Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
;D
Laatste reactie door loesJ..., -
- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Hey hoi, ik lees allemaal berichten over mensen die spelletjes voor hun wii downloaden en alles, Maar hoe moet dat in godsnaam?! ik betaal voor spelletjes als mario party enzo gelijk 50 euro en ze hebben mij nou al 100 euro gekost dus.. als iemand me zou kunnen uit leggen hoe ik spelletjes voor mijn wii moet downloaden en op welke dvd ze moeten graag!
Laatste reactie door loesJ..., -
PS3 Spellen
door .Wouter.- 4 reacties
- 1.6k weergaven
ik wil een spel kopen maar ik zit te twijfelen tussen rainbowsix las vegas 2 of battlefield bad company. welk raden jullie aan? alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 902 weergaven
kan je die andere PM die ik heb gestuurd naar die andere gebruiker mischien verwijderen ofzo :peace:
Laatste reactie door Slome_Pino, -
- 0 reacties
- 832 weergaven
hehe loco panter gast :duivel:
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 890 weergaven
IK WIL PCM 2008 SPELEN :buck: :buck: :buck: :buck: :buck: :buck: :buck: :buck:
Laatste reactie door icycledutch, -
Film is .avi
door Lucienne- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb hancock gedownload, maar het is een .avi bestand en ik wil hem branden maar hij is maar 700 mb en op die dvd kan 4500 mb. Wat moet ik nu doen om hem er goed op te krijgen?
Laatste reactie door Lucienne, -
vraag 1: als ik een spel in frankrijk koop kan ik die dan gwn spelen op me ps3 ?? vraag 2: is gears of war 2 ook voor die ps3??
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Welkom Jeroen! have fun @ duken.nl !
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 891 weergaven
Welkom Pino ! Dit is zeker de juiste plek , als je alles wil weten over downloaden , branden , en nog véél meer!
- 0 reacties
- 888 weergaven
Idd ! Welkom Duffy!
Welkom Jan-Erik! Wat JFK al zei, veel plezier @ forum!
Re: ook nieuw hier
door Niels.- 0 reacties
- 858 weergaven
:welkom: Moge je veel leren op het forum!
Hoi Silvan , Welkom op het forum ! Muziek downloaden ? Misschien moet je is Limewire proberen! O0
Re: ik ben nieuw
door Niels.- 0 reacties
- 843 weergaven
Welkom :peace:
whaha mooi zo Ook welkom names mij !
Welkom @ Duken.nl!
- 0 reacties
- 813 weergaven
in het menu links boven in sysoption, moet je default resten op on zetten. als je dan in een spel zit moet je op A B X Y L R tegelijk drukken klaar:P
Laatste reactie door jobias, -
moet ik info files ook kopieeren naar sd card om het spel te kunnen spelen?en hoe moet dit?
Laatste reactie door bolan064, -
- 0 reacties
- 888 weergaven
Wil ik met trots mijn 4 maanden geleden pctje showen: Processor: Intel Core Quad Q6600 Boxed(775) CPU Koeler: Scythe Mugen SCHINF 1000 Videokaart: XFX 8800GT Alpha Dog Moederbord: ASUS P5N-D 750Sli Harde Schijf: Samsung 500 Gb RAM Geheugen: D2 4GB Kit 800-444 Reaper OCZ Behuizing: Antec 900 Voeding: OCZ GameXStream 850w Monitor: Samsung 22" scherm - 2232BW Loopt als een zonnetje met Vista Ultimate
Laatste reactie door Panty_sniffer, -
Welkom psvtjuh! Have fun hier op DukeN.nl
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 942 weergaven
http://henk50.web-log.nl/onderweg/images/foto_markant_017.jpg En nu wil ik een jehovah's getuige zien die een voet tussen de deur doet
Laatste reactie door mastermind27, -
Re: PNG-bestand
door PES2008- 0 reacties
- 957 weergaven
Weet je wel wat PNG-bestanden zijn??
Laatste reactie door PES2008, -
Re: PNG-bestand
door Farid.- 0 reacties
- 1k weergaven
Kan je iets meer info geven, ik snap hier nu niks van(misschien dat het aan mij licht) :geheim:
Laatste reactie door Farid., -
Sony PSP - PSP FAT
door Niels.- 7 reacties
- 1.7k weergaven
Heey ik heb al een hele tijd een PSP FAT Zon beetje toen hij uitkwam had ik hem gekocht . Maar goed, Ik heb hem , in de week dat ik op vakantie was , laten ombouwen , in de winkel van www.ombouwwinkel.nl . Nu thuis , heb ik er allemaal spellen op gezet, en ze doen het allemaal! O0 Alleen nu wil ik wat spellen ( legale van een UMD ) backuppen. Ik heb nu USBSS ofzo , geprobeerd, maar hij kan die niet afspelen . Ik heb ook al UMD Dump geprobeerd, en die doet hij ook niet. Ik krijg dan steeds te lezen , dat hij het niet kan starten . Wie weet waar dit aan ligt? Wellicht heb je het zelfde probleem gehad, en weten op te lossen , kun je dat dan vertellen …
Laatste reactie door Fredpascal,