Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Nintendo DS of PSP? 1 2 3
door Vico- 53 reacties
- 8.9k weergaven
heyz, Ik wil 1 van de 2 kopen.. Maar ik weet niet welke. De nintendo of de PSP ? Ik weet dat de nintendo iets met zo'n stokje is (touchscreen). De PSP, is dacht ik voor meer 3D dingen.. Welke zou ik moeten kopen volgens jou? MVG shahab
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
dd
Laatste reactie door fifa2008, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
: JR97T-33YD4-V97F8-T8GY7-6GJBJ : D622B-RJQJM-BCD86-PCDMH-VYPVW : G99VP-T7DKH-VYW2G-X8DG7-MBVD8 : VB48G-H6VK9-WJ93D-9R6RM-VP7GT
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
: JR97T-33YD4-V97F8-T8GY7-6GJBJ : D622B-RJQJM-BCD86-PCDMH-VYPVW : G99VP-T7DKH-VYW2G-X8DG7-MBVD8 : VB48G-H6VK9-WJ93D-9R6RM-VP7GT
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Jongens, ik vraag me af wat Farid aan het
Laatste reactie door Farid., -
20000 Leden! 1 2
door Tom- 49 reacties
- 9.3k weergaven
Beste leden! Eindelijk is het zover! DukeN.nl heeft 20000 leden! Wij, de moderators, zijn hier natuurlijk heel trots op, daarom feliciteren wij alle leden die in de afgelopen jaren actief geholpen hebben deze site op te bouwen of al het werk op de fora te verrichten. Wij hopen dat deze site nog lang mag bestaan en dat er nog heel veel mensen geholpen mogen worden met hun problemen. De site wordt steeds professioneler en uitgebreider. Laten wij ons glas heffen! Op DukeN.nl! Namens de moderators, Tom
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, Ik heb Rollercoaster Tycoon 3 gedownload. Maar als ik hem wil spelen krijg ik een runtime error. In het begin niet want dan was er nog geen crack en dan was dat van plaats de juiste cd...... Dit is de melding die ik krijg : http://img158.imageshack.us/my.php?image=errorro9.jpg Ik heb al veel cracks geprobeerd maar ik krijg altijd dezelfde error. Hopelijk kunnen jullie me helpen !!!! Alvast heel erg bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
Pacsteam vraagje
door Razor- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik ben dus van plan om GTA:SA te downloaden via Pacsteam omdat in mijn torrent de stemmen niet werken Maar werkt hij dan ook? Moet ik hem dan activeren ofso?
Laatste reactie door Razor, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
of dit.. is in de winkel colruyt.. http://www.collishop.be/collishop/index.jsp?pg=zoek&taal=N&trefwoorden=mciro%20sd&_moduleEntrance=Y
- 0 reacties
- 1k weergaven
En volgende keer ook in het juiste forum sectie plaatsen.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Op welke moet ik klikken ?
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Kan dat ook als ik alleen één spel koop? Bv. een spel van mario ofzo.. dan heb je de R4 kaart ook.. kan je dan meer dingen toevoegen ofniet??
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
kan iemand dat vergroten.. lukt niet bij me
Harde schijf
door vandee01- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hoe krijg ik een gedownload spel op de harde schijf van mijn Playstation 3 Een volledig spel is dit Eddie
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
http://www.un.int/hungary/images/1848-49.jpg
Laatste reactie door marcov, -
Re: Huisregels
door Tom- 0 reacties
- 513 weergaven
Ik heb de huisregels geüpdate. Er zijn de kwesties 'Dubbelposts' en 'Waarschuwingen' bijgekomen.
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
kan echt nieman me helpen
Laatste reactie door lesley, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
niet bij mij zeuren , ze zeggen het!
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hey allemaal Aangezien SSBB uit is in amerika en nu mogelijk is om gedownload te worden vroeg ik me af of iemand het al was gelukt en het hem ook was gelukt om hem te branden. Het branden schijnt moeilijk te zijn aangezien het NTSC is met een update en updates kunnen slecht zijn voor je wii als het ntsc is. Dus enige idee hoe je zo een spel aan de praat krijgt? bij de comment hebben ze het over dat je met imageburn layerbreak moet gebruiken ofso en ze hebben het ook over nog een paar andere dingen. :S beetje ingewikkeld . vroeg me af of het misschien iemand al wa gelukt en zo ja hoe dan? Met vriendelijke groeten Xariasta. ;D
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hallo ik heb een vraag mijn Swap Magic 3.6 dvd doet het niet meer de achterkant is ineens veel lichter geworden vergeleken met de cd maar er zitten nouwelijks krassen op nou wou ik vragen is het mogelijk om Swap Magic te downloaden en dan via de cd te starten maar waar kan ik zon kleine vinden kunnen jullie mij helpen ?????? Groeten Jep123
Laatste reactie door Erwin., -
- 6 reacties
- 3.5k weergaven
Zojuist heeft Microsoft het derde servicepack van Windows XP uitgebracht op zowel het Microsoft Downloadcentrum als op Windows Update. Dit wist Robin_14 ons te melden. De RTM-versie van Windows XP SP3 draagt buildnummer 5512 en weegt 305,8 MB. De uitgebreide releasenotes zijn beschikbaar in het PDF-, XPS- en docx-formaat. De wijzigingen in dit servicepack zijn niet erg groot. De reden dat dit servicepack nog niet werd aangeboden, is omdat er een probleem is gevonden in combinatie met Microsoft Dynamics Retail Management System, wat overigens maar op een klein aantal pc's in midden- en klein bedrijf is geïnstalleerd. Er zal later een extra update voor DRMS verschijnen, …
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Laatste reactie door Roell, -
Re: nep 4rus
door Pctje- 0 reacties
- 1.2k weergaven
vaders hea :-[
Laatste reactie door Pctje, -
Geen verbinding krijgen???
door Gast jacokok- 2 reacties
- 1.4k weergaven
met limewire krijg ik geen vebinding met het netwerk. Bij die groene balkjes word er maar 1 groen.?????????? mzl jaco
- 8 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo mensen, ik heb een probleempje met mijn PS2 (kleine zilveren editie). Hij pakt geen spellen meer, ik heb al zo'n diagnose gedraaid maar hij doet het nog steeds niet. Ook heb ik al het stof met een stofzuiger eruit gehaald. Iemand een idee?
Laatste reactie door Robin,