'R4 v1.18 kernel 2008-4-24' geprobeerd, maar dit werkt evenmin. Wie kan ons raad geven?
Laatste reactie door bitte007, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Omdat jij Farid heet dan ik weet ik weet: :offtopic: :goodpost: :post1: lol ;D
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 980 weergaven
''we'' ? :geheim:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 918 weergaven
Oh, dan zijn we hier weg... De mazzol ;D
- 0 reacties
- 862 weergaven
Gefeliciteerd! O0 Ontopic: *komt enthousiast het café binnen met een stel vrienden* Heee goeiedag, we wouden graag twee cola, één cassis, en drie sprite...
Flash 4 Nds
door f4n- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Op /spam staat een beschrijving hoe je Nds spellen kun downloaden van internet en via standaard flashgeheugen in een Nds speladapter op je Nds kunt spelen. De website /spam ziet eruit als een echte Nds en werkt ook zo. /mod: een topic maken om reclame te maken voor een website is niet toegestaan, uiteraard mag je bij een probleem doorverwijzen naar een site.
Laatste reactie door f4n, -
nintendo ds
door magicm14- 9 reacties
- 2.7k weergaven
ik vraag me af hoe je spellen voor de ds van pc naar je ds kan brengen of moet ie eerst omgebouwd zijn?
- 22 reacties
- 7k weergaven
De review van het DSTT-kaartje voor de Nintendo DS! In de doos : Kaartje + doosje om in op te bergen. : High speed UBS MicroSD reader (zeer klein!) het kaartje : +makkelijk games er op plakken! (gewoon kopieren) +zeer goede kwaliteit van kaartje +zelfde grote als een normaal kaartje +makelijk de menu te bedienen +je kunt vele nieuwe skins downloaden +cheat mode +wifi mode +download mode (met 2 spelers spelen) +Softreset (je moet je ds niet afsluiten om een nieuw spel te spelen) +Je krijgt er een micro USB reader bij +bescherm-doosje voor het kaartje in te stoppen +de games laden zeer snel (1 tot 3 sec.) software: -software …
- 7 reacties
- 6k weergaven
Hallo, Zojuist heb ik voor m'n zoontje een ds gekocht. De verkoopster was zo vriendelijk om mij er op te wijzen dat er apparaatjes bestaan voor het gratis downloaden en spelen van spellen. Nu weet ik echt niet wat ik het beste kan kopen...... Kosten maakt me niet zo veel uit, maar het moet wel goed en makkelijk te bedienen zijn. Wie helpt mij? Welk apparaat moet ik kopen: Supercard, R4DS of de DSTT???????? Alvast bedankt voor jullie reactie(s) en/of mening. gr. tk
- 14 reacties
- 28.7k weergaven
ik heb een r4 kaart gekocht voor de nintendo ds van mn dochters. Heb de software van t internet gedownload staan nu op de card. vervolgens heb ik ,volgens mij,games gedownload maar de ds geeft aan :couldn't find _DS_menu.dat wat doe ik verkeerd??help me please.. :(
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb dus mijn dvd gewist.. En er zit weer een kras op :-[
Re: foutmelding football manager 2008
door Gast DRKOEK- 0 reacties
- 992 weergaven
mensen ik heb dit: wie kan me helpen? groetjes!
-
Re: Beijing 2008 PC
door pepsi- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi, mag ik je even storen? Waar vind jij die games, en wat bedoel je met seeds?
Laatste reactie door pepsi, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
Laatste reactie door koenmf, -
casemodding
door teun2- 16 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo iedereen Ik zit eraan te denken om mijn xbox 360 te gaan casemodden. Ik ben hier echt een beginner in dus ik vroeg me af of er al mensen ervaring hebben met het casemodden van een xbox 360 ik weet het nog niet zeker want ik zit nog met met garantie enzo. maar misschien heeft er iemand tips Alvast bedankt O0 Teun
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
komt vanzelf wel ;D
Laatste reactie door Piet Hein, -
wii error #001
door koenmf- 0 reacties
- 1.9k weergaven
heey ik heb ssbb gedownload een pal dvd-9 heb em braaf gebrand op x4 aleen als ik em er in doe krijg ik een error #001 iets over ongeoorloofde shit heb een wiikey 1.9s weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?? (zie bij begin wel dat er ssbb in zit maar als ik op beginen klik begind de shit)
Laatste reactie door koenmf, -
Re: Top 40-50
door Piet Hein- 0 reacties
- 1k weergaven
Alleen deze ene keer kan je de top 40 vanaf duken ophalen
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 986 weergaven
Ik heb dat programma geopend, (wins3ld.exe) en verzonden to support! wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door stepduk,